Noen andre som sliter med forstoppelse? Jeg gikk på do i kveld, etter 3 dager!!
Jeg liker ikke svisker, men sviskeyoghurt liker jeg! Føler det hjelper og jeg ligger langt unna banan og druer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg anbefale et lite shot Laktulose per dag. Gjør underverker! [emoji4]
Da kan jeg anbefale et lite shot Laktulose per dag. Gjør underverker! [emoji4]
Men det lager en del luft. Og anbefales ikke til noen med diabetes. Fikk ikke lov å bruke det forrige graviditet grunnet sukkerinnhold (svangerskapsdiabetes). Men ellers er det supert. Mye lettere å få i seg enn mange andre ting og.
Ja, det er sant - for det er jo sykt søtt, men hvis man ikke har det så funker det veldig greit [emoji4] Luft blir det av svisker og [emoji85] haha!
Jepp. Akkurat nå om dagen syns jeg det blir luft av alt Drakk litt Pepsi Max igår for første gang på lenge.. Luuuft. Ser jo høygravid ut til tider.
Jeg er mye mer oppblåst om kvelden enn midt på dagen. Da ser jeg bo nesten høygravid ut! Gleder meg til det er baby som lager magen, og ikke luft!
Noen som har tatt celleprøve? Fikk melding fra legen min at dersom jeg ønsker å ta celleprøve i dette svangerskapet, så bør jeg komme til han tidligere enn svangerskapskontrollen i uke 11. Jeg er usikker på om jeg ønsker at noen poker i meg nå mens det er et lite frø der...
Veeeeldig viktig å drikke mye vann med laktulose, hvis ikke gir den motsatt effekt.Da kan jeg anbefale et lite shot Laktulose per dag. Gjør underverker! [emoji4]
Eg tok celleprøve denne veka. Var 3 år sidan sist (bestilte timen før eg visste eg var gravid). Det gjekk heilt fint, litt rosa utflod rett etterpå. Ellers ikkje merka noko av det.
Min lege ville ikke gjøre det før jeg bikka uke 12. Vet ikke hvorfor. Din sa det ikke gjorde noe?
Min lege ville gjøre det så tidlig som mulig, og ikke etter 12 uke. Da fikk det heller vente til etter fødselen...
Min lege ville ikke gjøre det før jeg bikka uke 12. Vet ikke hvorfor. Din sa det ikke gjorde noe?
Ja ho sa det ikkje gjorde noko Det var anbefalt å ta sjølv om ein var gravid. Sa også at ho var litt meir forsiktig når ho tok prøva, men veit ikkje om ho sa det berre for å berolige.
Nei, føler ikke for å kverke mannen. Men litt irritabel er jeg jo, tehe.Noen andre som også føler seg irritabel 24/7 og som også har lyst å kverke kjæresten?