Spiredrøm31's dagbok

Da tror jeg vi må teste litt tidligere enn planlagt. Jo lengre tid vi får å fordøye resultatet alene jo bedre :) Det er både pluss og minus med at alle rundt er informert om alt i prosessen kjenner jeg..

Hvor mange DPO er du nå?
 
Igår og idag har jeg spottet, og da jeg oppdaget det igår fikk jeg menssmerter, så håper at det er bare i hodet det sitter [emoji169]

Test blir imorgen, hurra for at jeg har påvirka mannen til hele 2 dager før testdatoen til porsgrunn! Kan være ærlig med dere her inne og si jeg tok test lørdagkveld som var svak men to streker... da den tørket var den veldig tydelig. Men er jo ganske livredd nå etter spottingen :(
 
Igår og idag har jeg spottet, og da jeg oppdaget det igår fikk jeg menssmerter, så håper at det er bare i hodet det sitter [emoji169]

Test blir imorgen, hurra for at jeg har påvirka mannen til hele 2 dager før testdatoen til porsgrunn! Kan være ærlig med dere her inne og si jeg tok test lørdagkveld som var svak men to streker... da den tørket var den veldig tydelig. Men er jo ganske livredd nå etter spottingen :(

Oi så spennende!
Det lover godt om du har hatt svak positiv allerede og småblødning er veldig vanlig tidlig i svangerskapet selv om det er dødsskummelt :nailbiting:
 
Oi så spennende!
Det lover godt om du har hatt svak positiv allerede og småblødning er veldig vanlig tidlig i svangerskapet selv om det er dødsskummelt :nailbiting:
Ja herreminhatt, det er LITT for spennende! Da er det bare å vente på test imorgen!

Det var forresten det du sa om testdato i forhold til dpo som overbeviste mannen, så takk skal du ha! [emoji169]
 
Ja herreminhatt, det er LITT for spennende! Da er det bare å vente på test imorgen!

Det var forresten det du sa om testdato i forhold til dpo som overbeviste mannen, så takk skal du ha! [emoji169]

Bare hyggelig!
Veldig spent jeg nå :D
Håper å se streker i alle retninger i dagboka di i morgen ✨
Lykke til!!!
 
fb5951aa3e9e00d101e81124c70fea16.jpg
34ef607bddac90ba760e093caaae81ba.jpg


Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Føler testen lørdagkveld på utvannet urin var sterkere enn denne.. siden spottingen har tatt seg opp idag til en liten blødning tenker jeg at det kansnje går mot slutten for dette forsøket..

Men beholder håpet til en evt TR og helt negativ test altså! [emoji177]
 
fb5951aa3e9e00d101e81124c70fea16.jpg
34ef607bddac90ba760e093caaae81ba.jpg


Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Føler testen lørdagkveld på utvannet urin var sterkere enn denne.. siden spottingen har tatt seg opp idag til en liten blødning tenker jeg at det kansnje går mot slutten for dette forsøket..

Men beholder håpet til en evt TR og helt negativ test altså! [emoji177]

Jeg forstår veldig godt hva du mener, for du er vel 14 DPO nå?
Og da burde jo nok testen vært sterkere ja :/
Har det litt på samme måte i dag. Redd det kanskje er i ferd med å snu for meg....
 
Krysser fingrene mine for deg! Den digitale slo jo ut, så det er noe der.
 
Jeg forstår veldig godt hva du mener, for du er vel 14 DPO nå?
Og da burde jo nok testen vært sterkere ja :/
Har det litt på samme måte i dag. Redd det kanskje er i ferd med å snu for meg....
Jeg er 15 DPO idag.. tenker også i forhold til test 12Dpo som var sterkere.

Nei nei nei..krysser fingre og tær for spiren din!!! [emoji177]


Krysser fingrene mine for deg! Den digitale slo jo ut, så det er noe der.
Takk [emoji169] Ja noe er det, eller har vært.
Synd det ikke er noe man kan påvirke selv
 
Jeg er 15 DPO idag.. tenker også i forhold til test 12Dpo som var sterkere.

Nei nei nei..krysser fingre og tær for spiren din!!! [emoji177]



Takk [emoji169] Ja noe er det, eller har vært.
Synd det ikke er noe man kan påvirke selv

Det er så kjipt å få positive tester når det kanskje ikke blir noe av... :/
Den så dessverre altfor svak ut, vil være ærlig med deg, men alltid et lite håp så lenge TR ikke har kommet <3
 
Det er så kjipt å få positive tester når det kanskje ikke blir noe av... :/
Den så dessverre altfor svak ut, vil være ærlig med deg, men alltid et lite håp så lenge TR ikke har kommet <3
Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger! tenkte før dette forsøket (mitt første) at det kom enten til å vise negativt, eller positivt. Tenkte aldri på heksa TR.

