Ja, fysj! Kjente jeg døde, litt!! blæSpise kattehår som en snodig avhengighet? Kjente jeg brakk meg litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fysj! Kjente jeg døde, litt!! blæSpise kattehår som en snodig avhengighet? Kjente jeg brakk meg litt.
Hvem spiser kattehår?????Spise kattehår som en snodig avhengighet? Kjente jeg brakk meg litt.
Snodig avhengighet, er et program på Bliss kl 20.00 hver kveldHvem spiser kattehår?????omg!!! Æsj!
Fysj!Snodig avhengighet, er et program på Bliss kl 20.00 hver kveld![]()
Spise kattehår som en snodig avhengighet? Kjente jeg brakk meg litt.
Ehh, nei, ikke akkurat! Hun slikket også på katten sin. Fæsj!Fysj!det er jo ikke helt normalt
![]()
Æsj!!!Ehh, nei, ikke akkurat! Hun slikket også på katten sin. Fæsj!
Mytty rart, shø! :/Æsj!!!![]()
Ja å kviserEr en dårlig uvane![]()
Ehh, nei, ikke akkurat! Hun slikket også på katten sin. Fæsj!
En dame på Bliss. Brakk meg skikkelig. Hun var avhengig av det haha.Hvem spiser kattehår?????omg!!! Æsj!
Ja hunÅja, er det hun som vasket katten sin med sin egen tunge?Så det på reklamen.
Hvordan begynner folk med sånt??Ja, fysj! Kjente jeg døde, litt!! blæ
Ja, jøss! Sitter å ser på Tv2 bliss, og ser ei som er avhengig av å drikke sitt eget urin. Hver sin lyst.
Ble inspirert til å spørre her inne, hva dere er "avhengig" av, i den grad det er greit å fortelle om![]()
Jeg vil ikke si jeg er avhengig av noe spesielt, men å spise sørlandschips m/spansk paprikasmak og vann ved siden av er himmelen for meg![]()
Ikke bare megHaha veldig morsomt at du sier det med chipsen. Har det akkurat likt med skruechips og vann. Kan ikke spise det uten å drikke vann ved siden av :-D alle syns det er så merkelig
Flink !! Hadde jeg aldri greid xDMå skryte. 4 dagen uten brus i dag.![]()
Så braMå skryte. 4 dagen uten brus i dag.![]()