Spiredrøm31's dagbok

Gratulerer[emoji173]️
 
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blødde ingenting første ukene, men har hatt blødninger i varierende mengde fra uke 10.. 20+0 i morgen og alt ser bra ut på tross av mye småblødninger så det kan gå helt fint selv om man har litt blødninger[emoji173][emoji173] Krysser alt for terminspire hos deg nå[emoji173][emoji173]
Tusen takk!:)
Å det var godt å høre at det kan gå bra selv med blødninger. [emoji173]
 
Tusen takk!:)
Å det var godt å høre at det kan gå bra selv med blødninger. [emoji173]

Jeg blødde selv en god uke i starten (rundt uke 6-7). Har gått veldig fint fordet :D
 
Gratulerer så mye :)
 
4640c1fbcecdb81ac08c0ac5d91780fb.jpg


Oppdatering:
Etter en helg med MYE blødninger var jeg til legen og målte hcg, og fikk UL hos gyn idag. Høy hcg og ultralyd viste et hjerte som har begynt å slå! Var helt forberedt på å høre at det var gått galt igjen, men nei!

Så nå skal jeg ta det rolig frem til blødningene slutter og nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre [emoji173][emoji173][emoji173]
 
4640c1fbcecdb81ac08c0ac5d91780fb.jpg


Oppdatering:
Etter en helg med MYE blødninger var jeg til legen og målte hcg, og fikk UL hos gyn idag. Høy hcg og ultralyd viste et hjerte som har begynt å slå! Var helt forberedt på å høre at det var gått galt igjen, men nei!

Så nå skal jeg ta det rolig frem til blødningene slutter og nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre [emoji173][emoji173][emoji173]

Så godt å høre at alt står bra til med lille spire[emoji173]️
 
4640c1fbcecdb81ac08c0ac5d91780fb.jpg


Oppdatering:
Etter en helg med MYE blødninger var jeg til legen og målte hcg, og fikk UL hos gyn idag. Høy hcg og ultralyd viste et hjerte som har begynt å slå! Var helt forberedt på å høre at det var gått galt igjen, men nei!

Så nå skal jeg ta det rolig frem til blødningene slutter og nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre [emoji173][emoji173][emoji173]

Dette var herlige nyheter! ❤️
Gratulerer :D
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
4640c1fbcecdb81ac08c0ac5d91780fb.jpg


Oppdatering:
Etter en helg med MYE blødninger var jeg til legen og målte hcg, og fikk UL hos gyn idag. Høy hcg og ultralyd viste et hjerte som har begynt å slå! Var helt forberedt på å høre at det var gått galt igjen, men nei!

Så nå skal jeg ta det rolig frem til blødningene slutter og nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre [emoji173][emoji173][emoji173]
Så bra at alt var bra[emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye[emoji173][emoji173]
 
Nå er det lenge siden oppdatering!

Uke: 26+1
Termin: 9.mai
Vi venter: en gutt[emoji170]

Plager: bekkenløsning og ryggplager

Gleder: Å kjenne sparkene, og at når vi stryker over magen sparker du tilbake :) Vi vet ikke om du vil ha kontakt eller om du gir oss beskjed om å ligge unna magehuset ditt - det koser vi oss med å tolke fritt som vi vil :)
Var til glukosebelastning idag - hurra for gode verdier!

Innkjøp: kommet godt igang. Nå gjenstår det å skaffe oversikt over hvor mange plagg som trengs i hver størrelse.
Gleder meg til noen uker fram i tid hvor vi kan hente ut babypakker og se hva som gjenstår av baderomsartikler mm da.

Fødselsforventning: Gleder meg så utrolig mye til å møte deg at jeg ikke har begynt å grue meg til noe av dette enda.

[emoji171]
 
Back
Topp