Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Noen ganger får man kalle en spade for en spade.
Jeg legger denne pp’n på hylla. Også starter vi på nytt.
Smertene i magen har gått fra å være meget spesifikke til å bli mer eller mindre den normale mensen murringen.
Tipper at tr kommer litt før tiden, selvom det er litt dritt da jeg tenkte jeg skulle ta blodprøver på cd2…
Satser på at den kommer tidligst lørdag. :happy:
Så kjedelig, skjønner at du begynner å innstille deg på en ny pp. Men det er fremdeles håp frem til TR kommer, så jeg krysser fingrene for deg litt til likevel :)

I dag er en skikkelig kjipt dag. Sikkert fordi tr er rett rundt hjørnet. Jeg overanalyserer alt, jeg har ingen energi og lav selvfølelse.

I dag er bare en dårlig dag. Mannen er på jobb, føler han er rar. Jeg merker jeg fisker etter komplimenter, fisker etter å se en reaksjon på noe. Men orker ikke negative reaksjoner, så velger å ikke spørre rett ut.

Jeg har sendt han en melding og en snap. Vet han har vært på tlf. Men han svarer ikke. Kanskje andre er hyggeligere å snakke med enn meg… Jeg vet det er så dumt å tenke på, men på slike dager så er alt kjipt. Jeg lager scenarioer i hodet mitt som er utrolig utmattende.

I stad tok jeg meg selv i å tenke på at kanskje han ikke vil være sammen med meg mer, men han sier ikke noe fordi vi snart skal ut å reise. Så tåpelig.
Og jeg vet det er så dumt, innerst inne.
Men i dag klarer jeg ikke snu det 100%.
Ahh. For en utrolig dårlig dag. Vil bare legge meg, men hjernen min er på høyspenn.

Jeg klarte å legge det fra meg i stad, så på serier og koset meg. Helt til en innså at han bevisst valgte og ikke svare meg og åpne mine snapper.
Noe som gjør meg helt koko, irritert og lei meg. Hvorfor gjør han ikke det…?
Jeg tror jeg har vært litt mye i det siste, og det vet jeg han merker.
Han gjør så godt han kan med å gi meg den bekreftelsen, men jeg skjønner jo at et sted må jo grensen gå.

Jeg har vært i utrolig mange dårlige forhold. Noe som har gjort at jeg har hatt så vanskelig for å stole på andre. Og jeg har jobbet hardt for å prøve å føle meg bra nok, fin nok og ikke minst tørre å stole på folk.
Men enkelte dager (pms sikkert) får alt dette seg en skikkelig knekk og alt føles bare skikkelig ille.

Prøvde å sminke meg litt for å føle meg litt finere. Dette varte jo i hele 10 minutter før jeg gråt det hele vekk.

Det hjelper jo ikke akkurat å vite at kroppen ikke klarer å gi meg et barn da. Det er vel det som hovedsakelig er kjernen i de fleste vonde følelsene jeg har.
Alt ligger i å ikke være bra nok.

Ha, burde vært en advarsel i toppen av dette innlegget for «svært deprimerende innehold»
Så hvis noen har orker å lese seg gjennom dette, så ønsker jeg å beklage.
Ingenting å beklage, noen ganger er ting dritt og det er lov å kjenne på. Sender deg en god og varm klem :Heartred

Jo, forbereder meg på ny pp. Fortsatt ingen tr og fortsatt bare skygge på testene. Og alle symptomer er borte. Veldig veldig merkelig opplegg :bored:
Hva med deg?
Håper TR dukker opp snart da, slik at du kan komme i gang med ny PP.
Jeg er på CD4 og venter på å kunne teste etter EL.
Ha, burde vært en advarsel i toppen av dette innlegget for «svært deprimerende innehold»
Så hvis noen har orker å lese seg gjennom dette, så ønsker jeg å beklage.
Sender deg en stor klem! :Heartred Ingenting å beklage. Det er lov å ha dårlige dager og jeg synes det er bra at du klarer å sette ord på følelsene dine :Heartred

Håper TR dukker opp snart da, slik at du kan komme i gang med ny PP.
Jeg er på CD4 og venter på å kunne teste etter EL.

Sender deg en stor klem! :Heartred Ingenting å beklage. Det er lov å ha dårlige dager og jeg synes det er bra at du klarer å sette ord på følelsene dine :Heartred
Tr har fortsatt ikke kommet. Sitter å lurer på å bare ta en tlf til gyn allerede på mandag. Så jeg kan ha noe å se frem til.
Tusen takk :Heartred

Tr har fortsatt ikke kommet?
Jeg har trodd tr skulle komme i dag, men ifølge syklusen og ff.
Det rare er at de vonde puppene som kom for noen dager siden, har forsvunnet helt.
Eneste er at jeg har følelsene utenfor kroppen. :bored:
Jeg har en bedre dag i dag. Mannen kom hjem i går og klemte på meg og fikk meg til å le. Da skammer jeg meg i mine egne tidligere tanker. For denne mannen er jo fantastisk. :Heartred

Det fine at tr ikke har kommet enda er at jeg kan ta blodprøver på cd2.
Trodde den skulle komme på fredag jeg.
Håper den kommer Ila dagen da :happy:

Hm. Jeg får ikke redigert innlegg.. i følge syklus og ff skulle den kommet i går skulle det stå.

