Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ny dag. Har ikke kjent så mye på symptomer i dag. Kvalme som kom over meg i stad.
Tok en test i dag (ikke tidligtest) helt blenda.
Men lenge til Ikm da. :bored:

Ikke nok med at jeg er sint på kroppen min fra før av, at dette klarer den ikke selv.
Så sitter jeg time etter time og ser på fødeavdelingen for 3 gang. Men tårene triller :sad010
Blandede følelser av at jeg gleder meg så enormt til det er min tur, og skuffelsen at jeg fortsatt ikke har fått barnet jeg så sårt jeg ønsker meg

Jeg håper du får hjelp fort, sånn at du kan få ønskebarnet ditt ❤️❤️

4 dager til ikm.
Tok en vanlig test i går igjen, har jo spart de jeg har tatt tidligere og de har vært blenda både våte og tørre.
Den jeg tok i går kan jeg kanskje skimte noe som kan kalles en skygge. Så det er lov å håpe! :happy:

Utenom det kan jeg meddele om vonde pupper. Ikke vonde som de pleier faktisk, venstre pupp er øm mens høyre pupp har bare vondt på siden.
Det føles ut som om jeg er støl under armene.
Det er kanskje mer liv i livmorområde og eggstokker enn det vanligvis er.
I dag var det så vondt at jeg vurderte å ikke dra på jobben. Det drar, stikker og er generelt vondt.
Er ho vane med å ha vondt men ikke sann her vondt. Når jeg har vondt har jeg mensensmerter vondt. Dette er ikke det. :bored:

Ikke tatt en test i dag. Får tidligtester i posten i dag, ryker sikkert en når jeg kommer fra jobb. Er den helt blenda venter jeg det ikm tror jeg. :arghh::happy:

Tok en test, 2 dråper rest urin klarte jeg å trykke ut i koppen. (Måtte legge koppen sideveis for å få dyppet testen) :hilarious:
Må også si at det var rimelig kaffeurin da jeg hadde drukket 2 kopper en time før jeg tisset.
Først var det ikke så mye å se, kunne kanskje skimte noe. Mulig skygge. Rett etter jeg tok testen.
0EABE470-A2F8-4DA0-8A38-CC47F35B9EC4.jpeg

Sjekket testen etter en time og der er det en strek. Etter tiden, men likevel. Sikkert en skygge. Men likevel, veldig spennende:nailbiting::nailbiting:
19B716A8-81E6-4813-94FB-645F1C4DB1CB.jpeg

Testen etter en time. Herregud. Tenk om det er noe. Men blir ikke kjempe overrasket om dette er skygge. Alle andre får det jo, men jeg har ikke fått det før. Etter 10.000 tester jeg har tatt.

Skimter på første innen fristen, og ser på etter! Spennende!!! Får håpe den er reell!

Tok en test, 2 dråper rest urin klarte jeg å trykke ut i koppen. (Måtte legge koppen sideveis for å få dyppet testen) :hilarious:
Må også si at det var rimelig kaffeurin da jeg hadde drukket 2 kopper en time før jeg tisset.
Først var det ikke så mye å se, kunne kanskje skimte noe. Mulig skygge. Rett etter jeg tok testen.
Vis vedlegget 390177
Sjekket testen etter en time og der er det en strek. Etter tiden, men likevel. Sikkert en skygge. Men likevel, veldig spennende:nailbiting::nailbiting:Vis vedlegget 390178
Testen etter en time. Herregud. Tenk om det er noe. Men blir ikke kjempe overrasket om dette er skygge. Alle andre får det jo, men jeg har ikke fått det før. Etter 10.000 tester jeg har tatt.
Interessant dette med skygger. Jeg er en av de som får skygge på omtrent alle mine tester. Men hvis du aldri har fått skygge før så må det kanskje være noe her? Håper! :Heartred

Interessant dette med skygger. Jeg er en av de som får skygge på omtrent alle mine tester. Men hvis du aldri har fått skygge før så må det kanskje være noe her? Håper! :Heartred
Ser jo at mange får det. Og det bekymrer meg. Jeg har hatt skygger i den forstand at jeg vet det er en strek der :hilarious:
Så håper dette betyr noe. :Heartred

Tror vel ikke at det er så mye håp denne runden. Synes det murrer litt mer nå i livmoren.
Streken er vel kanskje noe sterkere i dag, men det er sikkert vare skygge det også.
Kan jo hende kroppen min er en av de som trenger litt ekstra tid. :love017
6F1596BC-1E21-4EF9-9B9E-1EF2E07CF0A1.jpeg

Nederste er den nyeste innenfor tiden

Tror vel ikke at det er så mye håp denne runden. Synes det murrer litt mer nå i livmoren.
Streken er vel kanskje noe sterkere i dag, men det er sikkert vare skygge det også.
Kan jo hende kroppen min er en av de som trenger litt ekstra tid. :love017 Vis vedlegget 390188

Ser den tydelig, lov å ha håp i alle fall! Hvor mange dpo?

Ser den tydelig, lov å ha håp i alle fall! Hvor mange dpo?
Jeg vet ikke. Kan være alt fra 10-14 dpo. Testet ikke for el. Så merkelig. For jeg har alltid hatt lutefase på 14 i 27 daget syklus. Har fortsatt 27 dager syklus men el på cd 10. gyn sa jeg hadde el når jeg var der på cd 10, men vet jo ikke om egget slapp da :shifty:

Kan jo hende kroppen min er en av de som trenger litt ekstra tid. :love017 Vis vedlegget 390188
Ser streken tydelig! :Heartred Det er jo fortsatt håp helt til tr dukker opp!

Jeg vet ikke. Kan være alt fra 10-14 dpo. Testet ikke for el. Så merkelig. For jeg har alltid hatt lutefase på 14 i 27 daget syklus. Har fortsatt 27 dager syklus men el på cd 10. gyn sa jeg hadde el når jeg var der på cd 10, men vet jo ikke om egget slapp da :shifty:

De så vel bare at egget var relativt klar for å slippes, regner jeg med? Kunne vel sluppet et par dager senere? :)

Jeg tror jeg bare legger denne pp’n på hylla. Kjøpte metode sine tidligtester på apoteket. Skygge på den også, sa da tror jeg at jeg velger å tenke at de er negative. Også får jeg få opp håpet for ny pp, i håp om at gyn lar meg begynne på letrozol for å gi meg litt håp :happy:
Også kanskje sette oss på ivf lista litt før!
Bilde av skyggene:

Vedlegg

• C479B660-A647-46F5-8257-2B38E2461272.jpeg
    C479B660-A647-46F5-8257-2B38E2461272.jpeg
    427,7 KB · Visninger: 133
Noen ganger får man kalle en spade for en spade.
Jeg legger denne pp’n på hylla. Også starter vi på nytt.
Smertene i magen har gått fra å være meget spesifikke til å bli mer eller mindre den normale mensen murringen.
Tipper at tr kommer litt før tiden, selvom det er litt dritt da jeg tenkte jeg skulle ta blodprøver på cd2…
Satser på at den kommer tidligst lørdag. :happy:

Back
Topp