SOMMER ♡

Han har sovet hos en mann fra Libya. Flaks han traff han. Hjulpet han masse :)

Ja, meget tøft i og med at vogn ikke var tillatt ved gate og etter. Med vesker og bagger og billetter pass etc hehe. Glad jeg er ferdig med den turen. Bare den kjipe turen hjem som gjenstår :(

Skolen startet eller?
Har du fått stipend? Har ikke fått ennå, og i fjor fikk jeg 3/8....
Så bra at han traff på den mannen da!

Det er ikke en tur jeg misunner deg altså :eek:

Undervisningen har ikke begynt, men jeg har så mye å gjøre og er godt i gang med studier etter lang ferie. Stipendet venter jeg på, det står at jeg skal få det i dag :D
 
For en reise det ble på dere da, Lene! :eek: Håper Khalid kommer seg trygt frem.:)

Lykke til med jobbinga fremover, Tea! Er det siste året ditt nå?
Det var veldig koselig å få komme innom dere en tur. Og dere er velkommen hit om det skulle passe etterhvert. Har lufta forslaget om Romsdalstreff for Camilla.;)

Er du tilbake på jobb i skolen,Marianne? SFO eller? Bursdagene nærmer seg med stormskritt nå. Hermine hadde vel ønskelista på plass også? :)
 
For en reise det ble på dere da, Lene! :eek: Håper Khalid kommer seg trygt frem.:)

Lykke til med jobbinga fremover, Tea! Er det siste året ditt nå?
Det var veldig koselig å få komme innom dere en tur. Og dere er velkommen hit om det skulle passe etterhvert. Har lufta forslaget om Romsdalstreff for Camilla.;)

Er du tilbake på jobb i skolen,Marianne? SFO eller? Bursdagene nærmer seg med stormskritt nå. Hermine hadde vel ønskelista på plass også? :)
Jeg er på plass på jobb ja. :)

Ungene våre behøver ekstremt mye struktur, så vi kjører undervisning fra SFO starter. Fritida på sfo blir for ustrukturert for ungene så det blir bare kaos. ;) Men litt ekstra utetid og kos blir det jo!

Hermine har ønskelista klar vettu :D hun ønsker seg RØD dukkevogn, den må ha fire hjul, håndtak og kurv under. :p Og så ønsker hun seg kassaapparat MED knapper, og fjernstyrt bil. Bilen måtte for øvrig også ha fire hjul. :p Artig tøtte!
 
Jeg er på plass på jobb ja. :)

Ungene våre behøver ekstremt mye struktur, så vi kjører undervisning fra SFO starter. Fritida på sfo blir for ustrukturert for ungene så det blir bare kaos. ;) Men litt ekstra utetid og kos blir det jo!

Hermine har ønskelista klar vettu :D hun ønsker seg RØD dukkevogn, den må ha fire hjul, håndtak og kurv under. :p Og så ønsker hun seg kassaapparat MED knapper, og fjernstyrt bil. Bilen måtte for øvrig også ha fire hjul. :p Artig tøtte!
Skjønner. Sikkert greit for dem å bli litt varm i trøya før resten av elevene starter også?

Helt enig med henne at det er viktig med fire hjul. Tre hjul gjør liksom ikke samme nytta.;)
 
Huhuu! Mannen har bursdag i morra og jeg har kokt sammen en overraskelse.:D Jeg har avtalt med mamma at vi leverer Jenny hos dem når de er ferdige på jobb, også tar jeg bare med meg Jonathan og kjører til Trondheim. Jenny har kjøpt et kort til ham, så jeg får bare skrive "Gratulerer med dagen! Gava di får du seinere.;) Whoop-whoop!"
 
Skjønner. Sikkert greit for dem å bli litt varm i trøya før resten av elevene starter også?

Helt enig med henne at det er viktig med fire hjul. Tre hjul gjør liksom ikke samme nytta.;)
Vi er på ei egen "lukka" avdeling, hvor ungene har hver sine arbeidsrom. Så de merker liksom ikke allverdens til om de andre ungene har undervisning eller kun sfo. Annet enn at de ikke er innom i klasserommet et par gang for dag slik de pleier ellers. ;)

Det meste av undervinsing foregår på enerom, ellers får de ikke utbytte av den. Så driver vi sosial trening i klasserommet.
 
