Tr forventet i dag! Men kjære kroppen, vent til i morgen!
Det er utrolig mye som skjer om dagen. Vært på jobbintervju i går. Og fikk en tlf i dag at jobben er min.
Det er litt vemodig, for jeg vet at da vil jeg virkelig skuffe de jeg jobber hos i dag. Sann skikkelig. Lå våken halve natten og tenkte på hvordan jeg skulle legge det frem.
Men jeg må bare tenke på egen trivsel. Selvom det er en følelse som sitter langt inne. Egoisme. Jeg er en type person som hjelper alle andre før meg selv. Jeg setter alle sitt behov foran mine egne. Så dette strider så virkelig mot hvordan jeg er som person. Da jobben et veldig personlig blitt. Men jeg kjenner også at jeg gleder meg til ny jobb, så det er riktig for meg!
Fikk skikkelig mensensmerter i dag tidlig. Så var sikker på at tr kom. Men fortsatt ikke tegn til hun!
Flaks!
Jeg har også fått tidligere time hos gyn! I starten av februar! Yes! Da er vi i gaaaang

Forhåpentligvis!
Jeg tror det blir Porsgrunn da de fleste sier det har gått fort der. Får høre hva gyn sier også. Men kjøre noen timer, det skal vi klare!
Kjipt at den gode nyheten blir trykt ned av at jeg gruer meg til å fortelle de jeg jobber hos!
Gruer meg så mye at jeg er oppriktig kvalm.
Jaja! Jeg tar meg i å se på baby ting hele tiden! Fantastisk. Det viser bare at jeg har et håp det!
Planen for baby er allerede klar, så lenge alt går etter planen. Men kun to soverom, og det ene som vil bli barnerom etterhvert vil bli værende kontor frem til barn trenger sitt eget rom.
Har så mange venninner som har rommet klart før fødsel, også får de jo ikke brukt rommet på en god stund.
Så planen er bedside crib/et koselig hjørne på vårt soverom til vår baby.
Deilig å drømme seg litt bort i håpet igjen!