SOMMER ♡

Jepp alt bra :) hva med dere?
Hva skal dere idag?

Ikke noen planer for idag her, men skal mest sansynlig til Skien imårra for å besøke Eventyrfabrikken :)
Vi har vært med min kusine og hennes datter på 13 år og fisket krabber på jeløya :) nå skal jeg snart dra opp på Gardermoen å hente Khalid. Så gøy med eventyrfabrikken. Pass på skoene ;) hehe..

Hva har dere gjort? :)
 
Hallo :)
Jeg er ofte innom, men skriver ikke så mye da det er ferietid med mann og barn enda :) slik er det vel for flere!
Vi ble altså hjemme denne uken istedet for å reise til Tjøme for å besøke svigermor. Det er flere grunner til det, men i grunn var det godt å bli hjemme. Vi har ryddet masse i huset, og ute, og venter besøk i dag. Et vennepar var på telttur i Sverige men kommer hit på hjemveien pga at det er meldt mye regn frem til onsdag når de egentlig skulle hjem. De blir et par dager :)
Mannen skal på jobb igjen på mandag, ungene og jeg har ei uke til med fri!
Jeg begynner å innstille meg på et travelt, men spennende, studieår og gleder meg til å komme i gang igjen!
Håper alle har det bra :-D
 
Hallo :)
Jeg er ofte innom, men skriver ikke så mye da det er ferietid med mann og barn enda :) slik er det vel for flere!
Vi ble altså hjemme denne uken istedet for å reise til Tjøme for å besøke svigermor. Det er flere grunner til det, men i grunn var det godt å bli hjemme. Vi har ryddet masse i huset, og ute, og venter besøk i dag. Et vennepar var på telttur i Sverige men kommer hit på hjemveien pga at det er meldt mye regn frem til onsdag når de egentlig skulle hjem. De blir et par dager :)
Mannen skal på jobb igjen på mandag, ungene og jeg har ei uke til med fri!
Jeg begynner å innstille meg på et travelt, men spennende, studieår og gleder meg til å komme i gang igjen!
Håper alle har det bra :-D
Så trivelig med besøk av vennene deres :)
Godt med ferie og avslapning, selvom E våkner tidlig? :)
 
Vi har kun vært i byen her i dag og tatt et barne-tog eller hva jeg skal kalle det. Snap på my story. Har slitt med migrene i hele dag, men noe bedre nå. Nå er vi ute i Hagen og K lager middag.

På mandag reiser jeg alene til pappa i 1-2 dager og skal til frisøren å stripe håret litt :)
Skal forsøke å møte Annette og Elise i morgen, da de er i KARLSTAD. Hadde vært gøy for Mina. Håper hodet er bra :)

Hva gjør dere i helgen? ImageUploadedByBV Forum1437832006.156314.jpg
 
Hallo :)
Vi er endelig hjemme fra ferie. Etter 4 uker på farta var det godt å komme hjem.

Nå skal de siste dagene av ferien min brukes til å ordne i huset og utenfor her.

Mannen er ute å kjøper sandkasse som vi skal sette opp i bakhagen, det blir nok stas. :)

Jeg begynner på jobb igjen på mandag men mannen og Hermine har enda neste uke også ferie.
 
Hallo :)
Vi er endelig hjemme fra ferie. Etter 4 uker på farta var det godt å komme hjem.

Nå skal de siste dagene av ferien min brukes til å ordne i huset og utenfor her.

Mannen er ute å kjøper sandkasse som vi skal sette opp i bakhagen, det blir nok stas. :)

Jeg begynner på jobb igjen på mandag men mannen og Hermine har enda neste uke også ferie.
Borte bra, men hjemme best

Har dere kost dere? Dere har ikke hatt det så varmt dere heller. Skikkelig høst!

Hvordan blir det å komme tilbake til jobb?
 
Jeg har vært alene hos pappa i 2 dager og kom hjem i dag. Godt med litt alenetid og en lang morgen :)
Vi reiser til Stockholm på mandag og skal sove på hotell i en natt, før avreise tirsdag.

Vi gleder oss masse :)
Et par bilder fra leiligheten :)
Har dere det bra? :) ImageUploadedByBV Forum1438189451.061959.jpgImageUploadedByBV Forum1438189467.246362.jpg
 
Borte bra, men hjemme best

Har dere kost dere? Dere har ikke hatt det så varmt dere heller. Skikkelig høst!

Hvordan blir det å komme tilbake til jobb?
De siste tre ukene har egentlig ikke vært så ille til nord å være, over 15 grader hele tiden klager vi ikke over. :p Og nesten ikke regn. :D

Idag har vi hatt årets varmeste dag, herlig! :cool:

Huff, gruer meg til ferien er over, da er det plutselig høst liksom. Skulle gjerne hatt noen uker til med ferie og sommer. :p
 
Hei på dere!
Vi har vært på Lilleputthammer, en tur i Kongsberg, vært innom familie i Oslo og stakk innom Tea og familien på tur hjem.:) Mange fine ferieminner med koselige mennesker og en eksemplarisk toåring på bilferie. Vi har vært uheldige med været, så nå er jeg værsjuk altså..
I går var vi i bryllup til mannens lillesøster i Ålesund og fikk heldigvis oppholdsvær og greie temperaturer. Fikk også tid til en snartur innom Camilla og co på vei dit, så vi har fått gjort en del i løpet av to uker.:)
 
