SOMMER ♡

Hei :)
Vi har kommet oss til Hurghada naa. Er typ 42-44 g hver dag. Kost oss paa stranda I to dager naa.
Tanten gik K hjelper meg masse og lager naa deilig middag. Det er herlig.

Merker der arabiske kommer masse tilbake igjen siddn tanten ikke snakker noe engelsk. Litt goy ogsaa :)

Har dere det fint alle sammem: )
 
Hei :)
Vi har kommet oss til Hurghada naa. Er typ 42-44 g hver dag. Kost oss paa stranda I to dager naa.
Tanten gik K hjelper meg masse og lager naa deilig middag. Det er herlig.

Merker der arabiske kommer masse tilbake igjen siddn tanten ikke snakker noe engelsk. Litt goy ogsaa :)

Har dere det fint alle sammem: )
Oi, det var varmt!!! :eek:

Deilig med strand da. :cool:

Er K kommet vel frem?
 
Hei :)
Vi har kommet oss til Hurghada naa. Er typ 42-44 g hver dag. Kost oss paa stranda I to dager naa.
Tanten gik K hjelper meg masse og lager naa deilig middag. Det er herlig.

Merker der arabiske kommer masse tilbake igjen siddn tanten ikke snakker noe engelsk. Litt goy ogsaa :)

Har dere det fint alle sammem: )

Ganske varmt da! At du holder ut :p haha..kan tenke meg du får kost deg med masse god mat :D er K kommet fram til dere eller?
 
Ganske varmt da! At du holder ut :p haha..kan tenke meg du får kost deg med masse god mat :D er K kommet fram til dere eller?
Stranden er redningen kan jeg si deg. Gaar Ikke aa shopper paa dagen hehe.
Han venter fortsatt paa visum. Er saa redd for at det skal droye lenge :(
har dere det fint?
 
Trodde jeg hadde svart deg, men nettet klikker litt.
nei, venter

Trodde heg svarte deg, men nettet klikker.
Nei, venter fortsatt dessverre :(
Hvor er han nå da?

Bra dere kom dere frem på egenhånd iallfall. Du er jammen meg tøff som klarte den reisen alene!!!

Tok dere taxi eller noe den bilturen?
 
Stranden er redningen kan jeg si deg. Gaar Ikke aa shopper paa dagen hehe.
Han venter fortsatt paa visum. Er saa redd for at det skal droye lenge :(
har dere det fint?

Skjønner at du holder deg nær stranden :D hehe.. synd han ikke har kommet til dere! Uff skikkelig kjipe greier! :(
 
Hvor er han nå da?

Bra dere kom dere frem på egenhånd iallfall. Du er jammen meg tøff som klarte den reisen alene!!!

Tok dere taxi eller noe den bilturen?
Takk :)
Onkeken til Khalid har en privat sjaafoer, som kjoerte oss. Gikk paa 8 timer med noen stopp. Fine flotte veier :)
Fikk sett Kairo, Nilen og Suez kanalen :)
Han floey til Tunisia....og er der :) haaper visumet er I orden snart :)
Har du det bra? :)
 
Kattepusen vaares, Vincent har blitt paakjoert og drept :( trist... ble bare et aar :( uff, vil ikke ha flere syr mer. Er saa trist naar de doer. Mina og Wael syntes det var veldig grist, og han var begravet I jorden og ikke levde mer :(
 
Kattepusen vaares, Vincent har blitt paakjoert og drept :( trist... ble bare et aar :( uff, vil ikke ha flere syr mer. Er saa trist naar de doer. Mina og Wael syntes det var veldig grist, og han var begravet I jorden og ikke levde mer :(

Nei uff så trist :( :( :( det er så fort gjort med katter! Har dere ikke en til?
 
Kattepusen vaares, Vincent har blitt paakjoert og drept :( trist... ble bare et aar :( uff, vil ikke ha flere syr mer. Er saa trist naar de doer. Mina og Wael syntes det var veldig grist, og han var begravet I jorden og ikke levde mer :(
Så trist!
Min og T sin katt (som bodde hos foreldrene mine) ble påkjørt for litt siden. det er ikke noe hyggelig når det skjer dyra noe :(
 
Så trist!
Min og T sin katt (som bodde hos foreldrene mine) ble påkjørt for litt siden. det er ikke noe hyggelig når det skjer dyra noe :(
Det er skikkelig trist :(
Han var visst ikke påkjørt, men lå i grøften. Snodig.
 
Vi har det varmt og jeg og Mina sliter med magen.... Jeg, som vanlig. Er så slitsomt!
Er så vanvittig varmt, at jeg ikke skjønner at det er mulig :p

Hvordan går det med dere? :) ImageUploadedByBV Forum1439397985.730997.jpgImageUploadedByBV Forum1439398002.188205.jpg
 
Det er skikkelig trist :(
Han var visst ikke påkjørt, men lå i grøften. Snodig.
Den rømte før vi flyttet fra det gamle huset :p

Fått i seg noe da? Eller kan jo ha blitt truffet med bil i hodet eller noe..men fått kun indre skader? Veldig trist uansett!

Ja disse kattene altså :p derfor det ikke lønner seg å betale masse for de haha
 
Uff åssen mageslit da? :( er det pga klimaet?

Fine bilder av dere :D
Tusen takk :)

Diaré, kommer sånn akutt. Også løper vi på do 5-6 ganger også roer det seg noen timer, også er det på'n igjen :(

Men men, går seg vel til :)

Har dere det bra? :)
 
Fått i seg noe da? Eller kan jo ha blitt truffet med bil i hodet eller noe..men fått kun indre skader? Veldig trist uansett!

Ja disse kattene altså :p derfor det ikke lønner seg å betale masse for de haha
Tenkte kanskje gift.. :( men vet ikke :(
Ja, nå vil jeg ikke ha flere dyr. Haha. Har dere dyr?
 
Tusen takk :)

Diaré, kommer sånn akutt. Også løper vi på do 5-6 ganger også roer det seg noen timer, også er det på'n igjen :(

Men men, går seg vel til :)

Har dere det bra? :)
Uff så slitsomt :(
Men det er vel ganske vanlig på reise? Tipper det vil roe seg når dere har vært der en stund
Varmen følger vel også med ;)
 
Uff så slitsomt :(
Men det er vel ganske vanlig på reise? Tipper det vil roe seg når dere har vært der en stund
Varmen følger vel også med ;)
Ja, veldig vanlig :(
Jeg blir kun sånn i varmen, og ikke ellers her nede.
Men men, går seg nok til :)

Alt bra ?
 
Back
Topp