Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er kommet til uke 16 idag (svangerskap nr 2), har ikke kjent noe enda. Fikk beskjed i sist uke på UL at morkaken ligger forran så kan ta noen uker til før jeg kjenner bevegelse.. Med barn nr 1 så kjente jeg første bevegelsene i uke 21.
Har kjent litt liv sidan veke 12, og frå veke 14 mykje og tydelige spark. I kveld kjente eg det utanpå også! Men h*n slutta sjølvsagt når sambo skulle kjenne Er 16+6 no da.
Sist kjente eg liv fyrste gong i veke 16, men då var ikkje livmora på denne tida på nokon måte så stor som no.. :0
Med første kjente jeg bevegelse i uke 16-17, denne gangen kjente jeg bevegelse for første gang i uke 14-15 veldig svakt selvfølgelig, mener ikke i tvil om hva det var
Tror ikke jeg har kjent noe, gleder meg som bare det - er 16+5 og førstegangs. Har ikke fått noe beskjed om hvor morkaken ligger, men de sier kanskje ifra om den ligger forran? De har bare sagt at morkaken ligger perfekt.
Var muligens noe ønsketenkning for et par dager siden, en blanding mellom bobler og svak leamus.