Folk er teite, det er jo dritgodtDu også? Deilig å seFolk kaller meg bare rar når de ser jeg gjør det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folk er teite, det er jo dritgodtDu også? Deilig å seFolk kaller meg bare rar når de ser jeg gjør det
![]()
Har også hatt "bedre" perioder daJa det er fyfy. Fyyyy. Neida. Verre med narkotika tenker jeg. Hvis Otrivin gir deg den "rusen" du trenger for å åpne nesen så værsågodMEN det er derfor du er tett.
Jeg slutta etter 4 år. Hver dag. Og nå er jeg gravid og bruker igjen![]()
haha
Hehe nå er der jo umulig å ikke bruke. Jeg må også ha om natten eller så får jeg ikke sove.Har også hatt "bedre" perioder daspesielt om sommeren. Men må ha for å få sove... og nå når jeg er gravid må jeg ha om natten når jeg er oppe for å tisse også... blæææ
![]()
Haha, må bare blande meg inn her! Var helt på nesespraykjøret som høygravid i desember og januar, og var på apoteket minst en gang i uka for å kjøpe. Tilfeldighetene skulle ha det til at det var samme dama i kassa hver eneste gang (lita bygd..), og hver gang måtte hun minne meg på at nesespray ikke skal brukes mer enn ti dager sammenhengende. Rynken i panna hennes ble strengere for hver gang, og til slutt spurte hun om jeg ikke "for guds skyld kunne prøve saltvann i stedet" :-DHehe nå er der jo umulig å ikke bruke. Jeg må også ha om natten eller så får jeg ikke sove.
Er du sånn som blir litt irritert på de som jobber på apoteket som skal ha deg til å kjøpe saltvann i stedet? Det er jeg![]()
Hahaha prøvde du da eller? Den var litt finHaha, må bare blande meg inn her! Var helt på nesespraykjøret som høygravid i desember og januar, og var på apoteket minst en gang i uka for å kjøpe. Tilfeldighetene skulle ha det til at det var samme dama i kassa hver eneste gang (lita bygd..), og hver gang måtte hun minne meg på at nesespray ikke skal brukes mer enn ti dager sammenhengende. Rynken i panna hennes ble strengere for hver gang, og til slutt spurte hun om jeg ikke "for guds skyld kunne prøve saltvann i stedet" :-D
Haha jeg spiser ostepop med tannpirkerHm. Spiser ostepop med gaffel.![]()
Ellers e e fæl å pille på hår eller klær når e e nervøs, så nu har e fiksa den saken med å klippe håret kort(Klærne er det verre med)
Det er vel ingen som liker ostepopfingreHaha jeg spiser ostepop med tannpirker![]()
Haha, hadde allerede prøvd mange ganger, saltvann funker ikke på meg rett og slettHahaha prøvde du da eller? Den var litt finhar heldigvis to apotek og to butikker her + Narvesen, så kan snike meg litt rundt
![]()
Helt enig! Er litt lei av det, så jeg bare sier at jeg har det hjemme eller noe. Som jeg sier til alle som prøver å selge meg noeHaha, hadde allerede prøvd mange ganger, saltvann funker ikke på meg rett og slettdet sa jeg til henne også, da knurra hun omtrent bare tilbake. Merkelig at de skal blande seg så fryktelig gitt!