LittleBiii
Forumet er livet
Ja kjenner hver dag, men har dager med mindre aktivitet enn andre.. Idag er det helt ekstremt og ikke noe fred å få![]()
Går litt opp og ned her også, men hun er ganske aktiv for det meste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjenner hver dag, men har dager med mindre aktivitet enn andre.. Idag er det helt ekstremt og ikke noe fred å få![]()
Jamen varierer hvilken bevegelser som kjennes-
Av og til bare raske rare dult, av og Til er det arm/fot som jeg kjenner glir fra en plass til en annen
![]()
Hver dag jaMen ulikt hvor ofte han er aktiv. Noen dager er det full fest der inne flere ganger, noen dager er han veldig rolig med noen spark i ny og ne. Må jo ha hviledager innimellom aktivitetene
![]()
Ja, stort sett morgen, midt på dagen å kveld. Ikke så veldig mye men ikke lite til at jeg er bekymret
Jasom oftest flere ganger til dagen
Ja, men varierer hvor mye og hvilke bevegelser jeg kjenner![]()
Ja, veldig mye. Men enn med første jenta, men hun hadde lite fostervann så det kjentes helt annerledes ut.
Ja, varierer om det er spark eller bevegelser, som regel begge deler![]()
Nei, venter jente nå ogsåMen morkaka ligger på vaktene denne gangen, forrige gang lå den foran som en dempende pute..
![]()
Kjenner flere ganger daglig![]()
Full rulle i denne magen kan man si!!![]()
Her er det liv og røre mange ganger i løpet av dagenMange av dere som kjenner hikke? Har ikke kjent det enda...
Sent from my iPhone using BV Forum
Har en veldig aktiv liten en i magen, så kjenner mye bevegelser :-D