Skrevletråd onsdag 5 april

Det holder jeg med i Marihøne! Og vi som er gravide skal jo heller unngå spekemat. Det er enest brødkniven  jeg ikke vasker etter hver gang, jeg vasker evt. skyller knivene etter de har vært i kontakt med frukt, grønnsaker og kjøtt, + skjærefjøla! Vi har forskjellige skjærebrett til de forskjellige tingene...
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Skal du shoppe babyutstyr i dag sommerbaby? Vogn kanskje?
har kjøpt vong vi. en simo duo. fikk den av svigermor me alt tilbehør. mangler egentlig ingenting t vesla vår, va tidlig ut æ sjø. hehe

 
Her også.. samt at jeg får så mye av søstrene til sambo som selv har hatt barn opp igjennom årene. Lillesøstera hass ringte lørdag og ba meg komme og hente denne:
 
 


 
ORIGINAL: sol77

Tihi-hi[:D]
...er ganske fornöyd for tiden, ja.
Og babisen i magen vrir, vender og flytter på seg ganske mye. dette er morro, og jeg föler jeg får litt kontakt også innimellom. Man ser det buler på magen,  og når jeg da stryker på magen så buler det der jeg har hatt hånden. morsomt[:D]

 
Har enda ikke sett buling jeg.. men har liksom ikke tatt meg tid til det. Dessuten er magen opptatt med en gang jeg kommer hjem og setter meg i godstolen. Har to kattepuser som elsker å ligge på magen og purrrrrrrrrrrrrrrre.[:)]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Skal du shoppe babyutstyr i dag sommerbaby? Vogn kanskje?
har kjøpt vong vi. en simo duo. fikk den av svigermor me alt tilbehør. mangler egentlig ingenting t vesla vår, va tidlig ut æ sjø. hehe


Her også.. samt at jeg får så mye av søstrene til sambo som selv har hatt barn opp igjennom årene. Lillesøstera hass ringte lørdag og ba meg komme og hente denne:





den va jo helt nyyydelig da[:D] må stikk æ no, ha en fin dag alle sammen[;)]
 
ORIGINAL: Marihøne77

Ka jobber du som da? Ingen andre som kan gjøre jobben din hvis du fortsatt blir sykemeldt??

 
joda, jeg holder på å overföre sakene, men må väre med å overlappe. Er konsulent i barnevernstjenesten[;)]
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sol77

Anita: så göy at mammaen din kommer hjem no, da!!!
...men har ikke helt fårr med med hvor hun har värt? bare at hun har värt borte leeenge[;)]


ho har vært i spania å studert. er hjemme bare på en ferie, også reiser ho nedover igjen [:(][:(]
men kommer hjem dagen før terminen min da [:)]  da har ho eksamen. hehe.

 
Så spennende da!!!
Blir nok kos å ha henne hjemme litt tenker jeg. [;)]
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Skal du shoppe babyutstyr i dag sommerbaby? Vogn kanskje?
har kjøpt vong vi. en simo duo. fikk den av svigermor me alt tilbehør. mangler egentlig ingenting t vesla vår, va tidlig ut æ sjø. hehe


Her også.. samt at jeg får så mye av søstrene til sambo som selv har hatt barn opp igjennom årene. Lillesøstera hass ringte lørdag og ba meg komme og hente denne:





den va jo helt nyyydelig da[:D] må stikk æ no, ha en fin dag alle sammen[;)]

 
Takk i like måte !! kos deg da!!!
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sol77

Anita: så göy at mammaen din kommer hjem no, da!!!
...men har ikke helt fårr med med hvor hun har värt? bare at hun har värt borte leeenge[;)]


ho har vært i spania å studert. er hjemme bare på en ferie, også reiser ho nedover igjen [:(][:(]
men kommer hjem dagen før terminen min da [:)]  da har ho eksamen. hehe.

 
så artig, da!! godt å ha mamme hjemme i begynelsen vil jeg tro. jeg er glad jeg har bosatt meg i samma kommune som mamma, da er det kort veg når jeg trenger råd!!
 
