slankesuppe

hvilken basissuppe brukte du Dunn? kinesisk eller meksikansk?

jeg begynner også på mandag VilSåGjerne! må dra til foreldrene mine og låne kjøkken i disse kjøkkenløse tider [&:]
også skal jeg på valgkampkurs fra fredag til lørdag, med middag på kvelden. da kan jeg liksom ikke komme og sette meg ved siden av stortingsrepresentanter med suppe på termos [:D]
 
Jeg synes den Meksikanske var god! Blir nok den jeg bruker neste gang også.. (altså, porsjon 2) Jeg kjøpte den for Rema hadde ikke den andre. [8D] Hovedsaken her er vel at vi faktisk spiser suppe som er litt sterk, og frukt og grønt som dagene sier... For er jo egentlig at man bare ikke spiser for mye som er greia er det ikke?
 
Lykke til til dere begge! Dette skal vi klare alle tre...
 
Spent på veiengen til venterispenning idag, hvordan den funker! [:)] 
 
(jeg hører egentlig ikke til her inne, men denne slankesuppa måtte jeg bare være med på [:)])
 
jeg tror også at sterk suppe er greia, ikke akkurat innholdet ellers.
for det finnes jo forskjellige oppskrifter på slik slankesuppe [:)]
og at man holder seg til dietten utenom suppa. [;)]
 
det blir spennende å se resultatet av dette! [:D]
 
og det er bare hyggelig at du stikker innom oss Dunn! [:)]
 
Takk bleiesmurfen!
 
Et lite tips, hvis du ikke har kjøkken på en stund og må lage den et annet sted. Så kan det lønne seg å lage dobbelporsjon, den holder seg jo en uke.. og jeg tror at jeg kommer til å bruke to porsjoner.
 
ah! lurt! det tenkte jeg ikke på [8D] tak for tips! [:)]
 
kan i værste fall fryse den ned porsjonsvis!
har planer om å varme den i mikroen [:D]
 
dietten er jo ganske lik ser jeg. og noe av innholdet i suppen er forskjellig. men felles for dem er sterkt krydder. så der har vi svaret vårt jenter! [:D]
vi lager suppen som vi liker den, men passer på å ha i masse krydder [:)]
 
Det finnes tydeligvis mange ulike oppskrifter på suppen[:D]
 
hæ? gjør man? [8|]
 
uansett ikke noe problem for meg, for jeg liker ikke light brus [:D]
 
ORIGINAL: enti~

ett lite tips er å holde seg unna light brus.. du legger på deg mye mer av det enn av feks cola..


 
Hæ? Hvor har du det fra? Cola er full av sukker.
 
ORIGINAL: venterispenning

ORIGINAL: enti~

ett lite tips er å holde seg unna light brus.. du legger på deg mye mer av det enn av feks cola..



Hæ? Hvor har du det fra? Cola er full av sukker.

 
Signerer.
 
 
 
En legger ikke på seg av light brus, iallefall ikke pepsi max og tab extra! Det er en feil oppfatning. Men, de er mer usunn enn vanlig brus, pga. E-stoff og søtning! Usunt er ikke alltid det samme som at man legger på seg av det.. 
 
ORIGINAL: enti~

ORIGINAL: Babyhåp

En legger ikke på seg av light brus, iallefall ikke pepsi max og tab extra! Det er en feil oppfatning. Men, de er mer usunn enn vanlig brus, pga. E-stoff og søtning! Usunt er ikke alltid det samme som at man legger på seg av det.. 


jo du legger på deg au det faktisk.. det var svigerfar som sa det til meg å han har peiling på slikt ser du.. tanta mi har bare drukket lightbrus i mange år.. 2 av døtrenen hennes også... å de har lagt på seg noe voldsomt av det... så jo.. du legger på deg av det..

Nei... hehe... Men, en gjør ikke det! Ernæringsfysiologer som har sagt det til meg! Men, det er jo ikke sunt...
 
Når jeg gikk på Grete Roede, noen år tilbake da, så var light brus lov å drikke så mye vi ønsket. Oppført i kaloriboken med 0.
 
Men, når det er sagt, så har jeg full tro på at den inneholder MASSE som ikke er bra for oss. Drikk vann[:)]
 
Jeg har prøvd, men funket ikke. Synest de smakte så heselig at jeg kastet hele greia... Så jeg begynnte med knekkebrød istede;)
 
hei! hører ikke til på dette forumet..men sniker litt omkring  [:)]

veldig spennende dette her..har lyst å prøve dette jeg også [:D] men lurer på om det er visse krav til trening i henhold til denne? om man kan spise tunfisk en dag istede for biff (liker biff,men det er dyrt) ?
man skal vel steke biffen ja? (siden det sto ingen stekt mat..)

lykke til alle dere som prøver denne
 
Lyke til dere som skal prøve kuren. jeg har prøvd den, og gikk opp to kilo... Ja, jeg fulgte dietten til punkt og prikke. Kroppen min ble sinnsyk, ble helt hyper. men lykke til, den funker visst på noen[;)]
 
ORIGINAL: bibbiii

hei! hører ikke til på dette forumet..men sniker litt omkring  [:)]

veldig spennende dette her..har lyst å prøve dette jeg også [:D] men lurer på om det er visse krav til trening i henhold til denne? om man kan spise tunfisk en dag istede for biff (liker biff,men det er dyrt) ?
man skal vel steke biffen ja? (siden det sto ingen stekt mat..)

lykke til alle dere som prøver denne

 
Du kan bytte ut biffen en av dagene med enten kylling (kokt eller stek, UTEN skinn) eller fisk.
 
Etter 3 dager, så har jeg mistet 1,6 kg[:D]
 
Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå frem til jeg er ferdig. Det går i allefall riktig vei[;)]
 
Begynner å bli sabla lei den suppen!!!! Skal klare dette uansett!
 
Hei alle slankesuppe - prøvere!
På dag 4 jeg nå, klarte denne dagen også. Men jeg brakk meg av den meksikanske tomatsuppen til Toro, så jeg lot vær å bruke noe pose. Nesten bare grønnsaksuppe, med MASSE  krydder. I morgen kan jeg spise KYLLING!!!! [:)][:)][:)][:)] Og idag har jeg kost meg med bananer!
 
Back
Topp