Hvor langt er du på vei?Fikk 1-2 på ukesindikator i dagdrakk mye vann før jeg la meg, men det skal ikke ha SÅ mye å si?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Fikk 1-2 på ukesindikator i dagdrakk mye vann før jeg la meg, men det skal ikke ha SÅ mye å si?
5+2Hvor langt er du på vei?
Det hørtes rart ut. Har du hatt blødninger?Fikk 1-2 på ukesindikator i dagdrakk mye vann før jeg la meg, men det skal ikke ha SÅ mye å si?
Da tror jeg ikke den burde vise 1-2 selv om det er utvannet. Kan jo være noe feil med selve testen?5+2viste 2-3 på søndag
5+2viste 2-3 på søndag

Ikke sant, er det jeg tenkte åDa tror jeg ikke den burde vise 1-2 selv om det er utvannet. Kan jo være noe feil med selve testen?
Bestilt to nye tester nå, viser den 1-2 så ringer jeg. Men skal på ferie i morgen, man kan vel høre med legevakta dit jeg skal om de kan ta en nr.2?Føler det er mye muffens med de testene. Det er jo folk som har hcg på langt over 2000 som får 2-3 på ukesindikatoren. Så ikke stress! Hvis du er nervøs så drs til fastlegen å krev blodprøver![]()
Ikke hatt noen form for blødning, har symptomer på gravididet som ømme pupper og øm livmor.Det hørtes rart ut. Har du hatt blødninger?
Kanskje det er noe galt med ukesindikatoren.
Ikke sant, er det jeg tenkte å
Bestilt to nye tester nå, viser den 1-2 så ringer jeg. Men skal på ferie i morgen, man kan vel høre med legevakta dit jeg skal om de kan ta en nr.2?
Oi, såpass ja. Ja, 1-2 vises ved under 200, min burde ligge på 2000 eller over nå hvis det er innenfor normalen.Hcg burde måles på samme labratorie hver gang. Det er en imunoassay analyse så maskinene kan gi litt ulike resultater på maskiner med forskjellig metode. Men det burde uansett kunne gi en pekepinn da.
Tok hurtigtest hos legen og den var negativså da er det bare å vente på å blø
![]()

![]()

![]()
Og i tillegg sitte å furte å surre fordi de spurte om å leke liksom 
Flere enn meg som irriterer seg over emojiene her på bv? Synes det er så rotete og mye forskjellig, finner sjeldent emojien jeg leter etter![]()

I dag har virkelig symptomene mine skutt fart, er super duper trøtt, svimmel, uggen/småkvalm og tanken på all mat er blæh… Puppene er fortatt ømme.
Så vondt å gå å føle på alle disse symptomene når sjansene for at dette svangerskapet utvikler seg som det skal er så småKunne bare ønske jeg ikke hadde noen symptomer eller at jeg kunne starte å blø så det ikke var noen tvil lengre. Føler jeg klamrer meg fast til ett lite snev av håp, og det er bare vondt når jeg egentlig vet hvilken vei dette blir å gå. Blir noen lange 6 dager frem til neste ultralyd…
![]()