Cd 4!
Dagene med influensa snegler forbi. Jeg hoster og nyser om hverandre og feberen har herjet i noen dager.
Mannen jobber lange dager, og det gir meg ekstremt mye tid alene med mine tanker.
Jeg vil at dette skal fungere. Hadde planer om å ringe gyn og ta blodprøver denne syklusen. Men med tanke på sykdom så måtte jeg sette det på vent.
Og siden jeg skal ut og reise, og fått time til kikkhullsoperasjon for å sjekke om jeg har endometriose 20 desember, har jeg bestemt meg for å ringe gyn på nyåret.
Så planen er:
- fortsette å prøve på egenhand
- ut å reise i november/desember
- operasjon 20/12-22
- snakke med gyn for å prøve letrozol i januar, evt sette oss på ivf lista tidligere. Hvis ikke:
- samtale med gyn i starten av Mars for å sette igang prosessen med ivf

Jeg merker jeg trenger noe for å holde motet oppe. Merker at jeg ikke bryr meg at gyn sa det ikke hadde så mye for seg at jeg startet med letrozol siden jeg hadde el.
For jeg trenger bare å prøve noe, noe som kanskje kan hjelpe. Noe som får opp mitt håp om ikke annet.
For jeg går å dulter nede i gropa og vet med sikkerhet at jeg trenger noe for å få det til å sitte.
Så kanskje noen tenker, kanskje det ikke er match med han jeg er sammen med nå. Men da har jeg ikke vært match med noen…
Akk, på et eller annet tidspunkt skal jeg bli mamma. Og det kommer til å bli den vakreste reisen i hele verden!
Og jeg får gåsehud av tanken ved å få holde barnet mitt.

Sette lys på tradisjoner, og skape egne.
Bare tanken på å se mannen med babyen på brystet, gjør meg helt svak i knærne.
En dag skal jeg få mine to streker, et lite bankende hjerte, en voksende mage og til slutt mitt eget lille barn.

Og selvfølgelig, ubehaget er også svært velkomment