Spark/bevegelse

Kjenner alle spark så tidlig? Jeg er 18 i morgen og har fortsatt ikke kjent noe. Kjenner at jeg blir sliten i magen og har litt sviende "irritasjon" i magen... Heldigvis skal jeg på UL i morgen. :) Blir jo litt bekymra av disse forumene :P

Jeg venter nummer fire og er 17+6 i dag, men kjenner ingen tydelige spark enda. Antydninger til noe som ligner leamus et par uker, men er ikke sikker. Skal på ul 11.3 og forventer egentlig å høre at morkaken er foran, for jeg har kjent bevegelse tidligere med de tre andre. Har jeg ikke hatt doppler hadde jeg vært veldig bekymret for at det i det hele tatt hadde vært liv..

Kjenner alle spark så tidlig? Jeg er 18 i morgen og har fortsatt ikke kjent noe. Kjenner at jeg blir sliten i magen og har litt sviende "irritasjon" i magen... Heldigvis skal jeg på UL i morgen. :) Blir jo litt bekymra av disse forumene :p

Det er absolutt ikke noe å tenke på. Tredjegangs her i uke 17 og ikke kjent noe. Med førstemann kjente jeg ingenting før etter uke 20.

Må bare påpeke at det er så individuelt med når man kjenner bevegelser og spark! Visse kan kjenne det allerede i uke 14 som førstegangs, mens andre til og med fleregangsfødende kanskje ikke kjenner noe ordentlig før i uke 20! Så ikke beskymre dere for mye for det er ikke bra for verken mamma eller barn :) Alt er nok tipp topp der inne og for alt man vet så har det vært mye bevegelse, men som man ikke har oppfattet! Mest vanlig er det å føle klare bevegelser etter uke 20, lenger om morkaken er i veien!

Fredagskvled kjente jeg noe jeg aldri har kjent før.. litt vanskelig å egentlig beskrive det, men litt som om noen klødde meg inn i magen på en måte... eller litt voldsom romling.. Tror nok det var mini, men vet ikke sikkert.
En helt hærlig følelse og gleder meg til jeg begynner og kjenne det daglig, men det tar vel litt tid..Gleder meg også veldig til pappan kan kjenne det :)

Kjente "småbobling" rundt uke 16. Dette er barn nr.2. Pappa'n kjente utvendig spark for et par dager siden. Jeg er 18 uker i morgen :)

I dag er første gangen jeg har tatt meg tid til å ligge ned og se på magen samtidig, og da så jeg jo masse bevegelser :D har kjent mye, men ikke sett etter så det var gøy!

Var litt i tvil til og begynne med, at det var baby'n og ikke tarmene jeg kjente... Men etter at jeg nå vet hvor baby'n ligger så er jeg ikke i tvil lenger :) ❤️ kjenner baby'n daglig nå og er 16+0 i dag :)

Kjente liv allerede i uke 13. Har kjent liv daglig nå i nærmere to uker, jeg er straks 16 uker på vei med min nr tre :)

Kjent det i noen uker :) ikke hver dag da, men :) er 18+3 i dag, og kjenner det hver dag nå så og si :)

Nå kjenner jeg bevegelser hver dag :) ofte mens jeg sitter å studerer, kjenner jeg det dulter neddi der :) Herlig følelse :D (er 20+0 idag)

Joda, nå er det til tider skikkelig turning det inne. Men det kan gå lang tid mellom hver gang jeg kjenner det

Har kjent denne leamus/dirring følelsen i eit par veke men i forje uke så kjente eg tydlige spark! :-D
Igår kunne til og med kjæresten kjenne sparkene, så nå sitter eg bare å studere magen, ser ut som gele når han holder på med turn i magen! :-D
Å nå kjenner eg det kvar dag!<3
Er 20+1 førstegang!

Med første kjente jeg liv i uke 15, men denne gangen har jeg morkaken foran og kjente ingenting før uke 17. Først nå de siste dagene at det har blitt ordentlige spark, er 20+1 i dag :)

Jeg venter nummer fire og er 17+6 i dag, men kjenner ingen tydelige spark enda. Antydninger til noe som ligner leamus et par uker, men er ikke sikker. Skal på ul 11.3 og forventer egentlig å høre at morkaken er foran, for jeg har kjent bevegelse tidligere med de tre andre. Har jeg ikke hatt doppler hadde jeg vært veldig bekymret for at det i det hele tatt hadde vært liv..

Det stemte at morkaken lå foran på magen ja. Kjenner svært lite enda også, 19+0.

Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent et par spark. Min morkake ligger foran og jeg kjente ikke noe før for et par dager siden. Jeg er 20+2. Sparkene kommer ganske langt nede og virker som h*n sparker innover/nedover. Merker det et par ganger om dagen. Veldig koselig å kjenne liv

Har kjent innenfra, men i dag både så og følte jeg bevegelse utenfra. Var veldig gøy :D

Back
Topp