Takk Nei vi har fortsatt ikke hørt noe.... Hverken om når vi får han tilbake eller om prøvene. Men vet legen har ferie i hele august, så vi får nok en tlf når hun er tilbake på jobb. Da skulle vi få ettersamtale og svar på obduksjonen og prøvene.
Godt at du føler deg bedre men 5 mnd høres lenge ut akkurat nå. Synes tiden går veeeeldig sakte. At det bare har gått tre-fire uker stemmer ikke med min tidsfølelse i allefall.
Uff, ja, sånt er vondt å vente på. Håper du kan senke skuldrene mer så snart de har kommet. Jeg følte en enorm lettelse da prosessen med sykehus og oppfølging av saken var over og vi "bare" kunne bearbeide og se fremover. Det aller tøffeste å stå i er vel egentlig overstått, selv om det er en bearbeiding som vil følge deg i lang tid.
Fryktet i ettertid at det kunne tolkes som at jeg akkurat ble kvitt følelsen, men jeg kan trøste deg med at der bare gikk noen uker En sjelden gang kan jeg ennå kjenne at bobler i tarmen kan minne om små bevegelser, men samtidig prøver jeg å tenke tilbake til de gode minnene når det skjer.
Håper du får god oppfølging i etterkant. Jeg fikk først hjelp av psykolog på helsestasjonen, og deretter ble jeg henvist til DPS i Oslo som har hjelpet meg veldig mye. Det er lurt å be om hjelp gjennom fastlege dersom det ikke skjer automatisk.
Masse lykke til