slankesuppe

ORIGINAL: bibbiii

hei! hører ikke til på dette forumet..men sniker litt omkring  [:)]

veldig spennende dette her..har lyst å prøve dette jeg også [:D] men lurer på om det er visse krav til trening i henhold til denne? om man kan spise tunfisk en dag istede for biff (liker biff,men det er dyrt) ?
man skal vel steke biffen ja? (siden det sto ingen stekt mat..)

lykke til alle dere som prøver denne

 
Egentlig er det to dager med biff, men du kan bytte ut en av dagene med enten kylling eller fisk. Ikke tunfisk. Grunnen til at du MÅ ha biff en dag, er mengden av proteiner. Jeg hadde to biffer i går, men som du skriver så er det dyrt, så i dag skal jeg spise to kyllingfilet. I morgen er min siste dag[:D] Lover å fortelle dere hvordan det har gått. Etter tre dager hadde jeg mistet 1.7 kg, men vil ikke veie meg igjen før hele kuren er gjennomført.
Ettersom vi skriver mer og mer om dette, så finnes det tydeligvis mange ulike "oppskrifter" på denne kuren.
 
Tips: den dagen vi skal spise bananer og drikke melk. Lag smoothie, med litt kanel i. Kjempe godt[;)]
 
ORIGINAL: Baby klar..

Jeg prøver meg ikke på denne slankesuppen igjen, men spiser vanlig gr.suppe med pølser. Kjempe godt [:D] 
Det er sunt og godt det også[:)]

 
Tror ikke du bør ha med pølsene. Og dere må ikke finne på å lage dette ut av pose suppe. De inneholder MASSE skjult sukkerinnhold. Lag den fra bunn selv. Helt enig du ikke trenger å følge den oppskriften som står her. Lag din egen, men den bør bestå bare av grønnsaker som du liker + vann med buljong.
 
Du skal kunn spise grønnsaker og frukt de første dagene. Ikke noe kjøtt. Ikke før den 5 dagen faktisk[;)]
 
Skjønner det veldig veldig godt! I dag har jeg hatt problemer med lavt blodsukker, så da måtte jeg bare ha i meg to Bixit og et knekkebrød. Skal ikke gå på helsen løs[:D] Leser til eksamen + gjøre rent i huset + tur med hund. Kan jo ikke gå i svima da. I morgen blir det frukt og grønt, ikke suppe eller brunris(har det ikke), som en avslutning.
 
Tirsdag: Frokost er to knekkebrød med pålegg!!! Å, som jeg gleder meg[:D]
 
skulle begynne på den i morgen jeg. men så skal jeg til gastroscopi i morgen [:'(] og må faste uansett [8|]
også har jeg ikke fått laget meg suppe. har vært på valgkampseminar i helga (kom hjem i går kveld) og orket ikke å reise 2 mil til foreldrene mine i dag for å låne kjøkkenet [&:]
dessuten er det jo 17. mai til uka [:D] kan ikke spise suppe da [8D]
 
herregud. se på unnskyldningene mine [8D] 
men vi har fri 18. mai, så neste helg har vi forhåpentligvis siste innspurt på kjøkkenet! [:)]
 
så neste uke begynner jeg [8|][:D]
 
men jeg er på lavkarbo nå altså, så jeg har begynt liksom [:D]
 
hehe det finnes alltid mange unskyldninger for å ikke begynne, men du hadde jo noen gode da....[8D]
i morgen har jeg avtalt med en venninne at vi skal begynne å jogge.....det blir sikkert bra og jeg prøver med det i første omgang....så får jeg heller hoppe på suppedietten når jeg har sett at den funker for dere [:D]
 
jeg er god på gode unnskyldninger [:D]
 
jeg har gjort avtale med min mor om at vi skal begynne å gå turer sammen (løpe gjør jeg bare om jeg må rekke noe, eller om jeg blir jaget [:D])
 
men raske gåturer MED skravling er jeg med på [:D]
 
vi her inne skulle bodd så nære hverandre at vi kunne startet gåklubb [:)]
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

jeg er god på gode unnskyldninger [:D]

jeg har gjort avtale med min mor om at vi skal begynne å gå turer sammen (løpe gjør jeg bare om jeg må rekke noe, eller om jeg blir jaget [:D])

men raske gåturer MED skravling er jeg med på [:D]

vi her inne skulle bodd så nære hverandre at vi kunne startet gåklubb [:)]

