Spar penger!

Sett at Foreldre og Barn har 6 blader og Berganssekk til 269kr?

Jeg bestillte 11 blader og sekk til 399kr, blir 36kr bladet. Synes det bladet er ok!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sett at Foreldre og Barn har 6 blader og Berganssekk til 269kr?

Jeg bestillte 11 blader og sekk til 399kr, blir 36kr bladet. Synes det bladet er ok!


Sent from my iPhone using BV Forum

Liker også foreldre og barn:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte akkurat en janus - lue på tilbud på babybanden.no. 60 kr og gratis frakt:)
De hadde mer janus på tilbud også.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Liker også foreldre og barn:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg må kjøpe fysisk abb for å få det digitalt. Så sender de fysiske bladene til foreldrene mine, så leser jeg det digitalt selv. Teit at man ikke bare kan kjøpe det digitalt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
"Back to school" salg på XXL det meste er jo i litt større størrelser, men fant Vossatassar ullsokker str 22/25 (kan vertfall brukes her i vinter) Til kun 29,- pr par
Burde jo ha hamstra masse i julegaver også, men orka ikke tenke ut størrelsen til alle tantebarna :p
 
Pierre Robert har 3 for 2 for hjemmesiden sin for ull og 39kr i frakt.
 
Fikk nettopp mail fra Babyshop om at de skal ha blackfriday-tilbud. Bl.a 20% avslag på en vare. Det måtte være lagervare til ordinær pris og ikke Bugaboo eller emaljunga.
 
Var visst det på lekmer.no også. Reima har fine klær, men vi har alt vi trenger. Blir nok heller neste høst når hun går i barnehagen, da kan jo ting faktisk bli litt slitt også.
Det er sikkert fra lekmer. Tror det er der det blir levert fra når man bestiller via cdon.
 
Back
Topp