Theamor
Begynner å like forumet godt nå :)
Se her da! Den var veldig fin! Så moro å ha laget selvHipp hurra! I dag fikk jeg perler i posten
Her er min første kreasjon - vognpynt
Vis vedlegget 14932
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se her da! Den var veldig fin! Så moro å ha laget selvHipp hurra! I dag fikk jeg perler i posten
Vis vedlegget 14932
Jeg likte veldig godt elefanten Og fant ut at det var morsomt å ha den på enden, slik at knuten på tråden ble halen hans!Se her da! Den var veldig fin! Så moro å ha laget selv
Hipp hurra! I dag fikk jeg perler i posten
Vis vedlegget 14932
Takktakk Lurer på om jeg må legge inn en bestilling til jeg.. Hadde helt glemt silikonringer!Så fiiiiin flinkis!!
Takktakk Lurer på om jeg må legge inn en bestilling til jeg.. Hadde helt glemt silikonringer!
Men da kan du jo bruke på tutt med ring, så slipper du silikonring eller bare bestille mere ja! Prøvde å bestille i dag - men da hadde hun som driver siden skrevet beskjed om at det meste var tomt og at hun selv ventet på mere varer sikkert en god del norske som har lagt inn store bestillinger i den seneste tiden hehe
Du har jo vært veldig flink til å markedsføre for henne. Så det bør du få litt av æren for
liten oppskrift på hvordan feste snorene:
annbefaller hvertfall å lage smokkesnorer med løkke sånn at ringen kan tas av eller om den skulle ryke så kan man bare feste en ny ring på. mange som ikke lager løkke og de bruker ingen spesiell måte, bare masse knuter. :/
lag en løkke ved klipsen også en løkkeknute. den ene tråden er inni 3-5 perler for å sk\kjule tråden. Må aldri finne på å klippe tråden innitil knutene! skjul de alltid inni perlene.
Så forsetter du med perler. Og da har du max 17 cm med perler da også trer du tråden tilbake i perlene. hvertfall tilbake igjennom pynteperla. Så får du den løkka (da kan snora være litt over 23 cm max) og da lager du en løkkeknute sånn at perlene ikke faller av da vil smokkesnora bli max 22 cm som er grensa på smokkesnor. ferdig
da kan du velge å feste den på ringen eller på smokk med hank. ved å sette ringen på løkka. tre klipsen igjennom løkka og vips så er den ferdig
Fint at oppskifta/forklaringa jeg sendte deg hjalp deg og sikkert flere Sikkerheten er det viktigste! Så om det skulle være noe så er det bare å spørre meg. Har laget 100vis av disse og mye annet. Og ennå ikke noe som har blitt ødelagt
Fint at oppskifta/forklaringa jeg sendte deg hjalp deg og sikkert flere Sikkerheten er det viktigste! Så om det skulle være noe så er det bare å spørre meg. Har laget 100vis av disse og mye annet. Og ennå ikke noe som har blitt ødelagt
Hvor kan man bestille slike som er ferdige?
Tusen takkHos hun som sendte oppskriften Susann fra "for de minste" på FB
Hehe, lager du på bestilling ?
De var super tøffe!
Følger det med snorer til å tre i perlene?