Ja, det hadde vært kjekt!
 
har heller ikke jogget før men d blri spennende å se om jeg gidder lenge....tenkte jeg skulle kjøpe joggesko i morgen så jeg MÅ fortsette.....[8D]
gåturer er jo kjekt det også har gjort det en stund nå.....
fikk forresten vite i går at nescafe posene med Cafe latte er innmari mye kalorier i........har drukket 4 5 kopper om dgaen......har begynt å kutte i dag....maks en om dagen og håper det hjelper litt [8D]
 
ORIGINAL: tottelimotta

har heller ikke jogget før men d blri spennende å se om jeg gidder lenge....tenkte jeg skulle kjøpe joggesko i morgen så jeg MÅ fortsette.....[8D]
gåturer er jo kjekt det også har gjort det en stund nå.....
fikk forresten vite i går at nescafe posene med Cafe latte er innmari mye kalorier i........har drukket 4 5 kopper om dgaen......har begynt å kutte i dag....maks en om dagen og håper det hjelper litt [8D]

 
ååååååå jeg ELSKER den Cafè latten [8D] 
men 2 poser er visstnok nok til å dekke hele dagsbehovet med kalorier [:D] 
så jeg har omtrent kuttet ut å drikke det [&o]
men det er jammi altså [8D]
 
HJELP! Kom på at det er veiedag i morgen... skrekk og gru..
Er det sant at en er tyngre når en har mensen?[8|]
 
det vet jeg jammen ikke Babyhåp....veier meg ekstremt sjelden pga at d ikke går nedover....skal bli en forandring på nå da når jeg har begynt å rsjonere kaffen.......har akkurat drukket dagens kopp.......slikket i meg den siste dråpen nå....huff kanskej jeg må gå ned til en annenhver dag [&:]
 
ORIGINAL: Babyhåp

HJELP! Kom på at det er veiedag i morgen... skrekk og gru..
Er det sant at en er tyngre når en har mensen?[8|]

 
jepp. da har man mer væske i kroppen (vann)
 
ORIGINAL: Baby klar..

ORIGINAL: Babyhåp

HJELP! Kom på at det er veiedag i morgen... skrekk og gru..
Er det sant at en er tyngre når en har mensen?[8|]


Jeg veier alltid litt mer rett før jeg skal ha mensen..

 
Samme her! Alltid tyngre før mensen, men en venninne av meg er alltid tyngre når hun har det. Pokker meg like lite konsekvent den som alt annet med kroppen. Når jeg tenker på tegn som kan si om vi er gravide eller ikke[:D]
 
[:@] ned 0 kg[:@]
 
Jeg har litt lyst til å teste denne suppa, skal på ferietur til sommeren og da kan det være litt ok å passe inn i søt liten kjole...
Bare lurte på om noen her inne har erfaringer med suppa, evt hvilken oppskrift? (ser det ligger to versjoner her [:)])
 
hei alle sammen! hvordan har det gått med suppen?
 
et spm til dere som har prøvd den.. på biff dagene: man skal steke kjøttet eller? finnes det andre måter å tilberede biff på ??
 
skal spise biff i morgen [:D] gleder meg syykt til imorgen
 
har ikke prøvd suppa enda, fordi kjøkkenet mitt er under totalrenovering [8D]
men jeg skal igang så fort det er i orden [:)]
 
men du steker biffen ja [:D] 
vet ikke om noen annen måte å tilberede biff på jeg [8D]
 
og biff er nam! [8D][:D]
 
 
kan jeg spise frukt og/eller grønnt ellers på biffdagene? eller er d kun biff og tomat/grønnsaker sammen?
 
Jeg spiste mest suppe (for den kan du spise så mye du ønsker, alle dagene) ved siden av. Husker ikke helt om jeg tok meg et eple.....
 
Nå er det over en uke siden og vekten var stabil. Har hverken gått opp eller ned, etter en uke. Det er jeg fornøyd med[:)]
 
Lykke til[:D]
 
Back
Topp