Snart englemamma

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Mamma til 2+1, 29 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Arkimedes Glad i forumet Himmelbarn Juligull2021

Uff, ja, sånt er vondt å vente på. Håper du kan senke skuldrene mer så snart de har kommet. Jeg følte en enorm lettelse da prosessen med sykehus og oppfølging av saken var over og vi "bare" kunne bearbeide og se fremover. Det aller tøffeste å stå i er vel egentlig overstått, selv om det er en bearbeiding som vil følge deg i lang tid.

Fryktet i ettertid at det kunne tolkes som at jeg akkurat ble kvitt følelsen, men jeg kan trøste deg med at der bare gikk noen uker :Heartred En sjelden gang kan jeg ennå kjenne at bobler i tarmen kan minne om små bevegelser, men samtidig prøver jeg å tenke tilbake til de gode minnene når det skjer.

Håper du får god oppfølging i etterkant. Jeg fikk først hjelp av psykolog på helsestasjonen, og deretter ble jeg henvist til DPS i Oslo som har hjelpet meg veldig mye. Det er lurt å be om hjelp gjennom fastlege dersom det ikke skjer automatisk.

Masse lykke til :Heartred

2. Mamma til 2+1 Andre møte med forumet Himmelbarn

Sosionomen på St Olav ringte i ettermiddag. Vi får samtale om to uker, og hun skulle sjekke med obdusent så vi snart får høre noe. Så da har vi noe å forholde oss til :)

Merkelig å kjenne disse "fantomsparkene". Jeg greier å smile litt når jeg reagere på det. Også tar jeg meg fortsatt i å gå å stryke på magen :joyful: Det ser sikkert passe lurt ut ;)

• Hjertelig Hjertelig x 5
  3. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Sender deg en stor klem:Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. abrakad Forelsket i forumet

Jeg er ofte her inne for å se om du har skrevet noe. Håper du har det fint etter forholdene :Heartpink

5. Mamma til 2+1 Andre møte med forumet Himmelbarn

Hei :) Det er så godt å plutselig få vite at noen har tenkt på deg :Heartpink takk for at du gjorde dagen min bedre :)
    Joda, nå går det endelig framover. Vi fikk Gabriel tilbake og lagt på kirkegården 9.september, og noen dager etter fikk vi svar på obduksjonen. Han hadde et kromosom 16 for mye, og denne feilen gir feil i hjerte og lunger. Han kunne aldri ha levd for egen maskin, og det gjør det litt lettere å leve med. Det er også en feil som oppstår tilfeldig, det er ikke genetisk. Det er jo også en trøst.
    Når alt dette var over, og vi ikke hadde flere datoer å vente på (bortsett fra termin da....) så begynte det endelig å gå framover. Plutselig gikk det dager uten gråt. Jeg kan nå snakke (litt) om det som skjedde uten å begynne å gråte. I går greide jeg endelig å rydde gravid-klærne ut av skapet, noe jeg ikke har greid å forholde meg til før nå. Fortsatt 100% sykmld, men skal begynne å jobbe litt fra november.
    Kroppen sliter litt med å finne rytmen, men vi prøver så godt vi kan å få en ny spire på plass. Har begynt å være med på ting med andre folk den siste uka, og det går sånn passe..... Har fått veldig dårlig konsentrasjon, og sliter med å følge med. Føler meg fortsatt som elefanten i rommet..... Rart å merke hvordan både kropp, hode å hjerte er påvirket av dette. Men jeg kjenner at det blir bedre, og at det skal bli helt fint igjen:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 23
  6. Mamma til 2+1 Andre møte med forumet Himmelbarn

Nå sitter jeg med positiv test allerede i pp2 :smiley-bounce016:schocked028:schoked025:schoked025:happy093mildt sagt et hav av motstridende følelser, men mest glede. Ikm i morgen. svak positiv rfsu etter tiden i går, svak positiv CB innen tidsfristen i dag. Krysser alt for at den blir værende der til sommeren.

• Hjertelig Hjertelig x 31
  7. Arkimedes Glad i forumet Himmelbarn Juligull2021

Gratulerer så mye! Så deilig at kroppen tok imot en spire så raskt, ikke noe gøy å gå desperat og ønske en ny graviditet uten at det skjer noe. Krysser fingrene for deg videre :Heartred

8. Dipsy Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Åh, så koselig ❤️ Krysser fingre og tær for at spiren holder seg trygg og fin til termin ❤️

9. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Så herlig du er gravid igjen:Heartred Gratulerer så mye med spiren:love7

10. Enhjørningen<3 Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Kom innom tråden din, og ser at du ikke har skrevet noe siden positiv test.. Hvordan går det med deg? <3

11. Verri29 Elsker forumet Novemberbarna 2021

Hei ❤️kom over tråden din nå og jeg fikk skikkelig vondt i magen når jeg leste alt du har gått igjennom. Det er ingen ting jeg kan si for å lette smertene dine, men jeg vil du skal vite at vi er mange som tenker på deg ❤️ en mamma skal ikke måtte gå gjennom noe slikt :-(
    ~
    Jeg ser at du har blitt gravid igjen men lenge siden du har oppdatert :( hvordan går det?❤️

12. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Håper denne babyen følger dere videre i livet med mye glede og latter

13. Arkimedes Glad i forumet Himmelbarn Juligull2021

Basert på nyere aktivitet ser det ut som hun hadde en abort i januar... :sorry:

Håper det går bedre med deg nå, Mamma til 2+1 :Heartred

14. Mamma til 2+1 Andre møte med forumet Himmelbarn

Hei :Heartbigred takk for omtanken. Det går greit med oss. Er alltid en liten sorg i bakgrunnen, men livet går jo videre. Nettopp tilbake i 100% jobb, og det fungerer greit. Ble gravid i november, men ble oppdaget en MA rett før jul. Aborterte i januar, så nå går vi her og håper på en ny spire snart:)

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  15. Verri29 Elsker forumet Novemberbarna 2021

Det skulle bare mangle ❤️ så bra du er tilbake i jobben :) åhnei!! Håper virkelig det kommer en ny spire som sitter hele veien om ikke så lenge ❤️tenker på deg/dere!

16. Mamma til 2+1 Andre møte med forumet Himmelbarn

Og der var det nok en positiv test :Heartred En dag før IKM og det var en meget sterk strek med en gang :love7 (5. gang jeg er blitt gravid, og alle har tatt 3 mnd:))

Så da må man prøve å våge å tro at det kan gå hele veien denne gangen.

• Hjertelig Hjertelig x 15
    • Optimistisk Optimistisk x 5
  17. Verri29 Elsker forumet Novemberbarna 2021

Åååh gratulerer med positiv test!! Håper så at det går bra denne gangen for dere ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

18. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Gratulerer med positiv test! Håper dette er en terminspire!

19. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Gratulerer så mye spire i magen:Heartred Måtte den sitte helt til mål:smiley-angelic001:Heartred

20. Arkimedes Glad i forumet Himmelbarn Juligull2021

Gratulerer så mye! :Heartred

Del denne siden