Spark/bevegelse

Phida

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
noen som allerede har kjent spark eller bevegelse enda? Jeg venter i spenning er 16 uker.

Ja :) kjente uke 13+0.
Med første kjente jeg i uke 17-18
Med andre i uke 14-15
Og nå uke 13 :)

Har vel vært noe usikker på om det er bevegelse jeg har kjent i et par uker, men spesielt idag har jeg kjent mye aktivitet :)

Kjent tydelige spark den siste uka ❤

Er kommet til uke 16 idag (svangerskap nr 2), har ikke kjent noe enda. Fikk beskjed i sist uke på UL at morkaken ligger forran så kan ta noen uker til før jeg kjenner bevegelse.. Med barn nr 1 så kjente jeg første bevegelsene i uke 21.

Har kjent litt liv sidan veke 12, og frå veke 14 mykje og tydelige spark. I kveld kjente eg det utanpå også! Men h*n slutta sjølvsagt når sambo skulle kjenne :( Er 16+6 no da.
Sist kjente eg liv fyrste gong i veke 16, men då var ikkje livmora på denne tida på nokon måte så stor som no.. :0

Har kjent bevegelse en liten stund! Men i går kjente jeg to tydelige spark, 16+3! ❤️

Jeg er førstegangs, og har ikke kjent noe. Er 14+2. Så må vel vente 2 til 4 uker til..

Med første kjente jeg bevegelse i uke 16-17, denne gangen kjente jeg bevegelse for første gang i uke 14-15:) veldig svakt selvfølgelig, mener ikke i tvil om hva det var:)

Er i 15+5 og kjente boblene tydelig på torsdag og på søndag kjente jeg den lille tok salto i magen. Gleder meg til samboer kan kjenne utenpå :)

Kjente noko på søndag, ikkje meir etter det. Har mistanke at morkaka ligger til forran, så trur vi må vente litt til for tidelige spark :)

Tror ikke jeg har kjent noe, gleder meg som bare det - er 16+5 og førstegangs. Har ikke fått noe beskjed om hvor morkaken ligger, men de sier kanskje ifra om den ligger forran? De har bare sagt at morkaken ligger perfekt.

Var muligens noe ønsketenkning for et par dager siden, en blanding mellom bobler og svak leamus.

3 gangs og ikke kjent noe enda, 16+3.
Med de to første har jeg først kjent noe rundt uke 19-20

Back
Topp