Skrevletråd onsdag 5 april

Har skrevet opp treningsmatte på lista også nå da....[8D]
 
Kjennes ut som om at jeg har spist masse masse mat av og til og ikke klarer å holde magen inne..........magen har vokst kjempemasse på to uker.

Så dere dokumentaren på National Geograpich??;
"FRA OG MED BABYEN ER 26 UKER VIL VEKTEN ØKE TIL TRE GANGER SÅ MYE OG DOBBLE LENGEN SIN"
Vi har laaaaang vei igjen jenter........hehe[:D][:D]
 
Ja, her også.. og sjeldent jeg får til å spise opp middagen min når jeg komer hjem fra jobb. Er ikke plass i magen!!![:'(]
Må være økning av væske eller noe i løpet av dagen.. merkelige greier.[8|]
 
Har ikke National Geograpich vi... æsj![>:]
 
[:)]
 
ORIGINAL: Irene29

Ja, her også.. og sjeldent jeg får til å spise opp middagen min når jeg komer hjem fra jobb. Er ikke plass i magen!!![:'(]
Må være økning av væske eller noe i løpet av dagen.. merkelige greier.[8|]

Rart du nevnte det.
Har merket sjøl at jeg blir fortere mett, og skal heller ik så mye mat til før jeg kjenner meg stappa full.
Men så drikker jeg utrolig mye vann i løpet av dagen også da....
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Irene29

Ja, her også.. og sjeldent jeg får til å spise opp middagen min når jeg komer hjem fra jobb. Er ikke plass i magen!!![:'(]
Må være økning av væske eller noe i løpet av dagen.. merkelige greier.[8|]

Rart du nevnte det.
Har merket sjøl at jeg blir fortere mett, og skal heller ik så mye mat til før jeg kjenner meg stappa full.
Men så drikker jeg utrolig mye vann i løpet av dagen også da....

kan spise masse jeg[8D]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Irene29

Ja, her også.. og sjeldent jeg får til å spise opp middagen min når jeg komer hjem fra jobb. Er ikke plass i magen!!![:'(]
Må være økning av væske eller noe i løpet av dagen.. merkelige greier.[8|]

Rart du nevnte det.
Har merket sjøl at jeg blir fortere mett, og skal heller ik så mye mat til før jeg kjenner meg stappa full.
Men så drikker jeg utrolig mye vann i løpet av dagen også da....

kan spise masse jeg[8D]

Sjokolade er det alltids plass til da....
 
Sååååå nydelig vær det ble her da. Helt blå himmel nå!!! Vil ut!!![:)]
 
nå stikker jeg igjen...
bare innom en liten tur jeg...
jobben kaller[:D]
å ut å gå i solsteiken[:)][:)]
 
Jeg syns ikke vi har så lang tid igjen jeg, dette går unna, 7 uker til permisjon, innkludert masse fridager i både april og mai [:D]
 
Å jeg har så mye små ting som skal gjøres før det er klart at litlå kan komme, alt utstyret skal hentes i mai, og så skal jeg legge på plass alt jeg har kjøpt, jeg skal til fotograf og ta magebilder, og jeg skal pakke reise veska mi[:D]
 
ORIGINAL: Nina22

Jeg syns ikke vi har så lang tid igjen jeg, dette går unna, 7 uker til permisjon, innkludert masse fridager i både april og mai [:D]

Å jeg har så mye små ting som skal gjøres før det er klart at litlå kan komme, alt utstyret skal hentes i mai, og så skal jeg legge på plass alt jeg har kjøpt, jeg skal til fotograf og ta magebilder, og jeg skal pakke reise veska mi[:D]

Ånei og Nei nå kjente jeg at jeg også ble litt småstressa.
Har også en del jeg skulle fått gjort.....hm....tar det på sikt!
 
Ligger litt etter dere andre jeg som har termin seeeent i juni. Kan desverre ikke annet enn å vente heller.. på snekker'n som ALDRI blir ferdig!!![:(]
 
I dag tror jeg ikke at jeg skal dra på jobb... får heller vaske veggene på kontoret slik at det blir klart for maling.[8|]
 
Hva skal dere i dag da jenter??
 
ORIGINAL: Irene29

Hva skal dere i dag da jenter??
no ska æ bare slapp av resten av dagen. e så fint vær at æ må nesten gå ut å sett mæ litt i sola.
 
Snakka med Lalina på msn no.. ho slit med å komme seg inn på BV. Datt visstnok ut.. Men ser ut som hun står pålogget her.Flere som har hatt problemer i dag??? [8|]
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Hva skal dere i dag da jenter??
no ska æ bare slapp av resten av dagen. e så fint vær at æ må nesten gå ut å sett mæ litt i sola.

 
det må du gjøre! Skal ut om 23 minutt jeg også!
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Hva skal dere i dag da jenter??
no ska æ bare slapp av resten av dagen. e så fint vær at æ må nesten gå ut å sett mæ litt i sola.

Skal stort sett ta vare på syk mann, men skal sette meg på verandaen i sola snart jeg også!
Håper påsken blir like fin[;)][:D]
 
Back
Topp