Finnes nikotinfri på kiwi vet jeg! Ja her er det bare skjerpings, jeg vet jeg må slutte..
Jøss har ikke fått med meg det jeg! Men er uansett dyrere i Norge, så like greit å kutte ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes nikotinfri på kiwi vet jeg! Ja her er det bare skjerpings, jeg vet jeg må slutte..
Da er vi litt i samme bobla! Føler meg liksom ikke gravid.. Jeg er kjempe forbanna hele dagen. Stakkars samboer! "Vi skal klare dette sammen sier han".. Men han aner ikke hvor hardt det faktisk er. Jeg har holdt meg unna i 2 dager nå, og det har vært helt forjævlig faktisk. Har prøvd med nikotinfri, men jeg klarer ikke posene, og jeg kjenner det ikke er det samme..Skjønner deg godt!
Sluttet å røyke på dagen i de to forrige svangerskapene selv, uten store problemer. Denne gangen er det helt grusomt! Jeg er så meggete og jævlig sur. Klarer ikke helt å innse at jeg er gravid heller, og har ikke holdt meg helt unna dessverre. Jeg vet at det kommer, men frem til nå har jeg trappet veldig ned og er på 1-2 daglig. I løpet av denne uken har jeg bestemt meg for at det er full stopp, jeg bare MÅ! Spiser heller 2 kg sjokolade hver dag enn litt nikotin, uten tvil! Lykke til![]()
de selger Onico snus på Rema 1000 her.. Har prøvd den, men jeg liker den ikkeJeg bruker nikotin til vanlig, kun snus!
Var i sverige og kjøpte Onico Snus, den er nikotinfri, og synes den er helt topp nå i overgangen. Men synd den kun er å få kjøpt i Sverige da, men fungerer bra for min del![]()
Samme gjorde jeg sist! Sluttet på dagen, men denne gangen var det vanskelig. Fant ut jeg var gravid 1.oktober, 5. Oktober tok jeg den siste, og har ikke tatt siden.. Men det er heeelt jævlig. Lykke til til deg ogsåJeg fant ut at jeg var gravid på søndag, og siden mandags morgen har jeg vært snusfri! Jeg synes det var mye værre å slutte nå enn sist.. Har snuset i 10 år(!!) Men jeg tenker egentlig ikke at d er et valg jeg da.. Mer en selvfølge!
Masse lykke til, du klarer det![]()
Lykke til!!Etter en god uke med nedtrapping; HAR JEG NÅ HATT MIN SISTE RØYK. Det var godt å kunne si det. Gruer meg litt til de neste dagene,vet de blir harde, men er verdt det selvfølgelig!!!!
Hva syns dere om snusing i graviditet? Jeg personlig er imot det, men jeg kjenner jeg sliter.
Forrige svangerskap sluttet jeg dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg klarte meg fint uten snus, og fikk ikke så mye sug etter snusen.. Etter jeg sluttet å amme, da begynte jeg igjen.
Det endte med forrige svangerskap at jeg la på meg 26 kg, og fråtset i meg sjokolade og sltsaker hveeer dag.. Hadde ikke noe problem med å spise to store sjokoladeplater om dagen, pluss annet søtt..
Det jeg lurer på er deres mening. Spise tonnevis med søtsaker, eller trappe ned betraktelig på snusen, og snuse bare når man kjenner skikkelig sug etter noe? Jeg personlig har mer tro på det siste, egentlig.. For det frister ikke for min del å gå opp så mange kilo igjen, for så stygg har jeg aldri følt meg før...
Såbra!Sniker fra mai! Men kjenner meg så godt igjen i det du skriver at eg må kommentere. Eg klarte ikkje slutte å snuse. Eg trappa ned fra å konstant ha en snus i munnen til 1 - 3 om dagen. Klara man ikkje slutte tenka eg at det er en fordel å i vertfall snuse minst mulig.
Så kom kvalmen og tok meg, og eg slutta når eg var 9 uker på vei.Eg prøvde å tenke på ungen min før det, men seriøst. Eg følte meg ikkje gravid, var sikker på at det alt hadde gått gale og det føltes som at eg "slutta for nåkke som ikkje var virkelig". Når eg i går var på ultralyd og såg en 11 uker gammal baby og såg at det var virkelig, så blei det plutselig mykje enklere også
Eg tror du klara deg fint, sjøl om det er jævlig akkurat no![]()
Hva syns dere om snusing i graviditet? Jeg personlig er imot det, men jeg kjenner jeg sliter.
Forrige svangerskap sluttet jeg dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg klarte meg fint uten snus, og fikk ikke så mye sug etter snusen.. Etter jeg sluttet å amme, da begynte jeg igjen.
Det endte med forrige svangerskap at jeg la på meg 26 kg, og fråtset i meg sjokolade og sltsaker hveeer dag.. Hadde ikke noe problem med å spise to store sjokoladeplater om dagen, pluss annet søtt..
Det jeg lurer på er deres mening. Spise tonnevis med søtsaker, eller trappe ned betraktelig på snusen, og snuse bare når man kjenner skikkelig sug etter noe? Jeg personlig har mer tro på det siste, egentlig.. For det frister ikke for min del å gå opp så mange kilo igjen, for så stygg har jeg aldri følt meg før...