Du må knipe igjen nå til jeg er klar!14 januar er oul terminsynes magen er den samme jeg?
skal få tatt et bilde etterpå å sammenligne litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må knipe igjen nå til jeg er klar!14 januar er oul terminsynes magen er den samme jeg?
skal få tatt et bilde etterpå å sammenligne litt
![]()
Jeg skal og være med altsåDu må knipe igjen nå til jeg er klar!Ahus, here we come...
Hehe, kniper igjen hvertfall til 1 januarDu må knipe igjen nå til jeg er klar!Ahus, here we come...
Ja, la oss gjøre det!Hehe, kniper igjen hvertfall til 1 januar
Hehe, vi kan møtes utenfor å gå sammen opp![]()
![]()
Har vært skikkelig kvalm idag! Hatt også veldig ubehag og vært øm i nederste del av mage/rygg som iform av et belte liksom..
Har kommet masse slim på papiret og en klump som lå å fløyt i do.. (Unnskyld ekle detaljer) .
Magen har i tillegg vært steinhard i hele dag...
Etter at slimproppen gikk for et pr dager siden har ikke bebis sovet stort og presser fælt så føler han kommer ut av magen snart!!!
Blir bebis som resultat av det der snart! All lykke til!Har vært skikkelig kvalm idag! Hatt også veldig ubehag og vært øm i nederste del av mage/rygg som iform av et belte liksom..
Har kommet masse slim på papiret og en klump som lå å fløyt i do.. (Unnskyld ekle detaljer) .
Magen har i tillegg vært steinhard i hele dag...
Etter at slimproppen gikk for et pr dager siden har ikke bebis sovet stort og presser fælt så føler han kommer ut av magen snart!!!
Jeg håper da det!Blir bebis som resultat av det der snart! All lykke til!![]()
Spennende!Ååjada, ligger i sofaen å har kynnere som tar seg opp, og utrooooolige stikkinger/murringer ved tissen....
Sjansen for at en av oss herfra forumet får nyttårsbarnet er jo absolutt til stede! Kanskje det blir deg! Lykke til!Ååjada, ligger i sofaen å har kynnere som tar seg opp, og utrooooolige stikkinger/murringer ved tissen....
Kan bli hvem som helst !Sjansen for at en av oss herfra forumet får nyttårsbarnet er jo absolutt til stede! Kanskje det blir deg! Lykke til!
Tusen takkSniker! Det er så spennende å se om det blir nyttårsbabyerkjenner meg såååå igjen i hvordan du har det nå. Magen var hard, føltes som om magen skulle sprenges og hodet stakk ut og bare noen timer før jeg fødte fikk jeg diaré. Det er vel en måte for kroppen å gjøre seg klar på ved at den "tømmer seg". Kanskje du ligger med en liten en i armene og titter på fyrverkeri
hvem vet
masse lykke til!!!!!
MYE kynnere, (har aldri hatt det før i svangerskapet) og de tar seg litt opp at det gjør vondere og vondere, men skjer liksom ikke noe mer, og det er ikke regelmessig.. Er øm i hele mage/korsrygg region ... Magen står i spenn heeeele tiden! Veldig ubehagelig..Skjer det no![]()
MYE kynnere, (har aldri hatt det før i svangerskapet) og de tar seg litt opp at det gjør vondere og vondere, men skjer liksom ikke noe mer, og det er ikke regelmessig.. Er øm i hele mage/korsrygg region ... Magen står i spenn heeeele tiden! Veldig ubehagelig..
Håper d skjer noe snart!!Fortsatt uforandret status!bortsett fra MASSE MASSE!! Slim på papiret nå....