Skrevletråd onsdag 5 april

Må bare vise dere hva Samboer kjøpte til lille gutt i går.....
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Hihi... god ja?[;)]


Hei, ungene er friske [;)], det er jo det viktigste. Men jeg fikk så høy feber på mandag, så jeg har ligge strak ut. Feberen forsvant inatt, men er fortsatt temmelig klein. Har tatt av 2-3 kg, men er nok væske-tap [8D]. Er sylta og gåen i halsen, og får ikke i meg mat. Men nå måtte jeg innom å se åssen det gikk her inne [:D], så det må jo bety at jeg er på bedringens vei [:D][:D]. Kjempeflott mage, den har virkelig vokse nå [;)]


Forsto det var noe for du var savna her inne.
Håper du blir raskt bra igjen da. [:)]

Burde ta deg en tur til legen hvis du ikke får i deg væske el næring.
Ikke bra for verken deg eller babisen
 
ORIGINAL: gira

Må bare vise dere hva Samboer kjøpte til lille gutt i går.....


 
 
De er så søte.. Var det ikke noen andre som viste frem denne tidligere i uka? Katrine?
Kjøpt på Cubus?[:D]
 
[:D]Ja den er kjempe tøff, husker ikke hvem, men hva ei her inne som la ut denne i går og, hun hadde kjøpt en for nyfødt og en for 1år. Håper de finnes for jenter og:)[:D]
 
heia jenter.....
har vært hos jordmora idag jeg[:D]
alt stod bra til å babyen sparka masse når jordmora skulle høre hjertelyden...hihi[:D]
hjerteslaget lå på 160 denne gangen.
tok også blodprøve..slipper å ta jerntilskudd.
24.april får vi vite hvilket kjønn det er...jippi...gleder meg masse..
syns ikke det er lenge siden jeg var på ul i uke 18,å da var det leeenge til uke 32[;)]


irene-kjempefin mage du har...den har jo plutselig ploppet ut[:D][:D]
 
godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen da Lisbeth.
tror du får jente jeg.....[:D]
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Hihi... god ja?[;)]


Hei, ungene er friske [;)], det er jo det viktigste. Men jeg fikk så høy feber på mandag, så jeg har ligge strak ut. Feberen forsvant inatt, men er fortsatt temmelig klein. Har tatt av 2-3 kg, men er nok væske-tap [8D]. Er sylta og gåen i halsen, og får ikke i meg mat. Men nå måtte jeg innom å se åssen det gikk her inne [:D], så det må jo bety at jeg er på bedringens vei [:D][:D]. Kjempeflott mage, den har virkelig vokse nå [;)]


Forsto det var noe for du var savna her inne.
Håper du blir raskt bra igjen da. [:)]


Takk [:)][:)]. Har savna dere og. Knut sa igår: De må jo begynne å lure nå som du har vært så lite på Babyverden de siste dagene [:)]

 
hehe.. akkurat! [:D]
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Nina22

[:D]Ja den er kjempe tøff, husker ikke hvem, men hva ei her inne som la ut denne i går og, hun hadde kjøpt en for nyfødt og en for 1år. Håper de finnes for jenter og:)[:D]


Hihi det var meg det [;)][;)]

Sorry Flori at jeg snappa Ideen fra deg[8|]
Syntes bare at den var så kul.....
Da får guttene våre samme kule body!
 
ORIGINAL: gira

godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen da Lisbeth.
tror du får jente jeg.....[:D]

det er det jeg også tror...
alle jeg kjenner tror det utenom sambo han mener det er en gutt[:D][:D]
så søt en body da...var det cubus den var kjøpt?
har de sånne for jenter også eller?
 
 
ORIGINAL: Lisbeth83

heia jenter.....
har vært hos jordmora idag jeg[:D]
alt stod bra til å babyen sparka masse når jordmora skulle høre hjertelyden...hihi[:D]
hjerteslaget lå på 160 denne gangen.
tok også blodprøve..slipper å ta jerntilskudd.
24.april får vi vite hvilket kjønn det er...jippi...gleder meg masse..
syns ikke det er lenge siden jeg var på ul i uke 18,å da var det leeenge til uke 32[;)]


irene-kjempefin mage du har...den har jo plutselig ploppet ut[:D][:D]

 
takk takk! [:D]
 
Måtte ha vært at vi fikk hvilestolene som gjorde utslaget. Ploppet ut litt hver kveld siden! [8D]
Nurket i magen min gjorde akkurat det samme hos jordmor sist. Ikke sikkert de liker den hjertedingsen for den sender jo lydbølger gjennom magen.[:)]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

heia jenter.....
har vært hos jordmora idag jeg[:D]
alt stod bra til å babyen sparka masse når jordmora skulle høre hjertelyden...hihi[:D]
hjerteslaget lå på 160 denne gangen.
tok også blodprøve..slipper å ta jerntilskudd.
24.april får vi vite hvilket kjønn det er...jippi...gleder meg masse..
syns ikke det er lenge siden jeg var på ul i uke 18,å da var det leeenge til uke 32[;)]


irene-kjempefin mage du har...den har jo plutselig ploppet ut[:D][:D]


takk takk! [:D]
 
Måtte ha vært at vi fikk hvilestolene som gjorde utslaget. Ploppet ut litt hver kveld siden! [8D]
Nurket i magen min gjorde akkurat det samme hos jordmor sist. Ikke sikkert de liker den hjertedingsen for den sender jo lydbølger gjennom magen.[:)]

dere skulle ha kjøpt de stolene tidligere asså[8D]
skal på jobb kl.15 å så skal vi ha personalmøte kl.19 på kinakroa[:D]
 
åsså er det LOST ikveld...johooo
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Flori



