Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Tok en test til nå i dag tidlig. Og det er liksom noe der! Vet ikke om det er fordi jeg vil se noe. Eller om det er noe derHåper det blir babystrek![]()

Ja. Det hadde vært helt vanvittig faktisk. Har jo prøvd å lese meg opp til når egget slipper ifht størrelse på folikkel. Den var 16mm på cd 11. så kanskje jeg hadde el sann cd 13 da. Da vil jeg være 8 dpo.Hadde vært så gøy om det var babystrek..!
Kanskje det hjelper!
Ja. Det hadde vært helt vanvittig faktisk. Har jo prøvd å lese meg opp til når egget slipper ifht størrelse på folikkel. Den var 16mm på cd 11. så kanskje jeg hadde el sann cd 13 da. Da vil jeg være 8 dpo.
Har det klaffet denne gangen må det været pga overlegen som kjørte ultralyd rundt oppi der i evigheten for å sjekke om endometriose vevKanskje det hjelper!
Skimter!Dagen test, tatt på en do på et kjøpesenter da jeg venter på bilen er ferdig på service… Litt etter fristen da vel og merke. Noe det. Men umulig å få på bilde. Sikkert en skygge, meeen det er lov å håpe. For enn så lenge ligger det null forventning i hva jeg ser.Vis vedlegget 395681
Ja. Det er noe. Men det har jeg syntes 1 mill gangerSkimter!
Men denne gangen er det liksom noe litt annerledes. Men klarer ikke sette ordet på det. Kanskje fordi jeg føler meg rar sann generelt.
Håper det er gravidsymptomerOpplever helt absurde greier om dagen. Sann ifht hvordan jeg føler meg. Hadde vært gøy om det faktisk var grunnet graviditet, eller om det rett og slett er fordi man leter etter ting. Mest sannsynlig det siste. Men en dagbok er vel for og nettopp skrive ned slike ting, er det ikke?
- Symptomjakten
Det absolutt tydeligste er trøtthet! Wow!
Svææært irritabel og liten tålmodighet
Stikkinger i pupper
Strålinger ned i lyskene
Og det rareste av alt -
Huden på magen under navelen føles veldig rar. Kan på en måte sammenlignes med at hvis foten sovner så er den en nummenhet/stikkinger. Bare dette er altså kun i huden under navelen og helt ned til skambeinet liksom. Det er HELT merkelig følelse.
Noen som har opplevd noe slik før?

Jeg også! Selvom jeg ikke har helt troa, så er det jo noe så merkelig som skjer. Men likevel, det kan være årstiden også!Håper det er gravidsymptomer![]()

Nei, jobber helt til 23.30Tatt noe kveldstest?![]()
Mulig det blir en da, men redd for at det vil bli for kaffe urin da jeg jobber iherdig med å drikke kaffe for å ikke sovne på jobb
selvom det ikke hjelper!Nei, jobber helt til 23.30Mulig det blir en da, men redd for at det vil bli for kaffe urin da jeg jobber iherdig med å drikke kaffe for å ikke sovne på jobb
selvom det ikke hjelper!

Hahah. Nå de siste dagene er bare helt grusomme altså. Æsj. Tok en test nå. Den er det jo ikke noe særlig mye på da… jaja. Fortsatt evt veldig tidligForstår jeg godt
Jeg må gå motsatt. Jobber jeg kveldsskift, trenger jeg beroligende (naturmedisin altså). For ellers så kjører jeg meg selv sånn opp![]()

Fortsatt tidlig jaHahah. Nå de siste dagene er bare helt grusomme altså. Æsj. Tok en test nå. Den er det jo ikke noe særlig mye på da… jaja. Fortsatt evt veldig tidlig![]()
Jeg serHm. Tok en test før tidligvakt i dag. Litt stresset. Så ikke så mye, tok et bilde. Så sjekket jeg bilde nå og der er det jo en strek? Eller er det ikke?
Bildet er helt uredigert..
Vis vedlegget 395750

SerHm. Tok en test før tidligvakt i dag. Litt stresset. Så ikke så mye, tok et bilde. Så sjekket jeg bilde nå og der er det jo en strek? Eller er det ikke?
Bildet er helt uredigert..
Vis vedlegget 395750