Spiredrøm31's dagbok

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Spiredrøm31, 8 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Idag testet jeg (endelig) negativt.
    Imorgen skal jeg til fastlegen. Får da vite hcg målingene jeg tok forrige uke, samt hvordan det går med stoffskiftet som sank i kjelleren etter oppstart på hormoner.

Skal i tillegg spørre om jeg er testet for alt som skal testes ved habituell abort.

Noe annet som bør sjekkes?

2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Så godt å få en sjekk hos legen!
    Stoffskifte er viktig å ha i orden har jeg hørt da det kan kludre til sjansene for å bli/forbli gravid.

Lykke til! :)

3. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Ble møtt med gratulasjoner hos legen idag... hcg viste 24 og 52... han sjekket ikke datoen før han gratulerte... det er selvsagt 52 torsdag og 24 fredag...

Men nå er stoffskiftet tilbake på akseptable 1.6

Utrendning for habituell abort står visstnok porsgrunn for mente legen, så får spørre de.

I mellomtiden tar jeg meg en pause frem til neste forsøk til høsten fra forumet. Har satt STOR pris på alle som har lagt fra seg spor i dagboka mi [emoji169][emoji169][emoji169]

4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

God sommer
    ❤️❤️❤️

5. Fru B Glad i forumet Assistert-jentene ❤ Juliskattene 2018 ❤

Nyt sommeren [emoji177]

6. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

God sommer[emoji173][emoji177]

7. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Huff :( [emoji173][emoji173] god sommer [emoji173][emoji173]

8. Emilie89 Elsker forumet Assistert-jentene

God sommer :)

9. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Fått tid for fryseforsøk nå, og sålenge TR i juli ikke kommer før forventet tidspunkt så er jeg good to go allerede uke 32! Hurra! :)

Så det var den forum-pausen.. nå må jeg lete opp alt jeg kan finne om fryseforsøk

• Liker Liker x 3
  10. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

HURRA for TR! Veldig få ganger i livet man blir glad den kommer... Nå starter medisiner til fryseforsøk! [emoji106]

• Liker Liker x 5
  11. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Fint å høre at du er i gang igjen! :D Håper å se deg i mai-terminforumet om ikke så altfor lenge ✌

12. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Ja det hadde vært topp [emoji173]

• Liker Liker x 1
  13. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Fryseforsøk 1
    Progynova fra 24.juli
    + lutinus fra 08.aug
    + pregonyl fra 11.aug (2 × uken)

Innsett 11.aug etter planen

• Liker Liker x 3
  14. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Lykke til [emoji173]️[emoji173]️

• Liker Liker x 1
  15. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det er jo snart!!!
    Lykke til! :D

• Liker Liker x 1
  16. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Lykke til[emoji178] Setter du Pregnyl etter innsett? Kan jeg spørre hvorfor du har fått det?[emoji4]

17. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Takk! Ja på ettermiddagen etter innsett og deretter 2 ganger i uken.
    Jeg fikk det da jeg flere ganger blir gravid men mister igjen tidlig (det lengste var 6/7 uker inni).

18. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg har lurt på å spørre om det selv siden jeg også har mistet mye. 3 SA/MA og 5 kjemiske. Ofte rundt 4-5 uke mister jeg. Håper det gjør susen med Pregnyl!

19. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Da må du hvertfall spørre de! Jeg spurte egentlig etter blodfortynnende da jeg kjenner til flere som prøvde det da de ble gravid - tilfeldig eller ikke...det vet en jo ikke. Men de sa at jeg heller kan prøve pregnyl :)
    For min del rent psykisk så er det motiverende at jeg prøver å gjøre noe litt annerledes fra gang til gang så er mer positiv til dette forsøket:) Så gjenstår det å se om det hjelper... [emoji274]

20. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg fikk Prednisolon og Fragmin siste forsøket nå uten at det hjalp. Det ble bestemt nå at jeg ikke skal ha Fragmin nå, men bruker Prednisolon da. Venter på at en sykepleier skal ringe meg opp angående det. Spent på hva de sier. Spent på å følge med deg og hvordan det går. Men da skulle du ta Lutinus ved siden av? Det kjipe er jo at det ikke er vits å ta graviditetstest hjemme[emoji20]

Del denne siden