ORIGINAL: carina82

Jeg jobber i sykehuset innlandet, på Elverum. Kirurgisk avd.
Ja det er helt for j*****! Nedbemmaning er no dritt! Passer veldig dårlig at jeg skal ha dette hengenses over meg, i den situasjonen jeg er i nå. Gravid, skal ut i permisjon og 100% sykm.
(beklager hvis jeg høres bitter ut)
  
Skjønner veldig godt at det er en frustrerende situasjon ja!! Får virkelig håpe du får beholde jobben din[:)] Krysser fingre for deg[:)]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sol77

Tihi-hi[:D]
...er ganske fornöyd for tiden, ja.
Og babisen i magen vrir, vender og flytter på seg ganske mye. dette er morro, og jeg föler jeg får litt kontakt også innimellom. Man ser det buler på magen,  og når jeg da stryker på magen så buler det der jeg har hatt hånden. morsomt[:D]


Har enda ikke sett buling jeg.. men har liksom ikke tatt meg tid til det. Dessuten er magen opptatt med en gang jeg kommer hjem og setter meg i godstolen. Har to kattepuser som elsker å ligge på magen og purrrrrrrrrrrrrrrre.[:)]

 
he-he.. det er bare å glede seg!
jeg kjenner det för det kommer, så når jeg kjenner bebisen begynner å bevege seg kan jeg bare se ned og fölge med på bulinga. Tihi[:D]
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: sol77

Anita: så göy at mammaen din kommer hjem no, da!!!
...men har ikke helt fårr med med hvor hun har värt? bare at hun har värt borte leeenge[;)]


ho har vært i spania å studert. er hjemme bare på en ferie, også reiser ho nedover igjen [:(][:(]
men kommer hjem dagen før terminen min da [:)]  da har ho eksamen. hehe.


så artig, da!! godt å ha mamme hjemme i begynelsen vil jeg tro. jeg er glad jeg har bosatt meg i samma kommune som mamma, da er det kort veg når jeg trenger råd!!


da har jo mamma ferie lenge, så da trenger jeg nok mye hjelp.
selv om jeg har passet tantebarna mine siden de var en dag gamle,
føler jeg meg fortsatt ganske grønn [8|]
godt å ha mammane våres i nærheten [:)]

 
Ja det blir nok ganske annerledes med egen baby selv om man har passet tantebarn og andre babyer...
Godt å få litt hjelp da ja[:)] Heldig da som har mamman din i nærheten[:)]
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Irene29






sånn hadde jeg tenkt å kjøpe også. så en til 800 i sverige tror jeg [:D]
kjempe billig da [:)]

 
Det var billig ja! Så en på Baby Comfort her i byen jeg.. kostet mellom 2200-2400. Ble bare stående å måpe over prisen!
Dette er jo noe du bruker de første ukene/mnd når h*n skal sove på dagtid i stua.
 
jippi ja ja, jippi jippi ja!! jeg er så gla'!!!
 
var og hentet posten, og der låg selvangivelsen. Forelöpig för jeg har tatt med reiseutgifter, så får jeg igjen 17.500!
 
ORIGINAL: sol77

jippi ja ja, jippi jippi ja!! jeg er så gla'!!!
 
var og hentet posten, og der låg selvangivelsen. Forelöpig för jeg har tatt med reiseutgifter, så får jeg igjen 17.500!

 
Heldiggris[:D] Det var jo MASSE!!![:)]
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: sol77

jippi ja ja, jippi jippi ja!! jeg er så gla'!!!
 
var og hentet posten, og der låg selvangivelsen. Forelöpig för jeg har tatt med reiseutgifter, så får jeg igjen 17.500!


Heldiggris[:D] Det var jo MASSE!!![:)]

 
jepp, men var forberedt på det. Vi kjöpte hus i fjor, oig lånet står i begges navn med det er jeg som står som eiger av kontoen[:)]
 
ORIGINAL: Anita20

jeg tenkte vi skulle ha den på soverommet våres jeg da.
til han ble stor nok til å sove på eget rom.
er den ikke egnet til det tror du?

 
Jo du kan vel bruke en sånn vugge til seng de første mnd, tenker også å ha en sånn lignende frem til babyen skal på eget rom, for den tar jo mye mindre plass og soverommet vårt er ikke SÅ stort..
 
ORIGINAL: sol77

jippi ja ja, jippi jippi ja!! jeg er så gla'!!!
 
var og hentet posten, og der låg selvangivelsen. Forelöpig för jeg har tatt med reiseutgifter, så får jeg igjen 17.500!

 
Jøss!!!!!! Det var jo bare megamasse da!!! Gratulerer!
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sol77

jippi ja ja, jippi jippi ja!! jeg er så gla'!!!
 
var og hentet posten, og der låg selvangivelsen. Forelöpig för jeg har tatt med reiseutgifter, så får jeg igjen 17.500!


Jøss!!!!!! Det var jo bare megamasse da!!! Gratulerer!

 
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]takk[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Anita20

jeg tenkte vi skulle ha den på soverommet våres jeg da.
til han ble stor nok til å sove på eget rom.
er den ikke egnet til det tror du?

 
Å jo da.. var bare min tanke som kom frem der.
Var et godt forslag å ha den på soverommet forresten. [:)]
 
Back
Topp