Slimproppen har gått!

Min første fødsel startet med kvalme og diare!
Hvordan går det med deg i dag? :)
 
Det er alltid en våt flekk i trusa mi, på str som en 20 kroning og andre ganger mindre...
Kan dette være fostervann? Det er ikke slimete eller noe, likt som vann.

Har hørt flere har måtte gått med innlegg for å så sjekke det opp på føden, for å sjekke.. Men tror ikke det kommer nok i det innlegget for å bli sjekkes da det bare kommer litt og litt?
Noen erfaringer? :)
Er litt "redd" når det gjelder å ringe føden :p er litt pinglete kan man si...
 
Det er alltid en våt flekk i trusa mi, på str som en 20 kroning og andre ganger mindre...
Kan dette være fostervann? Det er ikke slimete eller noe, likt som vann.

Har hørt flere har måtte gått med innlegg for å så sjekke det opp på føden, for å sjekke.. Men tror ikke det kommer nok i det innlegget for å bli sjekkes da det bare kommer litt og litt?
Noen erfaringer? :)
Er litt "redd" når det gjelder å ringe føden :p er litt pinglete kan man si...
Hvis det er heilt blankt og ikkje blir kvitt når det tørker kan det vere fostervatn ja :)
 
Sniker litt:) lukt på det.. Det lukter veldig spesielt his det er fostervann:) det er det samme de gjør på dykehuset;) lukter egentlig veldig godt og søtt:)

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3
 
Det er alltid en våt flekk i trusa mi, på str som en 20 kroning og andre ganger mindre...
Kan dette være fostervann? Det er ikke slimete eller noe, likt som vann.

Har hørt flere har måtte gått med innlegg for å så sjekke det opp på føden, for å sjekke.. Men tror ikke det kommer nok i det innlegget for å bli sjekkes da det bare kommer litt og litt?
Noen erfaringer? :)
Er litt "redd" når det gjelder å ringe føden :p er litt pinglete kan man si...
Forstervann bruker også å være lyserosa. Det var mitt. Også har det en annerledes konsistens enn vann, det er litt tykkere på en måte, uten å være geleaktig og slimete. Haha, hvis du skjønner!! Ta på deg et bind, og hvis bindet trekker til seg vannet er det nok fostervann. Utfloden vil bare legge seg på toppen :)
 
Forstervann bruker også å være lyserosa. Det var mitt. Også har det en annerledes konsistens enn vann, det er litt tykkere på en måte, uten å være geleaktig og slimete. Haha, hvis du skjønner!! Ta på deg et bind, og hvis bindet trekker til seg vannet er det nok fostervann. Utfloden vil bare legge seg på toppen :)
Godt tips, da skal jeg ut å kjøpe truseinnlegg å se :)
 
Forstervann bruker også å være lyserosa. Det var mitt. Også har det en annerledes konsistens enn vann, det er litt tykkere på en måte, uten å være geleaktig og slimete. Haha, hvis du skjønner!! Ta på deg et bind, og hvis bindet trekker til seg vannet er det nok fostervann. Utfloden vil bare legge seg på toppen :)
Nå spør jeg sikkert kjempe dumt, men hvor bløtt må truseinnlegget være for at de skal klare å få testet om det er fostervann? :p
 
Hmm! Da vannet mitt gikk, så rant det med ganske jevne mellomrom, men ble aldri kliss vått liksom, vannet gikk i ny og ne gjennom hele fødselen også, så jeg er litt usikker. Men hvis bindet nå er fuktig og en anelse rosa, så er det mulig at det er fostervann :)
 
Hmm! Da vannet mitt gikk, så rant det med ganske jevne mellomrom, men ble aldri kliss vått liksom, vannet gikk i ny og ne gjennom hele fødselen også, så jeg er litt usikker. Men hvis bindet nå er fuktig og en anelse rosa, så er det mulig at det er fostervann :)
Det er ikke rosa, det er helt blankt liksom... Når jeg tisser så er tisset mitt i doskåla gult, men bindet er fuktig, men ingen farge...
 
Det er ikke rosa, det er helt blankt liksom... Når jeg tisser så er tisset mitt i doskåla gult, men bindet er fuktig, men ingen farge...
Tenker også at det kan være vannet :) Ring sykehuset, de vil helt sikkert ha deg inn dersom det er en minste tvil om fostervannet har gått eller ikke! Lykke til!!!!
 
Jeg hadde uten tvil ringt føden om jeg var i tvil på om det var fostervann:) de får jo flere tlfner daglig så ikke tenk på det:)
Spennende å se hva de finner ut!!
 
Back
Topp