Spark?

Her er det liv og røre mange ganger i løpet av dagen :-) Mange av dere som kjenner hikke? Har ikke kjent det enda...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi så hikke for noen dager siden. Kjente ikke noe spesielt, men det syntes godt på utsiden. Det var litt sært! :-)

Her er det liv og røre mange ganger i løpet av dagen :-) Mange av dere som kjenner hikke? Har ikke kjent det enda...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner hikke hver dag nå, storesøster hikket ikke på langt en nær like mye :)

Hun hadde sin første registrerte hikke i helga, det var samboeren min som oppdaga det :-D
Hvordan kjennes hikke ut egentlig? :-P er det veldig forskjell på det og på spark og bevegelser? Har kjent bevegelse daglig fra uke 16.. og hun sparker og styrer på!

Hvordan kjennes hikke ut egentlig? :-P er det veldig forskjell på det og på spark og bevegelser? Har kjent bevegelse daglig fra uke 16.. og hun sparker og styrer på!

Jeg kjente ikke noe, men vi kunne se en regelmessig rykning på ett sted på magen.

Ja, hikke hver dag omtrent. Små rykninger, litt som leamus. Relativt rytmiske :)

Kjenner hver dag, spesielt om morgenen og kvelden.. Ellers så er det action iløpet av dagen flere ganger.. De eneste gangene det er rolig er når kjærest prøver å kjenne etter :p

Lillegull har vært skikkelig aktiv de par- tre siste dagene. Utrolig morro å kjenne på de bevegelsene. Spent på om han tar en lang pause når mannen kommer hjem. xD

Plutten er ubehagelig aktiv. Presser opp under ribbeinene, sparker ned bak skambeinet. Er så øm i magen på slutten av dagen... Så selv om jeg skulle ønske han var litt roligere, så jeg hadde blitt veldig urolig om han plutselig ble det. :/

Plutten er ubehagelig aktiv. Presser opp under ribbeinene, sparker ned bak skambeinet. Er så øm i magen på slutten av dagen... Så selv om jeg skulle ønske han var litt roligere, så jeg hadde blitt veldig urolig om han plutselig ble det. :/

Off, du får litt for mye av det gode du da :P Men er jo godt å kjenne at det er liv i magen i hvert fall :)

Back
Topp