Snodig avhengighet

Ville ha kull da jeg gikk gravid

Ja det er fyfy. Fyyyy. Neida. Verre med narkotika tenker jeg. Hvis Otrivin gir deg den "rusen" du trenger for å åpne nesen så værsågod :p MEN det er derfor du er tett.
Jeg slutta etter 4 år. Hver dag. Og nå er jeg gravid og bruker igjen :( :D haha
Har også hatt "bedre" perioder da :P spesielt om sommeren. Men må ha for å få sove... og nå når jeg er gravid må jeg ha om natten når jeg er oppe for å tisse også... blæææ :P

Har også hatt "bedre" perioder da :P spesielt om sommeren. Men må ha for å få sove... og nå når jeg er gravid må jeg ha om natten når jeg er oppe for å tisse også... blæææ :P
Hehe nå er der jo umulig å ikke bruke. Jeg må også ha om natten eller så får jeg ikke sove.
Er du sånn som blir litt irritert på de som jobber på apoteket som skal ha deg til å kjøpe saltvann i stedet? Det er jeg :P

Det var pepsi max, men nå drikkes det heller vann til fleste måltid...Litt brus i helgen da.
Meeeen nå er det heller sjokolademelk hver dag til frokost...Vet ikke hvor mye bedre det er men:p

Hehe nå er der jo umulig å ikke bruke. Jeg må også ha om natten eller så får jeg ikke sove.
Er du sånn som blir litt irritert på de som jobber på apoteket som skal ha deg til å kjøpe saltvann i stedet? Det er jeg :P
Haha, må bare blande meg inn her! Var helt på nesespraykjøret som høygravid i desember og januar, og var på apoteket minst en gang i uka for å kjøpe. Tilfeldighetene skulle ha det til at det var samme dama i kassa hver eneste gang (lita bygd..), og hver gang måtte hun minne meg på at nesespray ikke skal brukes mer enn ti dager sammenhengende. Rynken i panna hennes ble strengere for hver gang, og til slutt spurte hun om jeg ikke "for guds skyld kunne prøve saltvann i stedet" :-D

Hm. Spiser ostepop med gaffel. :P
Ellers e e fæl å pille på hår eller klær når e e nervøs, så nu har e fiksa den saken med å klippe håret kort :P (Klærne er det verre med)

Jeg peller også på leppa, gjort det siden jeg var liten. Eksen sa "slutt å pell" hver gang jeg hadde blodig leppe. "Nei" sa jeg. Da jeg hadde litt ille spiseforstyrrelser for fire-fem år siden så var jeg avhengig av cola zero, agurker og hermetiske babymais. Er heldigvis nesten helt bra igjen nå da, og helt borte fra lett-brus-kjøret :D

Jo.. kanskje ikke så snodig, men jeg blir lett avhengig av forumer! Sånn som her :D Bare vært medlem ei uke, så må jeg liksom logge in HELE tida. Men det pleier å dabbe av litt etter hvert.

Haha, må bare blande meg inn her! Var helt på nesespraykjøret som høygravid i desember og januar, og var på apoteket minst en gang i uka for å kjøpe. Tilfeldighetene skulle ha det til at det var samme dama i kassa hver eneste gang (lita bygd..), og hver gang måtte hun minne meg på at nesespray ikke skal brukes mer enn ti dager sammenhengende. Rynken i panna hennes ble strengere for hver gang, og til slutt spurte hun om jeg ikke "for guds skyld kunne prøve saltvann i stedet" :-D
Hahaha prøvde du da eller? Den var litt fin :D har heldigvis to apotek og to butikker her + Narvesen, så kan snike meg litt rundt :P

Hm. Spiser ostepop med gaffel. :P
Ellers e e fæl å pille på hår eller klær når e e nervøs, så nu har e fiksa den saken med å klippe håret kort :P (Klærne er det verre med)
Haha jeg spiser ostepop med tannpirker :D

Hahaha prøvde du da eller? Den var litt fin :D har heldigvis to apotek og to butikker her + Narvesen, så kan snike meg litt rundt :P
Haha, hadde allerede prøvd mange ganger, saltvann funker ikke på meg rett og slett :-) det sa jeg til henne også, da knurra hun omtrent bare tilbake. Merkelig at de skal blande seg så fryktelig gitt!

jeg er vell ikke akkurat avhengig av noe spesielt, men går masse vann nå etter jeg ble gravid ellers ingen andre ting jeg kommer på.. veldig lyst på kvick lunsj idag, men vil ikke kalle det avhengig ;)

Haha, hadde allerede prøvd mange ganger, saltvann funker ikke på meg rett og slett :-) det sa jeg til henne også, da knurra hun omtrent bare tilbake. Merkelig at de skal blande seg så fryktelig gitt!
Helt enig! Er litt lei av det, så jeg bare sier at jeg har det hjemme eller noe. Som jeg sier til alle som prøver å selge meg noe :P det er jo ikke narkotika vi sprayer i nesa heller. La oss gå å være rtette!! :P

Spise kattehår som en snodig avhengighet? Kjente jeg brakk meg litt.

Jeg er veldig avhengig av tyggis/sukkerfri drops. Men klarer meg fint en dag eller to uten da:p ikke alltid jeg har i hus

Back
Topp