Spar penger!

Seriøst!! Åh, er ikke på Lhmr nå, får sende slekta av gårde :p
 
Kjøpte besafe bilsete og stelleveske på barnas hus for 950 kr. Bilsete koster egentlig 1700.
 
Synes faktisk ikke de store kjedene har hat noe særlig salg. Glad jeg ikke ventet til januar!
 
Fra Babyshop :) Tilbud på bilstoler blandt annet!
 

Vedlegg

  • 1389944461670.jpg
    1389944461670.jpg
    64,7 KB · Visninger: 67
Jeg var innom en Babyshop butikk i går (vi har ingen der jeg bor, så vi var på lørdagstur) og fikk Sangenic bleiebøtte når jeg kjøpte noe.
 
Last edited:
20% rabatt på hele nettbutikken til Babycare.no. Bare idag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Billig ull fra Joha i dag også, på nettsiden til Babyshop! Muligens bare for VIB medlemmer, men det kan man trygt bli hvis ikke man er det alt ;)
 
3 for 2 på alle barneklær på Kapphal

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
40 % på Marmar hos www.markusogmolly.no i dag.
Kolleksjonen ble sluppet i dag, sukk så mye fint!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
40 % på alle babyting hos Kid Interiør. Fikk endelig kjøpt meg et saueskinn. Stort da, ikke til vogn tror jeg
 
Fant et tips inne på mai, 50 % på en vare hos Boots i dag.
Jeg har sendt mamma innom for å kjøpe en Medela swing, noen hun skulle gjøre om hun fikk tid. Håper virkelig det!
Får bare selge den om jeg ikke får bruk for den, 50 % er jo litt å spare.
 
Ammebutikken.no har salg på Boob warmer ammegensere med fleece over brystene. De støtter ammehjelpen, noe man kan velge å støtte ved kjøp.
 
Ammebutikken.no har salg på Boob warmer ammegensere med fleece over brystene. De støtter ammehjelpen, noe man kan velge å støtte ved kjøp.
Likte den i gul jeg, men den var jo ikke på salg:(
 
30 % på klær på babyshop i 1,5t til.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fant et tips inne på mai, 50 % på en vare hos Boots i dag.
Jeg har sendt mamma innom for å kjøpe en Medela swing, noen hun skulle gjøre om hun fikk tid. Håper virkelig det!
Får bare selge den om jeg ikke får bruk for den, 50 % er jo litt å spare.
Sniker litt fra april... Dumt at jeg gikk glipp a den...det var bare på tirsdag???
 
Fikk sms om 3 for 2 på alle inneklær på Barnas hus. De spanderer den billigste. Synd at det er så langt til Barnas hus fra meg..tviler på at jeg orker dra dit..
 
Back
Topp