Snart tobarnsmamma❤️

39+0

Ja jeg er enda gravid! og idag ble det avgjort pks. Jeg er skuffa, men samtidig lettet over å endelig ha en plan. Det har vært noen tunge uker med mye tenking frem og tilbake. Jeg syns det et kjempeskummelt med en så stor operasjon, men jeg vet jo også hva jeg går til. Er så glad over tanken at i neste uke får jeg se dattera mi for første gang! jeg skal bli tobarnsmamma og olav skal bli storebror!!❤️
 
39+0
Ja jeg er enda gravid! og idag ble det avgjort pks. Jeg er skuffa, men samtidig lettet over å endelig ha en plan. Det har vært noen tunge uker med mye tenking frem og tilbake. Jeg syns det et kjempeskummelt med en så stor operasjon, men jeg vet jo også hva jeg går til. Er så glad over tanken at i neste uke får jeg se dattera mi for første gang! jeg skal bli tobarnsmamma og olav skal bli storebror!!❤️
Åh så spennende og så godt at du endelig har en skikkelig plan ❤️ vil tro det blir godt å få møte lille jenta i neste uke og være ferdig med alle tankene rundt denne tiden! :)
 
Åh så spennende og så godt at du endelig har en skikkelig plan ❤️ vil tro det blir godt å få møte lille jenta i neste uke og være ferdig med alle tankene rundt denne tiden! :)
Ja gleder meg veldig til å bli ferdig❤️ alt bra med dere?
 
Ja gleder meg veldig til å bli ferdig❤️ alt bra med dere?
Skjønner jeg veldig godt! ❤️ Nærmer seg nå!

Alt går fint her, full fart med to små, 100% jobb og planlegging av flytting. Men kjenner jeg er glad det går mot lysere tider nå! :)
 
Skjønner jeg veldig godt! ❤️ Nærmer seg nå!

Alt går fint her, full fart med to små, 100% jobb og planlegging av flytting. Men kjenner jeg er glad det går mot lysere tider nå! :)
godt å høre❤️ lykke til med flytting og alt❤️
 
Jeg er så fryktelig redd..

Jeg har jo gått igjennom ks før, men det var en nødløsning og en redning for meg og baby, denne ganger har jeg jo valgt det selv, og føler det er typisk min lykke at det går galt:/ Jeg tenker på alt! redd for å få satt kateter, redd for å bli stukket i ryggen ( har en del mareritt fra da dem stakk meg x antall forrige gang da jeg skulle ha epidural) jeg er redd for å få panikk, redd for stor blødning, redd for å dø ifra Olav...
På den andre siden gleder jeg meg jo fælt til å se henne, holde henne, amme og kysse henne❤️ mest sannsynlig går jo alt bra, men jeg er jo veldig flink til å gli inn i et negativt tankekjør..;/ Nå som klokka er over 00 så kan jeg jo si at i morgen er jeg tobarnsmamma❤️
 
Masse lykke til ❤
 
Planlagt keisersnitt er bedre enn hastekeisersnitt, så jeg håper og tror du får en bedre opplevelse denne gangen. Sender deg mange gode tanker og ønsker deg masse lykke til! Straks er hun her :Heartpink
 
Tusen takk alle sammen, blir så rørt av så mange som følger med og ønsker meg lykke til❤️ Jeg skal oppdatere her når vi har roet oss i morgen ettet snittet. Regner med på ettermiddagen❤️
 
Tusen takk alle sammen, blir så rørt av så mange som følger med og ønsker meg lykke til❤️ Jeg skal oppdatere her når vi har roet oss i morgen ettet snittet. Regner med på ettermiddagen❤️
Tenker på deg og venter spent på oppdatering når du er klar for det:Heartred:happy:
 
Ligger å venter enda her❤️ blitt utsatt og utsatt pga viktige haseoperasjoner. Skal snart sette venflon og kateter.
Har nesten ikke sovet og har gråtet så masse over Olav som jeg måtte forlate i barnehagen idag, får ikke sett han før over helga:( gleder meg fælt til å bli ferdig med dette!!

er heldig å få ha den mest erfarne jordmora med meg idag, hun har fulgt meg opp både forrige og dette svangerskapet❤️

08E68F42-A3D2-49D8-954F-1FB2A69652F6.jpeg
 
Back
Topp