Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh! Så gøy at du ser! Det håper jeg også! Da skjønner jeg ingentingSkimter på første innen fristen, og ser på etter! Spennende!!! Får håpe den er reell!

Spennende! Ny i morgen?Åh! Så gøy at du ser! Det håper jeg også! Da skjønner jeg ingenting![]()
![]()
Ja. Må det. Nesten så jeg ikke tørr egentlig.Spennende! Ny i morgen?
Interessant dette med skygger. Jeg er en av de som får skygge på omtrent alle mine tester. Men hvis du aldri har fått skygge før så må det kanskje være noe her? Håper!Tok en test, 2 dråper rest urin klarte jeg å trykke ut i koppen. (Måtte legge koppen sideveis for å få dyppet testen)
Må også si at det var rimelig kaffeurin da jeg hadde drukket 2 kopper en time før jeg tisset.
Først var det ikke så mye å se, kunne kanskje skimte noe. Mulig skygge. Rett etter jeg tok testen.
Vis vedlegget 390177
Sjekket testen etter en time og der er det en strek. Etter tiden, men likevel. Sikkert en skygge. Men likevel, veldig spennendeVis vedlegget 390178
Testen etter en time. Herregud. Tenk om det er noe. Men blir ikke kjempe overrasket om dette er skygge. Alle andre får det jo, men jeg har ikke fått det før. Etter 10.000 tester jeg har tatt.

Ser jo at mange får det. Og det bekymrer meg. Jeg har hatt skygger i den forstand at jeg vet det er en strek derInteressant dette med skygger. Jeg er en av de som får skygge på omtrent alle mine tester. Men hvis du aldri har fått skygge før så må det kanskje være noe her? Håper!![]()

Ja. Må det. Nesten så jeg ikke tørr egentlig.
Tror vel ikke at det er så mye håp denne runden. Synes det murrer litt mer nå i livmoren.
Streken er vel kanskje noe sterkere i dag, men det er sikkert vare skygge det også.
Kan jo hende kroppen min er en av de som trenger litt ekstra tid.Vis vedlegget 390188
Nederste er den nyeste innenfor tiden
Jeg vet ikke. Kan være alt fra 10-14 dpo. Testet ikke for el. Så merkelig. For jeg har alltid hatt lutefase på 14 i 27 daget syklus. Har fortsatt 27 dager syklus men el på cd 10. gyn sa jeg hadde el når jeg var der på cd 10, men vet jo ikke om egget slapp daSer den tydelig, lov å ha håp i alle fall! Hvor mange dpo?

Ser streken tydelig!Tror vel ikke at det er så mye håp denne runden. Synes det murrer litt mer nå i livmoren.
Streken er vel kanskje noe sterkere i dag, men det er sikkert vare skygge det også.
Kan jo hende kroppen min er en av de som trenger litt ekstra tid.Vis vedlegget 390188
Nederste er den nyeste innenfor tiden
Det er jo fortsatt håp helt til tr dukker opp!Jeg vet ikke. Kan være alt fra 10-14 dpo. Testet ikke for el. Så merkelig. For jeg har alltid hatt lutefase på 14 i 27 daget syklus. Har fortsatt 27 dager syklus men el på cd 10. gyn sa jeg hadde el når jeg var der på cd 10, men vet jo ikke om egget slapp da![]()
Ja. Var nok det. Så da er jeg nok 10/11 dpo.De så vel bare at egget var relativt klar for å slippes, regner jeg med? Kunne vel sluppet et par dager senere?![]()