Spar penger!

3 for 2 på alle barneklær på Lindex og Cubus.

Hvordan får man vite om sånne kvelder på barnas hus? Skulle gjerne hatt en sånn tripp trapp stol, synd jeg så det for seint. Hvis noen andre vet om tilbud på tripp trapp blir jeg veldig glad for tips:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis du melder deg inn i "klubben" til barnas hus får du Mail når dem har slike kvelder.

Sent from my iPhone using BV Forum

Barnas hus på Sandvika har Boob svømmedrakt og annet amme/mammaklær på 50 %.

De selger Simo saueskinnpose til 1249kr i en butikk som heter Baby verden eller barnas verden (tror jeg). Den ligger på Grønland i Oslo, i smalgangen.

Hvis dere går inn på fotballfrue.no og leser innlegget om vogna de har kjøpt, så ligger det link til å registrere seg på kundebrev fra babycare.no. Da får man mail med rabattkode, 20% på det første kjøpet (varer til 1. desember). Akkurat kjøpt bilstol og tripptrapp der vi, sparte 670 kroner. Fri frakt på kjøp over 1000,- :)

De selger Simo saueskinnpose til 1249kr i en butikk som heter Baby verden eller barnas verden (tror jeg). Den ligger på Grønland i Oslo, i smalgangen.

Det er Babycare ;)

Jeg tror faktisk det heter babymagasinet. Det er ikke en kjedebutikk hvertfall. Skal ha en madrass til en veldig gammel babykurv, og han kunne bestille alle størrelser. Barnevognhuset Rudo like ved kunne ikke bestille noen ting

Jeg tror faktisk det heter babymagasinet. Det er ikke en kjedebutikk hvertfall. Skal ha en madrass til en veldig gammel babykurv, og han kunne bestille alle størrelser. Barnevognhuset Rudo like ved kunne ikke bestille noen ting

Du har rett, men det er en del av babycare http://www.babycare.no/index.cfm?id=326369

Det forklarer forvirringen. Men uansett så var det god service der.

Barnesetene på babyproffsen på nordbysenteret i svergie er satt ned til 999kr:)

stokke newborn sete til tripptrapp stol er nå på kampanje hos bohus til 699,-

Takk for tips, har nå reservert 1 stk sete :)

stokke newborn sete til tripptrapp stol er nå på kampanje hos bohus til 699,-

Ifølge Stokke sine hjemmesider, skal utvalgte forhandlere ha dette tilbudet fra 15.11-27.12. Eller så lenge lagret rekker. Men det står dessverre ikke hvilke forhandlere som er "utvalgte". Da må man sikkert singe de forskjellige å høre...
Babyshop har foreløbig ikke, men da jeg ringte og spurte kunne hun ikke svare på om de ville ha tilbudet fra fredag.

http://www.stokke.com/no-no/promotions/emea-tt-newborn-sc3.aspx?sc_lang=no

Ifølge Stokke sine hjemmesider, skal utvalgte forhandlere ha dette tilbudet fra 15.11-27.12. Eller så lenge lagret rekker. Men det står dessverre ikke hvilke forhandlere som er "utvalgte". Da må man sikkert singe de forskjellige å høre...
Babyshop har foreløbig ikke, men da jeg ringte og spurte kunne hun ikke svare på om de ville ha tilbudet fra fredag.

http://www.stokke.com/no-no/promotions/emea-tt-newborn-sc3.aspx?sc_lang=no

Bohus på Vingrom har, jeg har reservert et sete der :)

Bohus på Vingrom har, jeg har reservert et sete der :)

De hadde ikke på Bohus Skøyen, men han sa de kunne bestille inn. Får det for 699 selv om de ikke hadde de i butikken. Gjelder så lenge de har på hovedlageret til Bohus:)

Nå har babyshop tilbud på tripp trapp stol til 999,-
Jeg bestilte nettopp, var bare 80 kroner i frakt levert til døren :)

Back
Topp