Ja, hun hadde føflekkreft og trodde urinterapi var tingen! Meehhhh....Urin??? Ææææsj!
Jeg er for tiden avhengig av grønne sukkerfri dent, og saltstenger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun hadde føflekkreft og trodde urinterapi var tingen! Meehhhh....Urin??? Ææææsj!
Jeg er for tiden avhengig av grønne sukkerfri dent, og saltstenger![]()
Ja, hun hadde føflekkreft og trodde urinterapi var tingen! Meehhhh....
Meget enig i den sisteElsker lukta av bensin! Tar en sniff når jeg fyller (ikke som gravid da)
Sånn spiselig, elskeeeeer jeg å duppe pommes frites i sundea is på McDonalds! Det er diigg!! Salt, søtt, varmt og kaldt - alt på en gang![]()
Jeg laget regulering av alle french friesEn ting, jeg er ikke avhengig av selve yoghurten, men den der bananyoghurten fra Q-meieriene med sånne fargerike knotter er så god, og jeg må helle knottene oppi, spise yoghurten først og spare knottene til slutt. Så må jeg ta en og en knott, og tygge hardt på dem så de knaserSamme med French Fries chips, de må jeg legge på langs bakover mellom jekslene og tygge hardt på dem. Ser for meg sånn som faller ned på gamle biler og skvisjer dem flate når jeg tygger på dem.
Jeg å peller alltid på sårJeg er veldig fæl på å plukke og pelle på skorpene på sårene mine
Når det gjelder spiselige ting, er jeg altfor glad i lakris![]()
Jo, er jo en grunn til at det kommer ut da, urin inneholder avfallsstoffer kroppen ikke trengerEr det ikke skadelig å drikke urin, da? :/ Det går vel fint om man er i en nødsituasjon, men jevnlig??
Jeg er avhengig av coco pops...
Du også? Deilig å seMeget enig i den siste![]()
Ja det er fyfy. Fyyyy. Neida. Verre med narkotika tenker jeg. Hvis Otrivin gir deg den "rusen" du trenger for å åpne nesen så værsågodNesespray (FYFY) HAr vært det i snart 2 år nå...