Spar penger!

og Barnas hus har den til 899,-!

Babyshop har 30 % på Joha ullbody.
 
og Barnas hus har den til 899,-!

Babyshop har 30 % på Joha ullbody.
40% på joha ullbody. Står i bladet jeg fikk i posten idag :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
40% på joha ullbody. Står i bladet jeg fikk i posten idag :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)

Stemmer det, så det etterpå.

Så at de også hadde Boob ammsinglet på 30 %.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flere tilbud på ull på barnas hus også. 249 for sett med genser og bukse fra reflex. Var noe mer også som jeg ikke husker:)
 
Bestilte noe fra barneriket.no de hadde 30% på alt i nettbutikken. Ber dere holde dere langt unna for der var det mye surr.

Familiebutikken.no har 40% på alle varer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
kid har 30% på alt babyting (jeg kjøpte laken, håndkle, smekke, dynetrekk, tisselaken) og babyshop har massetilbud nå, hvis det ikke allerede er nevnt. Har veldig lyst på caboo bæresjal.. Tror dere det kommer mer 50% etter jul? det er mye sånt 30% nå
 
Bare barn har tilbud på Voksi Urban til 1499,-
Vurderer å kjøpe :)
 
25 % på stellevesker på lilleprinse.no i dag.
 
25 % på bla amme-bh og noe babyutstyr herfra (NB! husk på 200kr grensa) www.figleaves.com
 
Hadde vært så gøy om denne tråden ble oppdatert litt! Er først nå jeg begynner å få shoppinglyst :p noen som vet om feks januarsalg? :rolleyes:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Perfekt for de som har gode råd om tilbud i januarsalget. Nå er det på tide å samle opp det vi mangler. Ikke lenge igjen nå:)
 
30 % på klær på Babyshop, 50 % på Barnas hus.
1399,- for avent babycall med kamera på babyshop.
 
Så bra med gode tips! Håper på gode tilbud på januarsalg rundt omkring! :D:D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Føler jeg har gjort skikkelig kupp idag! Bare Barn på Lillehammer har konkurssalg, og har 60% på hele butikken. Det var ganske utrenska allerede, men vi fant da noe. Fikk kjøpt en ammemadrass (http://www.rudo.no/nettbutikk/sove/sengetilbehør/drykid-ammemadrass) til 150kr, og så kjøpte vi en BeSafe tilbehørspakke til bilen med sparketrekk, beltesamler, solskjerm og pads til selene for 220 kr.

Mandag er det 70%, tirsdag 80% og onsdag 90%. Så skal innom onsdag og håper på å få gjort noen skikkelige kupp. Angret nesten på at jeg har kjøpt så mye allerede, de hadde blant annet ergobaby og babybjørn seler. Men sånt kan man jo ikke planlegge:)
 
Back
Topp