Spørsmålstråd

Flere som er litt skuffa over å ha morkaken i front? Siste svangerskapet mitt, så skulle ønske jeg kjente mer liv... :( De 3 første kjente jeg fra uke 12 og fra uke 16 utenpå. Er nå i uke 17 og kjenner svært lite. Og overhodet ikke utenpå. :(
Jeg har den også i front denne gang, er også nr 4 her.. har som deg kjent liv med de andre fra uke 14 av, er nå 19 fullgåtte uker å kjenner såvidt et dult av og til..
 
Det kan være verdt å ta turen til legen. Urinveisinfeksjon kjennes litt annerledes ut som gravid enn ellers gjør. Murring i rygg er nok ganske vanlig, men det pleier å komme og gå, ikke så konstant. Om du ringer legen eller medisinsk råd på legevakten, så kan nok de hjelpe deg :)

Ja mener også å ha lest at symptomene ikke er som ellers på uvi når en er gravid og det er en av grunnene til at en har med urinprøve på kontrollene ☺️
 
Er ganske konstant. Skal på OUL 23 januar, så ville helst la vær å gå til lege før deg, men jeg blir jo så bekymra. Har hørt at ting skal være ubehagelig, men ikke vondt.
Viss det ikke gir seg og er konstant skader det ikke å levere en urinprøve. Viss du ringer legekontoret om din bekymring kan den sikkert bare leveres på laben uten at du trenger legetime så tar de en stix. Er du i tvil kan du som nevnt over bare ringe for råd også:)
 
Flere som er litt skuffa over å ha morkaken i front? Siste svangerskapet mitt, så skulle ønske jeg kjente mer liv... :( De 3 første kjente jeg fra uke 12 og fra uke 16 utenpå. Er nå i uke 17 og kjenner svært lite. Og overhodet ikke utenpå. :(

Æsj, samme her. Uke 17, morkaken på fremre vegg og kjenner så godt som ingenting... er nr 3 og sannsynligvis siste.
 
Flere som er litt skuffa over å ha morkaken i front? Siste svangerskapet mitt, så skulle ønske jeg kjente mer liv... :( De 3 første kjente jeg fra uke 12 og fra uke 16 utenpå. Er nå i uke 17 og kjenner svært lite. Og overhodet ikke utenpå. :(
Jeg!
Sist var den bak, og da kjente jeg liv daglig fra 16+4 (utenpå).
Nå er jeg 17+5 og usikker på om det er små sprell jeg kjenner. Superskuffa, egentlig - selv om jeg VET at det er veldig vanlig!
 
Er det greit med en kopp kamille te daglig? Jeg blir rolig og får sove bedre med det. Men blir litt døsig utover et døgn også etter inntak av kun en kopp noen ganger.:singing:
 
Er det noen som plages med smerter i korsryggen? typ mensen smerter? Jeg har det ofte nå. Og veldig øm/Vondt nederst i magen. Kjennes ut som blæren konstant er full liksom. Og når jeg må skikkelig på do så gjør det vondt nederst i magen når jeg tisser. Vurderer å ringe legen, men jeg aner ikke hva som er normalt og ikke.


Jeg har det helt likt som deg! Typ helt likt! Jeg har testen negativt for uvi. Var på ultralyd igår. Alt så bra ut. Jordmor sa det var kynnere
 
Back
Topp