Hobbyfunhouse.dk
Vis du ikke kommer inn googler du bare hobbyfunhouse
Godt jeg kunne komme med litt inspirasjon
Supert! Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hobbyfunhouse.dk
Vis du ikke kommer inn googler du bare hobbyfunhouse
Godt jeg kunne komme med litt inspirasjon
Ja du har litt dobbeltau i begge ender som du skjuler med perler litt vanskelig å forklare, men se for deg at du lager en løkke (uten å knytte) så legger du løkken bak silikonringen og trekker resten av tråden igjen slik at den festes til silikonringen - wolla du trenger altså ingen knuter der
Jeg tror jeg skjønner hva du mener men hva gjør du i andre enden? Eller går det i begge?
liten oppskrift på hvordan feste snorene:
annbefaller hvertfall å lage smokkesnorer med løkke sånn at ringen kan tas av eller om den skulle ryke så kan man bare feste en ny ring på. mange som ikke lager løkke og de bruker ingen spesiell måte, bare masse knuter. :/
lag en løkke ved klipsen også en løkkeknute. den ene tråden er inni 3-5 perler for å sk\kjule tråden. Må aldri finne på å klippe tråden innitil knutene! skjul de alltid inni perlene.
Så forsetter du med perler. Og da har du max 17 cm med perler da også trer du tråden tilbake i perlene. hvertfall tilbake igjennom pynteperla. Så får du den løkka (da kan snora være litt over 23 cm max) og da lager du en løkkeknute sånn at perlene ikke faller av da vil smokkesnora bli max 22 cm som er grensa på smokkesnor. ferdig
da kan du velge å feste den på ringen eller på smokk med hank. ved å sette ringen på løkka. tre klipsen igjennom løkka og vips så er den ferdig
Var kjempefint, så flink du er vurdere å lage selv tror jegNoen av perlene kom i posten i dag så da måtte jeg jo prøve
Ble ok resultat det
Øvelse gjør mester Vis vedlegget 12657
Vis vedlegget 12658
Jeg har vært på leting etter fine perler, og har nå bestilt masse på denne siden. Supert tips Da er det bare å vente i spenning på pakke i posten!
Så fin pynt du har laget! Det der er jo imponerende! Nesten så jeg får lyst til å bestille selv...men har ikke et snev av kreativitet i meg... Du må legge ut fler bilder da, når du har fler ferdig
Omtrent hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk varene i posten? Nå begynner jeg å vente veldig kjenner jeg
Okei, da burde mitt være rett rundt hjørnetEn uke tok det fra jeg bestilte til de lå i posten
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app