Hm. Jeg får ikke redigert innlegg.. i følge syklus og ff skulle den kommet i går skulle det stå.

Skriv inne på teknisk informasjon, for er en feil som har skjedd om du ikke får redigert.

Til resten; fort gjort å havne på et psykisk ute å kjøre når man først begynner et sånt tankespinn. Når man har masse som presser på allerede (som barnløshet), så skal det ikke mye til før man får Seg en knekk. ❤️ godt ting føles bedre nå!

Skriv inne på teknisk informasjon, for er en feil som har skjedd om du ikke får redigert.

Til resten; fort gjort å havne på et psykisk ute å kjøre når man først begynner et sånt tankespinn. Når man har masse som presser på allerede (som barnløshet), så skal det ikke mye til før man får Seg en knekk. ❤️ godt ting føles bedre nå!
Åh. Da skal jeg gjøre det. Takk!

Ja, det er det. Jeg merker at jeg sliter å snakke om dette med barn. Blir gråtkvalt med en gang. Så da vipper man av pinnen en gang i blant. Og det er så fantastisk å ha et sted man bare kan skrive alle de rå følelsene og bare få masse støtte av andre flotte damer! :Heartred

Damer….
Er det noen som har nyst så mye før at tampongen har falt ut?
Jeg har :laughing002

Herregud for et opplegg. Kan ikke huske sist jeg var så syk som nå. Det er virkelig skikkelig skikkelig ille.
Heldigvis ikke skyhøy feber. Men den er der sammen med alt det andre. Tipper det er covid :happy090
Bare å holde senga noen dager til!

Cd 4!

Dagene med influensa snegler forbi. Jeg hoster og nyser om hverandre og feberen har herjet i noen dager. :depressed:

Mannen jobber lange dager, og det gir meg ekstremt mye tid alene med mine tanker.
Jeg vil at dette skal fungere. Hadde planer om å ringe gyn og ta blodprøver denne syklusen. Men med tanke på sykdom så måtte jeg sette det på vent.

Og siden jeg skal ut og reise, og fått time til kikkhullsoperasjon for å sjekke om jeg har endometriose 20 desember, har jeg bestemt meg for å ringe gyn på nyåret. :)

Så planen er:

- fortsette å prøve på egenhand
- ut å reise i november/desember
- operasjon 20/12-22
- snakke med gyn for å prøve letrozol i januar, evt sette oss på ivf lista tidligere. Hvis ikke:

- samtale med gyn i starten av Mars for å sette igang prosessen med ivf :nailbiting::happy:

Jeg merker jeg trenger noe for å holde motet oppe. Merker at jeg ikke bryr meg at gyn sa det ikke hadde så mye for seg at jeg startet med letrozol siden jeg hadde el.
For jeg trenger bare å prøve noe, noe som kanskje kan hjelpe. Noe som får opp mitt håp om ikke annet.
For jeg går å dulter nede i gropa og vet med sikkerhet at jeg trenger noe for å få det til å sitte. :sorry:

Så kanskje noen tenker, kanskje det ikke er match med han jeg er sammen med nå. Men da har jeg ikke vært match med noen…

Akk, på et eller annet tidspunkt skal jeg bli mamma. Og det kommer til å bli den vakreste reisen i hele verden!
Og jeg får gåsehud av tanken ved å få holde barnet mitt. :Heartred
Sette lys på tradisjoner, og skape egne.
Bare tanken på å se mannen med babyen på brystet, gjør meg helt svak i knærne.
En dag skal jeg få mine to streker, et lite bankende hjerte, en voksende mage og til slutt mitt eget lille barn. :love017
Og selvfølgelig, ubehaget er også svært velkomment :hilarious:

Disse dagene er jo så kjedelige! Sykdommen er snart ute av kroppen, Merk! Snart…
Men skal jobbe igjen til uka, da går nok dagene litt kjappere.
Sitter nå å bekymrer meg over at jeg aldri har hatt el slim..
ah så mye bekymringer.
:hilarious:

Disse dagene er jo så kjedelige! Sykdommen er snart ute av kroppen, Merk! Snart…
Men skal jobbe igjen til uka, da går nok dagene litt kjappere.
Sitter nå å bekymrer meg over at jeg aldri har hatt el slim..
ah så mye bekymringer.
:hilarious:

Prøv glidemiddel (conceive plus, prefert), eller evt øke eget med hostesaft (slimløsende)..? :)

Back
Topp