Blir interessant med fryseforsøk til høsten, og en sommer med å google meg frem til hvorfor egga ikke vil bli værende!! [emoji13]

Men plan b er ventespire i sommer, og vin til helga! [emoji3]
 
Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger! tenkte før dette forsøket (mitt første) at det kom enten til å vise negativt, eller positivt. Tenkte aldri på heksa TR.

Blir interessant med fryseforsøk til høsten, og en sommer med å google meg frem til hvorfor egga ikke vil bli værende!! [emoji13]

Men plan b er ventespire i sommer, og vin til helga! [emoji3]

Det er jo ikke helt over da! Du hadde jo positiv digital i dag og det er lov å håpe at det var strimmelen det var noe galt med, eller blør du?
 
Jeg blør fortsatt. Fortsatt ikke TR men smertene er der på nesten lik linje med TR. Får bare vente og håpe blødningene slutter for at det skal være noe håp
 
Jeg blør fortsatt. Fortsatt ikke TR men smertene er der på nesten lik linje med TR. Får bare vente og håpe blødningene slutter for at det skal være noe håp

Da forstår jeg skepsisen og planlegging av alkohol til helgen.
Veldig fint at du kan se fremover og tenke både på sommeren og nye muligheter til høsten.
Og i mellomtiden er det mange her som heier på ventespire altså :D
 
Hvordan har det gått videre med deg? ❤️
 
Hvordan har det gått videre med deg? [emoji173]️
Hei! Jeg fikk veldig sterke smerter igår på jobb og fikk da TR blødning. Ikke menssmerter bare ekstreme stikninger i magen. Så tenker at løpet er kjørt denne gang. Testing idag på testdato er helt lik til forrige test. Testet forresten to ganger til på tirsdag og den på kvelden var sterk strek så fikk litt håp igjen. Men det tar vell litt tid for hcg å synke.. da jeg hadde exu tok det flere uker.

I mellomtiden nå håper jeg kroppen har nok graviditethormon til å gi oss ventespire! [emoji3]

Nå har jeg sendt mail til Porsgrunn og er spent på veien videre med fryseforsøk om det ikke blir ventespire.

Takk for at du legger ifra spor i dagboka mi [emoji173] Og det er fantastisk lesning inne hos deg for tiden [emoji271]
 
Hei! Jeg fikk veldig sterke smerter igår på jobb og fikk da TR blødning. Ikke menssmerter bare ekstreme stikninger i magen. Så tenker at løpet er kjørt denne gang. Testing idag på testdato er helt lik til forrige test. Testet forresten to ganger til på tirsdag og den på kvelden var sterk strek så fikk litt håp igjen. Men det tar vell litt tid for hcg å synke.. da jeg hadde exu tok det flere uker.

I mellomtiden nå håper jeg kroppen har nok graviditethormon til å gi oss ventespire! [emoji3]

Nå har jeg sendt mail til Porsgrunn og er spent på veien videre med fryseforsøk om det ikke blir ventespire.

Takk for at du legger ifra spor i dagboka mi [emoji173] Og det er fantastisk lesning inne hos deg for tiden [emoji271]

Så fryktelig synd at det ble sånn :( Blir lei meg på dine vegne! Men det virker dog som du tar det med godt mot.

Håper også at dere kan få til en ventespire over sommeren. Det er jo bare å nyte ferie og hverandre med et lite håp i bakgrunnen på at det skal komme et superegg oppi det hele <3

Og om det blir FER til høsten så gleder jeg meg virkelig til å heie deg gjennom det hele!! :D
 
Så fryktelig synd at det ble sånn :( Blir lei meg på dine vegne! Men det virker dog som du tar det med godt mot.

Håper også at dere kan få til en ventespire over sommeren. Det er jo bare å nyte ferie og hverandre med et lite håp i bakgrunnen på at det skal komme et superegg oppi det hele <3

Og om det blir FER til høsten så gleder jeg meg virkelig til å heie deg gjennom det hele!! :D
Ja var leit dette. Blir jo igrunn mer bekymra for fremtidige forsøk når dette bare stiller seg inn i rekken av graviditeter jeg har fått bekreftet men som ikke blir noe. Kunne jo tenkt meg å vite mer om hvorfor eggene fester seg men slippes så fort - alt fra sånn som nå og ca 6 uker.

Men nå tar vi det med godt mot...jeg fokuserer på hormonpausen og det i seg selv gjør meg tilfreds med forsøkspausen. Så håper jeg at jeg er mer forberedt på hormonene neste runde :)
 
Back
Topp