LittleBiii
Forumet er livet
Ja kjenner hver dag, men har dager med mindre aktivitet enn andre.. Idag er det helt ekstremt og ikke noe fred å få
Går litt opp og ned her også, men hun er ganske aktiv for det meste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjenner hver dag, men har dager med mindre aktivitet enn andre.. Idag er det helt ekstremt og ikke noe fred å få
Ja men varierer hvilken bevegelser som kjennes-
Av og til bare raske rare dult, av og Til er det arm/fot som jeg kjenner glir fra en plass til en annen
Hver dag ja Men ulikt hvor ofte han er aktiv. Noen dager er det full fest der inne flere ganger, noen dager er han veldig rolig med noen spark i ny og ne. Må jo ha hviledager innimellom aktivitetene
Ja, stort sett morgen, midt på dagen å kveld. Ikke så veldig mye men ikke lite til at jeg er bekymret
Ja som oftest flere ganger til dagen
Ja, men varierer hvor mye og hvilke bevegelser jeg kjenner
Ja, veldig mye. Men enn med første jenta, men hun hadde lite fostervann så det kjentes helt annerledes ut.
Ja, varierer om det er spark eller bevegelser, som regel begge deler
Nei, venter jente nå også Men morkaka ligger på vaktene denne gangen, forrige gang lå den foran som en dempende pute..
Kjenner flere ganger daglig
Full rulle i denne magen kan man si!!
Her er det liv og røre mange ganger i løpet av dagen Mange av dere som kjenner hikke? Har ikke kjent det enda...
Sent from my iPhone using BV Forum
Har en veldig aktiv liten en i magen, så kjenner mye bevegelser :-D