Sommerens skravletråd :)

Fikk 1-2 på ukesindikator i dag :( drakk mye vann før jeg la meg, men det skal ikke ha SÅ mye å si?
Det hørtes rart ut. Har du hatt blødninger?
Kanskje det er noe galt med ukesindikatoren.

5+2 :( viste 2-3 på søndag

Føler det er mye muffens med de testene. Det er jo folk som har hcg på langt over 2000 som får 2-3 på ukesindikatoren. Så ikke stress! Hvis du er nervøs så drs til fastlegen å krev blodprøver :happy:

Da tror jeg ikke den burde vise 1-2 selv om det er utvannet. Kan jo være noe feil med selve testen?
Ikke sant, er det jeg tenkte å :(
Føler det er mye muffens med de testene. Det er jo folk som har hcg på langt over 2000 som får 2-3 på ukesindikatoren. Så ikke stress! Hvis du er nervøs så drs til fastlegen å krev blodprøver :happy:
Bestilt to nye tester nå, viser den 1-2 så ringer jeg. Men skal på ferie i morgen, man kan vel høre med legevakta dit jeg skal om de kan ta en nr.2?

Ikke sant, er det jeg tenkte å :(

Bestilt to nye tester nå, viser den 1-2 så ringer jeg. Men skal på ferie i morgen, man kan vel høre med legevakta dit jeg skal om de kan ta en nr.2?

Hcg burde måles på samme labratorie hver gang. Det er en imunoassay analyse så maskinene kan gi litt ulike resultater på maskiner med forskjellig metode. Men det burde uansett kunne gi en pekepinn da.

Hcg burde måles på samme labratorie hver gang. Det er en imunoassay analyse så maskinene kan gi litt ulike resultater på maskiner med forskjellig metode. Men det burde uansett kunne gi en pekepinn da.
Oi, såpass ja. Ja, 1-2 vises ved under 200, min burde ligge på 2000 eller over nå hvis det er innenfor normalen.

Fytti så ømt det er med bukselinning rett ved livmora! Og buksa jeg hadde på meg hadde litt stretch i livet og, men varte ikke lengre enn til nå så orka jeg ikke mer :eek:

Tok hurtigtest hos legen og den var negativ :( så da er det bare å vente på å blø :sad010

Mulig jeg er hormonell, men idag måtte jeg be 11 åringen skjerpe seg. Hun har lekt så fint med nabojentene hele uken, fra de står opp til sånn typ 23:00 herjer de rundt og koser seg. Så kommer jenta som bor i etasjen over oss, da skal hun plutselig holde hun som hun har lekt med hele tiden utenfor. Sånt er ikke greit i mine øyne… :wacky: Og i tillegg sitte å furte å surre fordi de spurte om å leke liksom :fart005

Flere enn meg som irriterer seg over emojiene her på bv? Synes det er så rotete og mye forskjellig, finner sjeldent emojien jeg leter etter o_O

I dag har virkelig symptomene mine skutt fart, er super duper trøtt, svimmel, uggen/småkvalm og tanken på all mat er blæh… Puppene er fortatt ømme.
Så vondt å gå å føle på alle disse symptomene når sjansene for at dette svangerskapet utvikler seg som det skal er så små :( Kunne bare ønske jeg ikke hadde noen symptomer eller at jeg kunne starte å blø så det ikke var noen tvil lengre. Føler jeg klamrer meg fast til ett lite snev av håp, og det er bare vondt når jeg egentlig vet hvilken vei dette blir å gå. Blir noen lange 6 dager frem til neste ultralyd…:sorry:

I dag har virkelig symptomene mine skutt fart, er super duper trøtt, svimmel, uggen/småkvalm og tanken på all mat er blæh… Puppene er fortatt ømme.
Så vondt å gå å føle på alle disse symptomene når sjansene for at dette svangerskapet utvikler seg som det skal er så små :( Kunne bare ønske jeg ikke hadde noen symptomer eller at jeg kunne starte å blø så det ikke var noen tvil lengre. Føler jeg klamrer meg fast til ett lite snev av håp, og det er bare vondt når jeg egentlig vet hvilken vei dette blir å gå. Blir noen lange 6 dager frem til neste ultralyd…:sorry:

Jeg opplevde det i 2014, måtte gå en hel uke å vente å lure, var så grusomt! Jeg krysser fingrene for at det får en lykkelig slutt :Heartred

Back
Topp