Smokkesnor og vognpynt :)

Nei, de må bestiller du utenom :) bare husk å bestille store nok hull i perlene så du får tredd de gjennom... :)

Har du bestilt med de tre-bokstavperlene? :)
Ser at de bare har èn størrelse på de, og jeg har ikke sjans til å få dobbel tråd gjennom dem? :p
 
liten oppskrift på hvordan feste snorene:

annbefaller hvertfall å lage smokkesnorer med løkke sånn at ringen kan tas av eller om den skulle ryke så kan man bare feste en ny ring på. mange som ikke lager løkke og de bruker ingen spesiell måte, bare masse knuter. :/

lag en løkke ved klipsen også en løkkeknute. den ene tråden er inni 3-5 perler for å sk\kjule tråden. Må aldri finne på å klippe tråden innitil knutene! skjul de alltid inni perlene.

Så forsetter du med perler. Og da har du max 17 cm med perler da også trer du tråden tilbake i perlene. hvertfall tilbake igjennom pynteperla. Så får du den løkka (da kan snora være litt over 23 cm max) og da lager du en løkkeknute sånn at perlene ikke faller av da vil smokkesnora bli max 22 cm som er grensa på smokkesnor. ferdig :)

da kan du velge å feste den på ringen eller på smokk med hank. ved å sette ringen på løkka. tre klipsen igjennom løkka og vips så er den ferdig :)
Hei hei.
Sniker på gammelt innlegg og spør jeg. :)
Hvordan i all verden får du tråden inn i perlene lurer jeg på? Sitter her som en idiot, :p
 
Lagde noen her om dagen Fant et tips her inne om å bruke superlim på knutene, og det var helt supert! Før har jeg prøvd å smelte knutene, men dette var mye bedre!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    849,9 KB · Visninger: 39
Back
Topp