Smokkesnor og vognpynt :)

Takktakk :) Lurer på om jeg må legge inn en bestilling til jeg.. Hadde helt glemt silikonringer!

Men da kan du jo bruke på tutt med ring, så slipper du silikonring ;) eller bare bestille mere ja! Prøvde å bestille i dag - men da hadde hun som driver siden skrevet beskjed om at det meste var tomt og at hun selv ventet på mere varer :p sikkert en god del norske som har lagt inn store bestillinger i den seneste tiden ;) hehe
 
Men da kan du jo bruke på tutt med ring, så slipper du silikonring ;) eller bare bestille mere ja! Prøvde å bestille i dag - men da hadde hun som driver siden skrevet beskjed om at det meste var tomt og at hun selv ventet på mere varer :p sikkert en god del norske som har lagt inn store bestillinger i den seneste tiden ;) hehe

Du har jo vært veldig flink til å markedsføre for henne. Så det bør du få litt av æren for ;)
 
Mine nyeste smokkesnorer. Artig å lage selv :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368545960874.jpg
    1368545960874.jpg
    31,9 KB · Visninger: 112
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368552930325.jpg
    1368552930325.jpg
    52,9 KB · Visninger: 89
  • 1368552962336.jpg
    1368552962336.jpg
    30,9 KB · Visninger: 102
liten oppskrift på hvordan feste snorene:

annbefaller hvertfall å lage smokkesnorer med løkke sånn at ringen kan tas av eller om den skulle ryke så kan man bare feste en ny ring på. mange som ikke lager løkke og de bruker ingen spesiell måte, bare masse knuter. :/

lag en løkke ved klipsen også en løkkeknute. den ene tråden er inni 3-5 perler for å sk\kjule tråden. Må aldri finne på å klippe tråden innitil knutene! skjul de alltid inni perlene.

Så forsetter du med perler. Og da har du max 17 cm med perler da også trer du tråden tilbake i perlene. hvertfall tilbake igjennom pynteperla. Så får du den løkka (da kan snora være litt over 23 cm max) og da lager du en løkkeknute sånn at perlene ikke faller av da vil smokkesnora bli max 22 cm som er grensa på smokkesnor. ferdig :)

da kan du velge å feste den på ringen eller på smokk med hank. ved å sette ringen på løkka. tre klipsen igjennom løkka og vips så er den ferdig :)


Fint at oppskifta/forklaringa jeg sendte deg hjalp deg og sikkert flere :) Sikkerheten er det viktigste! Så om det skulle være noe så er det bare å spørre meg. Har laget 100vis av disse og mye annet. Og ennå ikke noe som har blitt ødelagt :)
 
Fint at oppskifta/forklaringa jeg sendte deg hjalp deg og sikkert flere :) Sikkerheten er det viktigste! Så om det skulle være noe så er det bare å spørre meg. Har laget 100vis av disse og mye annet. Og ennå ikke noe som har blitt ødelagt :)

Vet ikke helt hva som skjedde med brukeren her. Men klem fra Susan fra For de minste
 
Fint at oppskifta/forklaringa jeg sendte deg hjalp deg og sikkert flere :) Sikkerheten er det viktigste! Så om det skulle være noe så er det bare å spørre meg. Har laget 100vis av disse og mye annet. Og ennå ikke noe som har blitt ødelagt :)

Ja tusen takk :) veldig kjekt å lage disse tingene! Venter på nye perler i posten :p hehe..
 
Følger det med snorer til å tre i perlene? :)
 
Back
Topp