Og der var det nok en positiv test En dag før IKM og det var en meget sterk strek med en gang (5. gang jeg er blitt gravid, og alle har tatt 3 mnd)
Så da må man prøve å våge å tro at det kan gå hele veien denne gangen.
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der var det nok en positiv test En dag før IKM og det var en meget sterk strek med en gang (5. gang jeg er blitt gravid, og alle har tatt 3 mnd)
Så da må man prøve å våge å tro at det kan gå hele veien denne gangen.
Tenker på deg og sender styrke klemmerJaja.... Den lykken varte til 6+0 Da har jeg fått en SA i bagasjen også, så da har jeg hatt kjemisk, XU, SA, MA og senabort...... Noe jeg mangler?
Begynner æ miste håpet, men vil ikke helt godta at jeg er for gammel ennå.
Tenker at nå har du vel testet alle de tingene der, så da gjenstår baby til termin.Jaja.... Den lykken varte til 6+0 Da har jeg fått en SA i bagasjen også, så da har jeg hatt kjemisk, XU, SA, MA og senabort...... Noe jeg mangler?
Begynner æ miste håpet, men vil ikke helt godta at jeg er for gammel ennå.
Tenker at nå har du vel testet alle de tingene der, så da gjenstår baby til termin.
jeg synes det er veldig trist å høre om veien du har hatt, og hvor mye vondt du må ha hatt. Jeg håper virkelig at spiren sitter for deg hele veien snart. Vet ikke hvor gammel du er, men du er ikke for gammel enda.
Så trist å høre. Håper du får motbevist den statistikken snart iallfall. Og håper du har noen med deg som tar litt ekstra vare på degTakk for det. Ganske nylig fylt 37, så alder spiller nok veldig inn her. Ingen problem med mine to første, også mister jeg tre på rad etter fylte 35.... Passer rett inn i statistikken desverre.