Bra du skjønte forklaringa mi [:D]. Æsj kjipt du ikke er god i forkjølelsen enda [:'(]. Jeg er så svimmel og uvel. Mannen min ville ringe legen, var bekymra for meg. Men jeg skal jo på fredag til kontroll. Så får ho heller sjekke meg da viss jeg ikke er bedre da [:D]


er jo ikke bra om du er svimmel og uvell. må ringe legen om du blir dårligere da.
er skikkelig lei denne forkjølelsen, men går vel over snart håper jeg [:)]


Ja jeg skal se det ann. Akkurat det at jeg er så svimmel liker jeg ikke. Har vært det siden lørdag, å da hadde jeg både spist og drikket godt. Må jo legge til at jeg ikke husker sist jeg var så syk. Har hatt mamma her hos meg for å ta seg av ungene, snille gode mamma'en min [;)]. Hadde ikke hatt sjans uten ho.

 
Det minste du kan gjøre er å prøve å få i deg masse væske.. dobesøkene får heller stå i kø.[8|]
Svimmelhet kan komme av så mangt, spesielt når vi er gravide.
Jeg hadde ville ringt legekontoret og hørt om en liten sjekk var jeg deg. De tok veldig fint imot meg etter at jeg var syk til tross for at hadde en sjekk bare et par uker før. [:)]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen da Lisbeth.
tror du får jente jeg.....[:D]

det er det jeg også tror...
alle jeg kjenner tror det utenom sambo han mener det er en gutt[:D][:D]
så søt en body da...var det cubus den var kjøpt?
har de sånne for jenter også eller?


Cubus ja.
Finnes for jenter også
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Nina22

[:D]Ja den er kjempe tøff, husker ikke hvem, men hva ei her inne som la ut denne i går og, hun hadde kjøpt en for nyfødt og en for 1år. Håper de finnes for jenter og:)[:D]


Hihi det var meg det [;)][;)]

Sorry Flori at jeg snappa Ideen fra deg[8|]
Syntes bare at den var så kul.....
Da får guttene våre samme kule body!


Hihi det gjør ingenting. Gutte-babyene våres blir så søte atte [:D]

 
Blir nok flere som vil ha de bodyene[8D]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Flori



Bra du skjønte forklaringa mi [:D]. Æsj kjipt du ikke er god i forkjølelsen enda [:'(]. Jeg er så svimmel og uvel. Mannen min ville ringe legen, var bekymra for meg. Men jeg skal jo på fredag til kontroll. Så får ho heller sjekke meg da viss jeg ikke er bedre da [:D]


er jo ikke bra om du er svimmel og uvell. må ringe legen om du blir dårligere da.
er skikkelig lei denne forkjølelsen, men går vel over snart håper jeg [:)]


Ja jeg skal se det ann. Akkurat det at jeg er så svimmel liker jeg ikke. Har vært det siden lørdag, å da hadde jeg både spist og drikket godt. Må jo legge til at jeg ikke husker sist jeg var så syk. Har hatt mamma her hos meg for å ta seg av ungene, snille gode mamma'en min [;)]. Hadde ikke hatt sjans uten ho.


Det minste du kan gjøre er å prøve å få i deg masse væske.. dobesøkene får heller stå i kø.[8|]
Svimmelhet kan komme av så mangt, spesielt når vi er gravide.
Jeg hadde ville ringt legekontoret og hørt om en liten sjekk var jeg deg. De tok veldig fint imot meg etter at jeg var syk til tross for at hadde en sjekk bare et par uker før. [:)]

Stemmer i den "med litt streng stemme"
 
ORIGINAL: Flori

Da stikker jeg jenter, tar på å sitte oppe [:'(]. Men kommer nok innom en liten tur ikveld, eller imorra på dagen. Kose dere og skrive masse [;)]

 
God bedring!!!
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen da Lisbeth.
tror du får jente jeg.....[:D]

det er det jeg også tror...
alle jeg kjenner tror det utenom sambo han mener det er en gutt[:D][:D]
så søt en body da...var det cubus den var kjøpt?
har de sånne for jenter også eller?


Cubus ja.
Finnes for jenter også

joho...løpe å kjøpe en dag kanskje...
en av hver bare for å få en...hihi[:D][:D][:D]
 
irene:
blir mange ammepute å vippestoler på deg nå da[:D][:D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

heia jenter.....
har vært hos jordmora idag jeg[:D]
alt stod bra til å babyen sparka masse når jordmora skulle høre hjertelyden...hihi[:D]
hjerteslaget lå på 160 denne gangen.
tok også blodprøve..slipper å ta jerntilskudd.
24.april får vi vite hvilket kjønn det er...jippi...gleder meg masse..
syns ikke det er lenge siden jeg var på ul i uke 18,å da var det leeenge til uke 32[;)]


irene-kjempefin mage du har...den har jo plutselig ploppet ut[:D][:D]


takk takk! [:D]
 
Måtte ha vært at vi fikk hvilestolene som gjorde utslaget. Ploppet ut litt hver kveld siden! [8D]
Nurket i magen min gjorde akkurat det samme hos jordmor sist. Ikke sikkert de liker den hjertedingsen for den sender jo lydbølger gjennom magen.[:)]

dere skulle ha kjøpt de stolene tidligere asså[8D]
skal på jobb kl.15 å så skal vi ha personalmøte kl.19 på kinakroa[:D]
 
åsså er det LOST ikveld...johooo

 
Huff, skulle heller ha venta noen uker til [8D]
Føler meg sprengt. Og enda er det mange uker igjen.. hvor skal det ende???[:)]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

irene:
blir mange ammepute å vippestoler på deg nå da[:D][:D]

 
 Kommer til å drukne i dem på stua!
 
Back
Topp