Oppdatering: Etter en helg med MYE blødninger var jeg til legen og målte hcg, og fikk UL hos gyn idag. Høy hcg og ultralyd viste et hjerte som har begynt å slå! Var helt forberedt på å høre at det var gått galt igjen, men nei! Så nå skal jeg ta det rolig frem til blødningene slutter og nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre [emoji173][emoji173][emoji173]
Nå er det lenge siden oppdatering! Uke: 26+1 Termin: 9.mai Vi venter: en gutt[emoji170] Plager: bekkenløsning og ryggplager Gleder: Å kjenne sparkene, og at når vi stryker over magen sparker du tilbake Vi vet ikke om du vil ha kontakt eller om du gir oss beskjed om å ligge unna magehuset ditt - det koser vi oss med å tolke fritt som vi vil Var til glukosebelastning idag - hurra for gode verdier! Innkjøp: kommet godt igang. Nå gjenstår det å skaffe oversikt over hvor mange plagg som trengs i hver størrelse. Gleder meg til noen uker fram i tid hvor vi kan hente ut babypakker og se hva som gjenstår av baderomsartikler mm da. Fødselsforventning: Gleder meg så utrolig mye til å møte deg at jeg ikke har begynt å grue meg til noe av dette enda. [emoji171]