SOMMER ♡

Vi spiste alltid samtidig alle sammen, men før/etter måltidet var 2/3 på lekerommet. :p

Mye fine lekerom på restaurantene da :)
Ja slik er det alltid her og :)
Evt så løper én rundt etter Lillebror mens den andre passer bordet :p
Spiser ofte på skift også vi da.
 
God dag :)
Snart ferie på meg :D skal bli godt! Bare et kvarter igjen :p
Alt bra med dere? :)

Her er alt bra og ting går som vanlig;) endelig har vi fått fiksa klimaet på bilen å! Var TO deler som hadde hadde sprekk i seg, så var ikke rart det ikke kom kald luft :p heldigvis gikk alt på garantien da :)
Vi var en tur til kongsberg med jentene på lørdagen mens Leoh var hos mamma :) fikk shoppet mye til Emira :D Liana blir litt kvalm i bil, så er nom derfor hun aldri har likt å kjøre noe særlig.. hun kunne sette mer ord på det nå etter at hun hadde omgangssyke :p kjenner nok igjen kvalmen :)

Håper alt står bra til, og at dere koser dere :D ha en fin dag
 
Hei alle sammen!
Fint vær, men mye vind i dag også.
Min farmor har vært på besøk siden onsdag. Khalid er i Tyskland til onsdag.
I dag skal vi til pappa og sove der til torsdag :)

I morgen er det 2 uker til vi reiser til Stockholm og overnatter, før avreise til Egypt. Gleder oss sykt mye! :)

Hvordan går det med dere? Har dere gjort noe spennende de siste dagene? :) ImageUploadedByBV Forum1437286677.150864.jpg
 
Hei alle sammen!
Fint vær, men mye vind i dag også.
Min farmor har vært på besøk siden onsdag. Khalid er i Tyskland til onsdag.
I dag skal vi til pappa og sove der til torsdag :)

I morgen er det 2 uker til vi reiser til Stockholm og overnatter, før avreise til Egypt. Gleder oss sykt mye! :)

Hvordan går det med dere? Har dere gjort noe spennende de siste dagene? :) Vis vedlegget 126864
Så fint bilde. :)

Skjønner dere gleder dere til å reise. Skulle gjerne tatt en ny reise sydover nå, men aner meg at det er for varmt for min smak nå. :p

Vi koser oss i Vesterålen, ikke de store sommertempene men vi kler godt på oss. Tre lag ull i går på stranda. :p idag er det 15 grader og overskyet, så drister meg til shorts. :p
 
Hei hei!
Så fint bilde av Wael og Mina :)
Jeg er ferdig med fem nattevakter nå og skal snart i bilen med søs (som også har jobbet!) for å reise hjemover.
Der blir herlig å komme hjem til gutta :)
Nå venter ei uke til med ferie på alle sammen, før mannen begynner på jobb neste mandag. Vi håper fortsatt på å få besøkt svigermor - men først må jeg bli kvitt forkjølelsen min og Lillebror må til legen pga stadig forstoppelse på tross av at han får medisiner :(
Så da må vi bare se an når vi får reist sørover.
Håper alle har det fint!
 
Så fint bilde. :)

Skjønner dere gleder dere til å reise. Skulle gjerne tatt en ny reise sydover nå, men aner meg at det er for varmt for min smak nå. :p

Vi koser oss i Vesterålen, ikke de store sommertempene men vi kler godt på oss. Tre lag ull i går på stranda. :p idag er det 15 grader og overskyet, så drister meg til shorts. :p
Takk :)
Ja, er varmt. Men blir mye bading og late dager på stranden :)
Når skal dere hjem igjen? Uff, kaldt her og.

