Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Håper det blir babystrek :Heartred

Hadde vært så gøy om det var babystrek..!

Hadde vært så gøy om det var babystrek..!
Ja. Det hadde vært helt vanvittig faktisk. Har jo prøvd å lese meg opp til når egget slipper ifht størrelse på folikkel. Den var 16mm på cd 11. så kanskje jeg hadde el sann cd 13 da. Da vil jeg være 8 dpo.
Har det klaffet denne gangen må det været pga overlegen som kjørte ultralyd rundt oppi der i evigheten for å sjekke om endometriose vev :hilarious: Kanskje det hjelper!

Dagen test, tatt på en do på et kjøpesenter da jeg venter på bilen er ferdig på service… Litt etter fristen da vel og merke. Noe det. Men umulig å få på bilde. Sikkert en skygge, meeen det er lov å håpe. For enn så lenge ligger det null forventning i hva jeg ser. :hilarious:
7D4A8FA3-5740-4669-81DF-FA07234285BF.jpeg

Ja. Det hadde vært helt vanvittig faktisk. Har jo prøvd å lese meg opp til når egget slipper ifht størrelse på folikkel. Den var 16mm på cd 11. så kanskje jeg hadde el sann cd 13 da. Da vil jeg være 8 dpo.
Har det klaffet denne gangen må det været pga overlegen som kjørte ultralyd rundt oppi der i evigheten for å sjekke om endometriose vev :hilarious: Kanskje det hjelper!

Lov å håpe uansett!

Dagen test, tatt på en do på et kjøpesenter da jeg venter på bilen er ferdig på service… Litt etter fristen da vel og merke. Noe det. Men umulig å få på bilde. Sikkert en skygge, meeen det er lov å håpe. For enn så lenge ligger det null forventning i hva jeg ser. :hilarious:Vis vedlegget 395681
Skimter!

• Symptomjakten :dance008
Opplever helt absurde greier om dagen. Sann ifht hvordan jeg føler meg. Hadde vært gøy om det faktisk var grunnet graviditet, eller om det rett og slett er fordi man leter etter ting. Mest sannsynlig det siste. Men en dagbok er vel for og nettopp skrive ned slike ting, er det ikke?

:profileright Det absolutt tydeligste er trøtthet! Wow!
:bounce Svææært irritabel og liten tålmodighet
:pirat Stikkinger i pupper
:king Strålinger ned i lyskene
Og det rareste av alt -
:silent Huden på magen under navelen føles veldig rar. Kan på en måte sammenlignes med at hvis foten sovner så er den en nummenhet/stikkinger. Bare dette er altså kun i huden under navelen og helt ned til skambeinet liksom. Det er HELT merkelig følelse.
Noen som har opplevd noe slik før?

• Symptomjakten :dance008
Opplever helt absurde greier om dagen. Sann ifht hvordan jeg føler meg. Hadde vært gøy om det faktisk var grunnet graviditet, eller om det rett og slett er fordi man leter etter ting. Mest sannsynlig det siste. Men en dagbok er vel for og nettopp skrive ned slike ting, er det ikke?

:profileright Det absolutt tydeligste er trøtthet! Wow!
:bounce Svææært irritabel og liten tålmodighet
:pirat Stikkinger i pupper
:king Strålinger ned i lyskene
Og det rareste av alt -
:silent Huden på magen under navelen føles veldig rar. Kan på en måte sammenlignes med at hvis foten sovner så er den en nummenhet/stikkinger. Bare dette er altså kun i huden under navelen og helt ned til skambeinet liksom. Det er HELT merkelig følelse.
Noen som har opplevd noe slik før?
Håper det er gravidsymptomer :love017

Tatt noe kveldstest? ❤️

Nei, jobber helt til 23.30 :bag: Mulig det blir en da, men redd for at det vil bli for kaffe urin da jeg jobber iherdig med å drikke kaffe for å ikke sovne på jobb:Heartred selvom det ikke hjelper!

Forstår jeg godt :hilarious:

Jeg må gå motsatt. Jobber jeg kveldsskift, trenger jeg beroligende (naturmedisin altså). For ellers så kjører jeg meg selv sånn opp :hilarious:

Forstår jeg godt :hilarious:

Jeg må gå motsatt. Jobber jeg kveldsskift, trenger jeg beroligende (naturmedisin altså). For ellers så kjører jeg meg selv sånn opp :hilarious:
Hahah. Nå de siste dagene er bare helt grusomme altså. Æsj. Tok en test nå. Den er det jo ikke noe særlig mye på da… jaja. Fortsatt evt veldig tidlig :happy:

Hm. Tok en test før tidligvakt i dag. Litt stresset. Så ikke så mye, tok et bilde. Så sjekket jeg bilde nå og der er det jo en strek? Eller er det ikke?
Bildet er helt uredigert..
67266E32-072C-4B0C-A9DC-D223CA1674AD.jpeg
EDCA4ADF-FFB4-458B-A0D0-9F997BBA8BA6.jpeg

Last edited:
Back
Topp