Huhuu! Mannen har bursdag i morra og jeg har kokt sammen en overraskelse.:D Jeg har avtalt med mamma at vi leverer Jenny hos dem når de er ferdige på jobb, også tar jeg bare med meg Jonathan og kjører til Trondheim. Jenny har kjøpt et kort til ham, så jeg får bare skrive "Gratulerer med dagen! Gava di får du seinere.;) Whoop-whoop!"
Så morro da :D

Herlig med en helgetur! Det drømmer jeg også om! :)
 
For en reise det ble på dere da, Lene! :eek: Håper Khalid kommer seg trygt frem.:)

Lykke til med jobbinga fremover, Tea! Er det siste året ditt nå?
Det var veldig koselig å få komme innom dere en tur. Og dere er velkommen hit om det skulle passe etterhvert. Har lufta forslaget om Romsdalstreff for Camilla.;)

Er du tilbake på jobb i skolen,Marianne? SFO eller? Bursdagene nærmer seg med stormskritt nå. Hermine hadde vel ønskelista på plass også? :)
Siste året ja, OM jeg leverer på normert tid!
Det er det store ønsket mitt å få til det - men jeg har innsett at det godt kan hende at jeg ikke får det til :)
Romsdalstreff hadde vært utrolig koselig! :D Jeg skal se litt på hvordan høsten egentlig blir.
 
Huhuu! Mannen har bursdag i morra og jeg har kokt sammen en overraskelse.:D Jeg har avtalt med mamma at vi leverer Jenny hos dem når de er ferdige på jobb, også tar jeg bare med meg Jonathan og kjører til Trondheim. Jenny har kjøpt et kort til ham, så jeg får bare skrive "Gratulerer med dagen! Gava di får du seinere.;) Whoop-whoop!"
Åh, så koselig!
Kos dere masse :D :D
 
Vi har vært med min kusine og hennes datter på 13 år og fisket krabber på jeløya :) nå skal jeg snart dra opp på Gardermoen å hente Khalid. Så gøy med eventyrfabrikken. Pass på skoene ;) hehe..

Hva har dere gjort? :)

Litt sent svar men, haha skoene låste vi inn :D
 
Hei på dere! :)
Hvordan er det med dere og barna?

Her er ferien over for mann og barn mens jeg tok meg en uke fri pga tilvenninger!
Vært første uka for Liana og Leoh i ny bhg! Heldigvis sammen med de ansatte fra den gamle og ungene derifra. Har gått greit og ungene har fått en rolig tilvenning der sammen med de voksne de er trygge på. Leoh skal bli værende på den avdelingen dem har fått låne (gul avdeling/småbarn).. der skal han være sammen med én ansatt fra den gamle bhgen + noen fra den nye. hun ene har blitt flyttet over fra småbarn på den gamle, til denne..sammen med alle barna som gikk på avdelingen hans fra før :) så det er godt! Liana har fått en forsiktig tilvenning på Rød avdeling (store barn).. hun var vært der med ansatte fra den gamle bhg, fått spise der, leke og blitt med på tur :) har gått veldig bra :D men hun trengte å ha meg litt der idag ved levering, siden dem ville ta hun imot der inne (av en hun kjenner fra den gamle bhg)

Så fra mandag er det ordentlig start i den nye barnehagen:oops: uff gjør vondt å tenke på at jeg ikke skal få levere til de gode damene jeg kjenner :( *sukk*
 
Emira har også hatt sin første uke på SFO :) Har gått greit, men hun har vanskelig for å la meg gå (let it goooo, let it goooo..har jeg lyst til å synge haha :p ) hun har gråtet litt før vi har dratt dit (over veien bare) og sier hun syns det er skummelt. Men sånn er hun bare, og jeg har tatt meg tid til å tilvenne, snakke ut og fortelle hun at det er bare skummelt nå fordi hun ikke er vandt til å være der, men at det blir bedre! Hun fikk fri idag da. For vi gjorde en avtale på at hvis hun var flink å lot meg levere hun uten å måtte være der igår, så skulle hun få fri idag :p funka det haha.. men hun er i farta og leker med de 3 som er der fra bhgen..mest hun ene da :)
 
Alt bra her.
Så spennende med tilvenning både her og der :)
I dag har jeg jobbet i en barnehage hvor ei venninne jobber. De stod med for lite folk i dag og så kom hun på å ringe meg :-D
Det blir kanskje litt mer jobbing der utover høsten også!
Nå er det natta her - helt utslitt!
 
Hei på dere! :)
Hvordan er det med dere og barna?