Skikkelig sommer :p
 
Hei hei!
Så fint bilde av Wael og Mina :)
Jeg er ferdig med fem nattevakter nå og skal snart i bilen med søs (som også har jobbet!) for å reise hjemover.
Der blir herlig å komme hjem til gutta :)
Nå venter ei uke til med ferie på alle sammen, før mannen begynner på jobb neste mandag. Vi håper fortsatt på å få besøkt svigermor - men først må jeg bli kvitt forkjølelsen min og Lillebror må til legen pga stadig forstoppelse på tross av at han får medisiner :(
Så da må vi bare se an når vi får reist sørover.
Håper alle har det fint!
Takk :) kos dere på ferie :) :) skal dere noe spesielt? :)
 
Takk :) kos dere på ferie :) :) skal dere noe spesielt? :)
Takk. Usikkert enda, det spørs om vi får reist til Tjøme likevel :(
Planen var p bare slappe av, få litt sjø og varme :)
 
Hei alle sammen!
Fint vær, men mye vind i dag også.
Min farmor har vært på besøk siden onsdag. Khalid er i Tyskland til onsdag.
I dag skal vi til pappa og sove der til torsdag :)

I morgen er det 2 uker til vi reiser til Stockholm og overnatter, før avreise til Egypt. Gleder oss sykt mye! :)

Hvordan går det med dere? Har dere gjort noe spennende de siste dagene? :) Vis vedlegget 126864

Fint bilde av fine barn :) ikke lenge igjen til avreise nå :D blir nok en fin ferie :) :) :)

Her er alt bra, men ikke gjort mye spennede :p lurer på om vi skal dra til Asker imårra.. men er ikke heeelt sikte enda! Må høre med søsknene til L om noen har tid til oss :p
 
Hei hei!
Så fint bilde av Wael og Mina :)
Jeg er ferdig med fem nattevakter nå og skal snart i bilen med søs (som også har jobbet!) for å reise hjemover.
Der blir herlig å komme hjem til gutta :)
Nå venter ei uke til med ferie på alle sammen, før mannen begynner på jobb neste mandag. Vi håper fortsatt på å få besøkt svigermor - men først må jeg bli kvitt forkjølelsen min og Lillebror må til legen pga stadig forstoppelse på tross av at han får medisiner :(
Så da må vi bare se an når vi får reist sørover.
Håper alle har det fint!

Håper dere får mulighet til å reise snart :) så ut til at du hadde det fint på jobb-ferie :D
 
Håper dere får mulighet til å reise snart :) så ut til at du hadde det fint på jobb-ferie :D
Det blir ikke tur til dit på en stund, desverre, men nå har vi slått oss til ro med en at vi blir hjemme. Litt godt når mannen snart skal på jobb igjen også :)
 
Herlig!
Vi har hatt en grei dag
Først måtte vi til legen med Lillebror for å få hjelp med magen igjen. På vei hjem inviterte vi et vennepar på grilling, og eldste dems ble igjen for å overnatte. T ble veldig glad for det!!
De sovnet sent da, så jeg har nesten nettopp satt meg :p
Morgendagen tar vi litt på sparket. Det er et brødrepar i nabohuset som også er hjemme, de leker veldig fint med T og kompisen, så de skal nok få leke endel ute med dem i morgen :)
 
Vi koser oss stadig i Vesterålen. Søstra mi er kommet utover med guttene sine så nå er vi 5 voksne og 5 barn i et ganske lite hus...trang kan man si ja. :p

I morgen pakker vi bilen og kjører nordover, men tar en annen vei enn vanlig, over Senja, og havner ute på hytta. Så blir vi på hytta noen dager før vi reiser hjem. :)

Ikke noe særlig varmt sommervær å skryte av, men er vant til å gå i ullundertøy nå så kan liksågodt fortsette med det. :p
 
Det blir ikke tur til dit på en stund, desverre, men nå har vi slått oss til ro med en at vi blir hjemme. Litt godt når mannen snart skal på jobb igjen også :)

Ja greit å få vært hjemme den siste tiden av ferien å :)
 
Takk alt bra med dere? :)
Jepp alt bra :) hva med dere?
Hva skal dere idag?

Ikke noen planer for idag her, men skal mest sansynlig til Skien imårra for å besøke Eventyrfabrikken :)
 
Back
Topp