Snodig avhengighet

Leppepomade. Og så er jeg fæl til å pelle og plukke på ting, men vil si det er mer en uvane og ikke avhengighet.

Urin blæææææ ..

Eg e avhengig av te. Må ha te hver dag efter måltid.

Er vel kanskje avhengig av at nasen må vera rein :P Hatar snørr! Og synes det er vanskeleg å la nasen til Jr vera i fred, stakkaren. Må ta snørret når eg ser det, evt kjenner det sjølv :P

Har en svakhet for sjokolade og smågodt ;)

Så forresten også reklame av ei som bare måtte spise øyeskygge :p merkelig

En ting, jeg er ikke avhengig av selve yoghurten, men den der bananyoghurten fra Q-meieriene med sånne fargerike knotter er så god, og jeg må helle knottene oppi, spise yoghurten først og spare knottene til slutt. Så må jeg ta en og en knott, og tygge hardt på dem så de knaser :P Samme med French Fries chips, de må jeg legge på langs bakover mellom jekslene og tygge hardt på dem. Ser for meg sånn som faller ned på gamle biler og skvisjer dem flate når jeg tygger på dem.

Elsker lukta av bensin! Tar en sniff når jeg fyller (ikke som gravid da ;) )
Sånn spiselig, elskeeeeer jeg å duppe pommes frites i sundea is på McDonalds! Det er diigg!! Salt, søtt, varmt og kaldt - alt på en gang :D
Meget enig i den siste :D

En ting, jeg er ikke avhengig av selve yoghurten, men den der bananyoghurten fra Q-meieriene med sånne fargerike knotter er så god, og jeg må helle knottene oppi, spise yoghurten først og spare knottene til slutt. Så må jeg ta en og en knott, og tygge hardt på dem så de knaser :P Samme med French Fries chips, de må jeg legge på langs bakover mellom jekslene og tygge hardt på dem. Ser for meg sånn som faller ned på gamle biler og skvisjer dem flate når jeg tygger på dem.
Jeg laget regulering av alle french fries :P

Når jeg spiser popcorn på pose så tygger jeg av alt som stikker ut og sparer det runde. Samler i en skål og spiser det til sist.
Sparer alltid osten på lasagne til slutt, samme med pølser i grønnsakssuppe

:P :P

Huff. Helt hektet på å klippe slitte tupper. Tar meg selv i å lete etter dem i de fleste situasjoner egentlig...

Jeg er veldig fæl på å plukke og pelle på skorpene på sårene mine :P

Når det gjelder spiselige ting, er jeg altfor glad i lakris :D

Nesespray (FYFY) HAr vært det i snart 2 år nå...

Nesespray (FYFY) HAr vært det i snart 2 år nå...
Ja det er fyfy. Fyyyy. Neida. Verre med narkotika tenker jeg. Hvis Otrivin gir deg den "rusen" du trenger for å åpne nesen så værsågod :P MEN det er derfor du er tett.
Jeg slutta etter 4 år. Hver dag. Og nå er jeg gravid og bruker igjen :( :D haha

Back
Topp