Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper for deg!

Håper det er babystrek

Jeg og. Selvom jeg tok en makesure som var blenda. Skylder på kaffe urin etter noen kopper på jobbÅåååh, jeg serHåper det er babystrek
![]()
Men jeg håååper så masse
tusen takk. Det setter jeg så stor pris påHåper for deg![]()

Jeg håååper så inderlig! Men mistet litt troa når makesure ikke hadde strekJeg ser jeg og...!!

Hei, er dette en side for oss som tar ivf?
Ja. Hadde håpet på det jeg også. Så lei av å aldri få positiv test. Men jeg er jo ikke alene, selvom det føles ensomt.Kjedelig uten strek på nyeste, hadde håpet det kunne klaffe for deg nå. Men enda tidlig!
Håper du får henvisning lynkjapt! Hvis du har mulighet, kan du vurdere St Olavs du og. Blir jo lengre reisevei, men likevel verdt det i mine øyne, om du kan få hurtig behandling...!
Ja. Hadde håpet på det jeg også. Så lei av å aldri få positiv test. Men jeg er jo ikke alene, selvom det føles ensomt.
Ja, det er sant. Da må man begynne å regne på hvor mye det evt blir i reisekostnader da. Konta å ta det privat liksom.
Åh. Det viste jeg ikke! Fikk svar av en nå som skrev at de var på konsultasjon i april og fikk oppstart i juni i Porsgrunn. Kanskje det ikke er så lang ventetid daFår dekket en del av pasientreiser også, da.Bare for å nevne det.

Åh. Det viste jeg ikke! Fikk svar av en nå som skrev at de var på konsultasjon i april og fikk oppstart i juni i Porsgrunn. Kanskje det ikke er så lang ventetid da![]()
Åh. Ja! For det er jo ikke billig billig selvom det er offentlig! Takk for tips!Du får det på all offentlig behandling. Du kan søke, også får du tilbake utenom en viss egenandel da. Den er selvsagt større ved fritt sykehusvalg enn om du bare tar det nærmeste, men.. Det gjør kostnadene litt mindre i alle fall..!![]()

Åh. Ja! For det er jo ikke billig billig selvom det er offentlig! Takk for tips!![]()
Ja. Nesten 18.000 dekker helfo leste jeg nettopp.Selve behandlingen koster ikke så mye, sånn sett. Betaler vel type 350 for innsett, og 1500 for uttak... Men reise, hotell kan fort bli litt om man må langt. Og medisinene? Mellom 10-19 tusen, alt etter som. (Man får dekt det over 19k eller noe, fra Helfo, for medisiner.. men må legge ut selv, da).
Jeg tror jeg var på ca 10k på et uttak. Og da hadde jeg relativt kort regime.
Dyre medisiner!!
Er dem som koster.
(Privat blir det jo 35-40k i tillegg per uttak).