Slimproppen har gått!

Ligger til sånn registrering nå.
Har tatt blodprøve som ga litt utslag på proteiner og litt forhøyet blodtrykk. 130/90..
Venter på lege for innvendig undersøkelse :)
 
Jeg har liksom ikke vært helt klar for nr 2 enda og ser ikke for meg noe fødsel i nær fremtid, men nå begynner jeg å bli uttolmodig og vil gjerne snart sette igang jeg også!

Håper du får gode nyheter og at baby kommer i natt :) jeg nyter å lese her inne om dagen :p
 
Er kommet hjem nå.. Litt skuffa!
det var væske som renner, men ikke utslag på fostervann... Hva væska er fikk jeg ikke vite..
Legen gjorde noe på innvendig undersøkelse som gjorde Jævlig! Vondt , hva det var vet jeg ikke...

Spurte om hun kunne si om jeg var moden, men det kunne hun heller ikke...

Fikk beskjed om at jeg er på grenseland til svangerskapsforgiftning så må kontrollere blodtrykket ofte...

Da er det bare å vente da....
 
Er kommet hjem nå.. Litt skuffa!
det var væske som renner, men ikke utslag på fostervann... Hva væska er fikk jeg ikke vite..
Legen gjorde noe på innvendig undersøkelse som gjorde Jævlig! Vondt , hva det var vet jeg ikke...

Spurte om hun kunne si om jeg var moden, men det kunne hun heller ikke...

Fikk beskjed om at jeg er på grenseland til svangerskapsforgiftning så må kontrollere blodtrykket ofte...

Da er det bare å vente da....
uff så kjedelig. Skjønner virkelig at du er skuffet. Håper det skjer noe snart og at det ikke blir noe svangerskapsforgiftning. Sender deg en klem:)
 
uff så kjedelig. Skjønner virkelig at du er skuffet. Håper det skjer noe snart og at det ikke blir noe svangerskapsforgiftning. Sender deg en klem:)
Ja, kjempe kjedelig... Ble liksom ikke så mye klokere av å komme dit.. Men men..
Vi får bare vente å se :)
 
Er kommet hjem nå.. Litt skuffa!
det var væske som renner, men ikke utslag på fostervann... Hva væska er fikk jeg ikke vite..
Legen gjorde noe på innvendig undersøkelse som gjorde Jævlig! Vondt , hva det var vet jeg ikke...

Spurte om hun kunne si om jeg var moden, men det kunne hun heller ikke...

Fikk beskjed om at jeg er på grenseland til svangerskapsforgiftning så må kontrollere blodtrykket ofte...

Da er det bare å vente da....
Kanskje du ble strippet? Det gjør dritvondt. Tøyer på hinnene i livmorhalsen. Gjorde det idag. Auu!
 
Kanskje du ble strippet? Det gjør dritvondt. Tøyer på hinnene i livmorhalsen. Gjorde det idag. Auu!
Vet ikke hva hun gjorde, men vondt var det! Og det svei når jeg tisset etterpå..
Nå er det sånn ubehagelig følelse nedentil, men det er vel sikkert normalt når hun har fiklet inni der :p
 
Ah, kjedelig!! :( virket ikke som de hadde så mye peiling... Tror det er baby like rundt hjørnet nå uansett jeg ;) blir spennende å følge med!
Men såå kjedelig å bli sendt hjem for å vente enda mer..!
 
Vet ikke hva hun gjorde, men vondt var det! Og det svei når jeg tisset etterpå..
Nå er det sånn ubehagelig følelse nedentil, men det er vel sikkert normalt når hun har fiklet inni der :p
Rart de ikke kan informere om hva de gjør, og hvorfor. Litt dårlig, syns jeg. Jeg skal settes igang i morra, hvis de ikke ombestemmer seg da. Inn kl 10. Spent.
 
Ah, kjedelig!! :( virket ikke som de hadde så mye peiling... Tror det er baby like rundt hjørnet nå uansett jeg ;) blir spennende å følge med!
Men såå kjedelig å bli sendt hjem for å vente enda mer..!
Er nok ikke så lenge til :) men kjedelig er det selfølgelig.. :)
 
Ja, det synes jeg var litt dårlig. Men men :)
Ååh, så spennende! :)
Du får ha lykke til!
Kanskje du ble strippet? Da kan det jo hjelpe på å starte ting. Jeg ble strippet og syns det var vondt! Anbefaler at du har bind i trusa fremdeles slik at du kan holde litt øye med det som kommer ut de neste dagene. Tror ikke du er langt unna fødsel, nei :)
 
Kanskje du ble strippet? Da kan det jo hjelpe på å starte ting. Jeg ble strippet og syns det var vondt! Anbefaler at du har bind i trusa fremdeles slik at du kan holde litt øye med det som kommer ut de neste dagene. Tror ikke du er langt unna fødsel, nei :)
Ja, bruker innlegg så skal følge nøye med! :)
Ville trodd hun sa ifra om jeg ble strippet, og hvis jeg ble det så er det rart hun ikke svarte på om jeg var moden eller ikke?
Får ikke gjort annet enn å vente :)
 
Jeg tipper at hun bare sjekket om du var moden/evt om der var åpning.. det er også driiiitvondt! Jm gjorde det på meg forrige svangerskap og det var sinnsykt vondt...en stikkende følelse og tårene spratt!
 
Jeg tipper at hun bare sjekket om du var moden/evt om der var åpning.. det er også driiiitvondt! Jm gjorde det på meg forrige svangerskap og det var sinnsykt vondt...en stikkende følelse og tårene spratt!
Jeg ble sjekket på mandag og det gjorde skikkelig vondt så jeg vil også tro det er det som ble gjort, ellers er det veldig rart å ikke gi info. Jeg skal sjekkes igjen idag - gruer meg!!!
 
Back
Topp