Her er ferien over for mann og barn mens jeg tok meg en uke fri pga tilvenninger!
Vært første uka for Liana og Leoh i ny bhg! Heldigvis sammen med de ansatte fra den gamle og ungene derifra. Har gått greit og ungene har fått en rolig tilvenning der sammen med de voksne de er trygge på. Leoh skal bli værende på den avdelingen dem har fått låne (gul avdeling/småbarn).. der skal han være sammen med én ansatt fra den gamle bhgen + noen fra den nye. hun ene har blitt flyttet over fra småbarn på den gamle, til denne..sammen med alle barna som gikk på avdelingen hans fra før :) så det er godt! Liana har fått en forsiktig tilvenning på Rød avdeling (store barn).. hun var vært der med ansatte fra den gamle bhg, fått spise der, leke og blitt med på tur :) har gått veldig bra :D men hun trengte å ha meg litt der idag ved levering, siden dem ville ta hun imot der inne (av en hun kjenner fra den gamle bhg)

Så fra mandag er det ordentlig start i den nye barnehagen:oops: uff gjør vondt å tenke på at jeg ikke skal få levere til de gode damene jeg kjenner :( *sukk*
Bra tilvenningen har gått fint da. Skjønner du synes det er litt vemodig.

Hermine begynner påan igjen på mandag, tror nok vi må ha litt tilvenning etter ferien vi også. :p selv om det er samme bhg liksom ;)
 
Godt med helg her også ja!

Har vært så trøtt og sliten denne uken, så var ekstra godt med helg da. Hardt å starte fult på etter mange uker ferie. ;)

Idag skal vi ut å kjøpe flaskesluttegave til Hermine. Det ble metoden for å slutte med flaske med melk på. :p Smokken er hun blitt kjempeflink å ha i sengen hele dagen uten å mase :D Bruker den kun ved soving på dag og natt :) Så den får hun ha en liten stund til. ;)
 
Alt bra her.
Så spennende med tilvenning både her og der :)
I dag har jeg jobbet i en barnehage hvor ei venninne jobber. De stod med for lite folk i dag og så kom hun på å ringe meg :-D
Det blir kanskje litt mer jobbing der utover høsten også!
Nå er det natta her - helt utslitt!

Ja er spennede, men litt vemodig når det ikke har vært våres valg :p menmen, er nok værst for oss voksne :p haha..

Å så fint at hun tenkte på deg da :D greit med litt flere steder å få jobb på innemellom:)
 
Bra tilvenningen har gått fint da. Skjønner du synes det er litt vemodig.

Hermine begynner påan igjen på mandag, tror nok vi må ha litt tilvenning etter ferien vi også. :p selv om det er samme bhg liksom ;)

Ja det er noe annet når valget ikke har vært våres ;) men det er en bra bhg har jeg hørt, og den mest populære her på rjukan :) de ansatte virker også veldig greie..så da er det vel bare å se fremover :p

Hehe ja ofte man må ha litt tilvenning etter en lang ferie :) og hun skal vel over på ny avdeling også?
 
Ja det er noe annet når valget ikke har vært våres ;) men det er en bra bhg har jeg hørt, og den mest populære her på rjukan :) de ansatte virker også veldig greie..så da er det vel bare å se fremover :p

Hehe ja ofte man må ha litt tilvenning etter en lang ferie :) og hun skal vel over på ny avdeling også?
Nei, hun får heldigvis bli på den avdelingen hun starta på i vinter. :) Det er 0-6 år blandet ;)
 
Godt med helg her også ja!

Har vært så trøtt og sliten denne uken, så var ekstra godt med helg da. Hardt å starte fult på etter mange uker ferie. ;)

Idag skal vi ut å kjøpe flaskesluttegave til Hermine. Det ble metoden for å slutte med flaske med melk på. :p Smokken er hun blitt kjempeflink å ha i sengen hele dagen uten å mase :D Bruker den kun ved soving på dag og natt :) Så den får hun ha en liten stund til. ;)

Så flink Hermine er :D deilig å få slutt på sånt :) her er vi 100% ferdig med melkeflasker :D:D:D kuttet ut Leoh sine nå i ferien å..var så lei av å lage :p også har han ikke behov for det heller når han er glad i kumelk og andre melkeprodukter :) smokk tar han kun når han skal sove..vil ikke ha ellers, så det er godt!
 
Nei, hun får heldigvis bli på den avdelingen hun starta på i vinter. :) Det er 0-6 år blandet ;)

Åja men det er jo bra :D hvertfall når det var en såpass ny barnehage fra før :)
 
Back
Topp