Hei på dere!
Vi har vært på Lilleputthammer, en tur i Kongsberg, vært innom familie i Oslo og stakk innom Tea og familien på tur hjem.:) Mange fine ferieminner med koselige mennesker og en eksemplarisk toåring på bilferie. Vi har vært uheldige med været, så nå er jeg værsjuk altså..
I går var vi i bryllup til mannens lillesøster i Ålesund og fikk heldigvis oppholdsvær og greie temperaturer. Fikk også tid til en snartur innom Camilla og co på vei dit, så vi har fått gjort en del i løpet av to uker.:)
Så koselig ferie dere har hatt da! :)

Skjønner godt du er værsyk! Er innmari glad for at vi hadde den uka på Kreta. Drømmer du om høstferie nå eller? :cool:
 
Så koselig ferie dere har hatt da! :)

Skjønner godt du er værsyk! Er innmari glad for at vi hadde den uka på Kreta. Drømmer du om høstferie nå eller? :cool:
Skulle gjerne vært en tur i syden..Jeg har ikke fått fyllt opp lageret mitt med sol og varme, så jeg er IKKE klar for høst og mørke.:(
Høstferie? Hva er det? :p
 
Det ble jammen en grei rundtur på dere Ingrid :)
Det var kjempehyggelig at dere tok turen innom!!


Her kommer hverdagen mer eller mindre snikende!
T har et par dager SFO denne og neste uke, ellers er det litt fridager igjen. Minsten har begynt i barnehagen og har hatt to flott dager på storbarnsavdeling! I dag har vi fri alle tre og skal på lekebesøk til noen venner. Det blir et travelt år for meg, dette - så etter at jeg har levert inn en prosjektskisse skal jeg sette meg ned til uken for å lage meg en skikkelig plan for arbeidet mitt!!
Ellers går det meste som vanlig her :)
Snart blir jeg gressenke igjen for noen ukers tid, så det er litt logistikk med jobbing, henting og barn :p
 
Her er det full fres på jobb igjen for min del. Grua meg til ferien var over men det går veldig fint. :)

Hermine er reist på hytta til besteforeldrene, stor stas å feriere litt ekstra sammen med dem. Fra neste uke blir det bhg på henne igjen, helt vilt at 7 uker ferie har gått SÅ fort. :eek:

Jeg har så smått begynt å planlegge 3-årsdag og handle litt dilldall, gave og sånt. Hermine gleder seg veldig og har allerede bestilt sjokoladekake med glasur og strøssel. :D
 
Så fint det ser ut! Er dere på plass nå?
Tror det blir bra der :)
Vi er i Alexandria og reiser til Hurghada i dag. Lang tur :(
Super hett!
Khalid kom ikke med videre fra Istanbul pga ambassaden var så trege og ikke klarte å fikse visninger hans. Utrolig leit. Han reiser til Tunisia i dag og prøver heller å fikse seg visum derifra. Han fikk fikset flyplass visum, men han var så kvalm han i Tyrkia. Uff :( så hardt å fly med 2 stk alene med bagasje kl 00.30 om natten og vi hadde vært våkne siden 05.30. Hvordan går det med dere? :)
 
Tror det blir bra der :)
Vi er i Alexandria og reiser til Hurghada i dag. Lang tur :(
Super hett!
Khalid kom ikke med videre fra Istanbul pga ambassaden var så trege og ikke klarte å fikse visninger hans. Utrolig leit. Han reiser til Tunisia i dag og prøver heller å fikse seg visum derifra. Han fikk fikset flyplass visum, men han var så kvalm han i Tyrkia. Uff :( så hardt å fly med 2 stk alene med bagasje kl 00.30 om natten og vi hadde vært våkne siden 05.30. Hvordan går det med dere? :)
Så uheldige dere har vært! :eek: Huff, håper dere er fremme snart.

Ikke noen charterreise skjønner jeg. :p

Er K kommet seg videre da? Håper det ordner seg.
 
Håper K har kommet seg videre da :eek:
Tøft å reise med to små på den tiden av døgnet..!
 
Så uheldige dere har vært! :eek: Huff, håper dere er fremme snart.

Ikke noen charterreise skjønner jeg. :p

Er K kommet seg videre da? Håper det ordner seg.
Ingen charter og masse komfort nei hehe han flyr i kveld, så håper det ordner seg :)
Skal dere ha barnebursdag?
 
Håper K har kommet seg videre da :eek:
Tøft å reise med to små på den tiden av døgnet..!
Han har sovet hos en mann fra Libya. Flaks han traff han. Hjulpet han masse :)

Ja, meget tøft i og med at vogn ikke var tillatt ved gate og etter. Med vesker og bagger og billetter pass etc hehe. Glad jeg er ferdig med den turen. Bare den kjipe turen hjem som gjenstår :(

Skolen startet eller?
Har du fått stipend? Har ikke fått ennå, og i fjor fikk jeg 3/8....
 
Back
Topp