Slimproppen har gått!

Unnskyld ekle detaljer!!
Ved første tørk var det bare masse masse gjennomsiktig tykt slim på papiret, og ved 2 tørk var det en gjennomsiktig tykk klump på størrelse med en enkroning kanskje..
Det er slimproppen det? Kan ikke se for meg at det er noe annet.... :p
 
Det er slimproppen :) Nå ruller det og går veitdu. Spennende!!!!! Snart popper vi alle sammen her!!!
 
Det er slimproppen :) Nå ruller det og går veitdu. Spennende!!!!! Snart popper vi alle sammen her!!!
Ja, kjempe spennende :) skal hoppe i dusjen etter å ha spist litt sånn tilfelle man må reise inatt/morgen så jeg har nyvaska hår! :p hahaha :)
Man vet aldri hvor lang tid det tar, helst vil jeg vente til 1 januar hvertfall, men han får komme når han vil :) :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Unnskyld ekle detaljer!!
Ved første tørk var det bare masse masse gjennomsiktig tykt slim på papiret, og ved 2 tørk var det en gjennomsiktig tykk klump på størrelse med en enkroning kanskje..
Det er slimproppen det? Kan ikke se for meg at det er noe annet.... :p
Akkurat slik det var med meg mtp slim første tørk og slimproppen andre tørk. Blir spennende fremover! :)
 
Tusen takk dere :) veldig spennende :)

Akkuratt nå kjenner jeg "noe" i ryggen bak ribbeina på en måte på venstre side... Noen som vet hva det kan være?
Vanskelig å forklare hva det er, annet enn noe :p blanding av murring/stikking osv...
 
Noe er hvertfall på gang :) Så spennende! Lykke til ;)
 
Oioi, så spennende :) Må få oppdateringer!!
Skal oppdatere så fort jeg merker noe :)
Satt å kjente "noe" i ryggen tidligere ikveld, pluss litt stikkninger i lysk/underliv.. Hoppet i dusjen å da stoppet det :) gikk å la meg for jeg var stuuup trøtt, og det nå sitter jeg her da.... Lys våken :p :p
 
Ferdig på kontroll hos legen, der var hode godt festet langt nedi bekkenet å han tvilet på at det blir noe overtid :) godt å få bekreftet at nå kan alt skje når som helst!
Fikk en ny kontrolltime om en uke, men han sa "det er ikke sikkert vi sees" :D
Moro å utrolig spennende dette her!
 
Ferdig på kontroll hos legen, der var hode godt festet langt nedi bekkenet å han tvilet på at det blir noe overtid :) godt å få bekreftet at nå kan alt skje når som helst!
Fikk en ny kontrolltime om en uke, men han sa "det er ikke sikkert vi sees" :D
Moro å utrolig spennende dette her!
Så spennende! Når har du termin? Er det tydelig at magen din har sunket nå som baby har festet seg?
 
Back
Topp